فتح الله زاده: استراماچونی با حضور من در استقلال مخالفتی نداشت

سرپست تیم استقلال گفت: استراماچونی با حضور من در استقلال مخالفتی نداشت، عده‌ای در این رابطه شیطنت کردند و قصد مقصر نشان دادن من را داشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره رفتن استراماچونی از این تیم گفت: عده‌ای بیمار در فوتبال مان هستند که کار‌های درستی انجام نمی دهند، استراماچونی ۲۰ روز قبل از ورود من به باشگاه رفته بود. من دنبال روزنه‌ای بودم که او را به تیم برگردانم.

او ادامه داد: من همیشه دوست دارم با هواداران صادق باشم. درباره درخواست‌های استراماچونی بسیار تلاش کردم. از نظر من جمع قرارداد با صحبت‌هایی که استراماچونی کرده بود مغایرت نداشت و آن فرد با شیطنت‌های بیجا صحبت‌های بنده را به خوبی به استراماچونی انتقال نداده و به او گفته بود که فتح الله زاده می گوید پول بیشتری از قراردادی که بسته‌ای می‌خواهی. البته این دلیل برنگشتن استراماچونی نبود. درباره صحبت من هیچ موضعی نداشت و گفته بود به خاطر بدقولی‌هایی که بوده و حقوق‌هایی که نگرفته به استقلال برنمی گردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
محسن
۱۱:۲۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
مدیرعامل باید با حضور سرمربی موافق باشه نه اینکه مربی بگه کی مدیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
البته صحبتهای شما مستقیم از تلویزیون پخش شد و خود شما صراحتا گفتی که پول بیشتر میخواد حالا چرا حرف از شیطنت یه نفر میزنی با شناختی که از شما همه دارند چیز عجیبی نیست
آخرین اخبار