تساوی خانگی زردپوشان ، این بار مقابل مس

‪‎فجری ها برای نهمین هفته پیاپی از کسب پیروزی در لیگ دسته یک فوتبال بازماندند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید آیت اله دستغیب به مصاف میهمان رده دومی خود مس کرمان رفت که تلاش دو تیم ثمری نداشت و تساوی بدون گل برای نمایندگان فارس و کرمان به ثبت رسید.

درنیمه نخست این دیدار موقعیت های چندانی روی دروازه ها شکل نگرفت اما در نیمه دوم فجری ها از اندک حملات خود سودی نبردند و نتوانستند سه امتیاز بازی خانگی را مقابل مس کرمان بدست آورند.

داوود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی در پایان بازی گفت : امروز بازی خوبی را بازیکنانم به نمایش گذاشتند اما دوباره در زدن ضربات آخر کم دقتی کردند تا نتوانیم به پیروزی دست یابیم .

او افزود : فجر به شرایط خوب نیم فصل اول دوباره نزدیک می شود اما مصدومیت بازیکنان به کار تاکتیکی تیم لطمه وارد کرده که امیدوارم این موضوع در هفته های آینده برطرف شود.

مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان هم با انتقاد از وضعیت ورزشگاه و چمن شهید آیت اله دستغیب گفت : بازی هیچگونه بار فنی نداشت چون چمن فاقد کیفیت مناسب برای انجام کار تاکتیکی است و در استان فارس با وجود داشتن ورزشگاه پارس هنوز بازی ها در مجموعه دستغیب برگزار می شود که فاقد استانداردهای لازم است و این زمین تنها بدرد برگزاری مدارس فوتبال می خورد نه برگزاری بازی های لیگ دسته یک و نمی دانم مسئولان سازمان لیک چطور با میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب موافقت می کنند.

تیم فجر با این تساوی و ۳۷ امتیاز ، در مکان هشتم جدول رده بندی مسابقات باقیماند و در هفته ۲۷ ، چهارشنبه ۱۴ اسفندماه میهمان گل ریحان البرز خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار