لیگ اروپا؛

آتش بازی شیاطین جوان در اولدترافورد/ صعود اینتر در سکوت کَر کننده «مه آتزا»

در ادامه دیدار‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی ، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، هفت دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، هفت دیدار همزمان برگزار شد.

تیم فوتبال منچستریونایتد در یکی از مهمترین بازیها، در ورزشگاه اولدترافورد میزبان کلوب بروژ بلژیک بود که با چهار گل به پیروزی رسید. برونو فرناندز در دقیقه ۲۷ (پنالتی)، ایگالو در دقیقه ۳۴، مک تومینای در دقیقه ۴۱ و فرد در دقایق ۸۲ و ۹۰، گل‌های شیاطین سرخ را در این مسابقه به ثمر رساندند. ضمن آنکه مهمان با اخراج دلی در دقیقه ۲۳، ۱۰ نفره بازی کرد.

با این نتیجه و با توجه به تساوی یک بر یک دو تیم در بلژیک، شاگردان سولسشیر با پیروزی شش بر یک در مجموع دو بازی راهی مرحله یک هشتم شدند.

در دیگر دیدار مهم، اینتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر جوزپه مه آتزای شهر میلان (به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا) میزبان لودوگورتس بلغارستان بود که با نتیجه دو بر یک پیروز شد. بیراگی در دقیقه ۳۲ و لوکاکو در دقیقه ۴۵ برای نراتزوری جواب گل دقیقه ۲۶ سوزا از تیم حریف را دادند.

شاگردان کونته با این پیروزی، در مجموع دو مسابقه چهار بر یک پیروز شدند و صعود کردند.

در بازی دیگر تیم آرسنال در لندن میزبان المپیاکوس یونان بود که با یک گل شکست خورد. سیسه در دقیقه ۵۳ تک گل یونانی‌ها را به ثمر رساند تا با توجه به پیروزی یک بر صفر توپچی‌ها در بازی رفت، این بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.در وقت‌های اضافه ابتدا آرسنال با گل اوبامیانگ در دقیقه ۱۱۳ پیش افتادند، اما در حالی که یونانی‌ها فاصله‌ای تا حذف نداشتند، یوسف العربی برای المیپاکوس در دقیقه ۱۲۰ گلزنی کرد تا تیمش با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود. به این ترتیب در مجموع ۲ مسابقه بازی ۲ بر ۲ شد، اما المپیاکوس به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود کرد و شاگردان آرتتا خیلی زود با این جام خداحافظی کردند.

نتایج سایر دیدار‌های همزمان:

آژاکس هلند ۲ - ختافه اسپانیا ۱ (۲ - ۳)

بنفیکای پرتغال ۳ - شاختاردونستک اوکراین ۳ (۴ - ۵)

سلتیک اسکاتلند ۱ - کوپنهاگن دانمارک ۳ (۲ - ۴)

سویای اسپانیا ۰ - کلوژ رومانی ۰ (۱ - ۱)


بیشتر بخوانید:

کلایورت حکم صعود رُم را در بلژیک امضا کرد

شاگردان جرارد نخستین مسافر مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا 

طوفان دیدار سالزبورگ - اینتراخت را لغو کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار