همدانی: فتح الله زاده می‌تواند به استقلال کمک کند/ وزیر ورزش مخالف اسکوچیچ بود

پیشکسوت فوتبال کشورمان نسبت به حضور علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار همدانی، سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال بیان کرد: انتخاب خوبی بود و به او تبریک می‌گویم. فتح الله زاده سابقه خوبی دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند.

او افزود: فتح الله زاده باید زودتر به استقلال می‌آمد، اما سهل انگاری صورت گرفت تا این اتفاق دیر‌تر رخ دهد. بی توجهی به باشگاه استقلال با هواداران میلیونی که دارد سبب شد تا برخی انتخاب‌های درست صورت نگیرد. دوستانی در هیئت مدیره بودند که کار‌هایی باید می‌کردند که انجام ندادند. فتح الله زاده می‌تواند به استقلال کمک کند و با مجیدی همکاری خوبی داشته باشند.

همدانی خاطرنشان کرد: مجیدی ابتدای مربیگری است و کار سختی در پیش دارد. فتح الله زاده باید به مجیدی کمک کند تا اتفاقات خوبی رخ دهد. همانطور که می‌دانید سوء مدیریت به استقلال ضربه زد. همچنین برخی عوامل دیگر سبب شد تا  مجیدی بیشتر به حاشیه‌ها بپردازد.

سرپرست سابق استقلال اذعان کرد: سرمربی باید تمرکزش روی اهداف تیم باشد، اما یک سری اتفاقات رخ داد که سبب شد تا تمرکز مجیدی از بین برود. مجیدی در استقلال حواسش به زمین تمرین، پرواز تیم و ... است که سبب شد تا فشار روانی زیادی به او وارد شود. در هر خانواده‌ای ممکن است اختلافاتی وجود داشته باشد، اما جایگاه‌ها باید حفظ شود. موهای فتح الله زاده در استقلال سفید شد.


بیشتر بخوانید: نشست فتح الله زاده و مجیدی با چاشنی جذب بازیکن جدید


او درباره مدیران گذشته استقلال بیان کرد: با حفظ احترام برای همه، برخی مدیران برای خدمت به استقلال نیامدند. بر اساس عملکرد آن‌ها باید نمره دهیم. پس از جدایی از استقلال مصاحبه‌ای نکردم.

همدانی  در مورد هواداران استقلال گفت: هواداران استقلال خیلی بزرگ هستند و قطعا می‌توان با همدلی و حمایت نتایج خوبی گرفت. هواداران استقلال در سال‌های گذشته اذیت شده اند و امیدوارم اتحاد آن‌ها بیشتر شود و از مجیدی حمایت کنند. تیم در ۳ جام در حال جنگیدن است.

بازیکن اسبق آبی‌ها در خصوص اینکه آیا مجیدی به او گفت در استقلال نباشد یا خیر، بیان کرد: فرهاد مجیدی به من نگفت و در شرح وظایف او نبود. در زمان من سوء مدیریت وجود داشت و در یک مورد به خلیل زاده گفتم تا ورود کند، اما به دلایل مختلف ممانعت می‌کردند. به او گفتم به درد فوتبال نمی‌خوری و باید یک فوتبالی استقلال را مدیریت کند. پس از صحبت با فرهاد مجیدی به این نتیجه رسیدیم که در کنار هم نمی‌توانیم به استقلال کمک کنیم، پس استعفا کردم.

او درباره جلسه مسئولان باشگاه استقلال با وکیل استراماچونی گفت: تا جایی که من اطلاع دارم و گفته شد، نمایندگان باشگاه در دوحه حضور داشتند، اما با استراماچونی به صورت حضوری جلسه‌ای نداشتند.

همدانی در پایان گفت: در زمان حضور من در استقلال با موسوی صحبت کردیم تا از وضعیت حضور اسکوچیچ در استقلال از وزیر ورزش سوال کند که سلطانی فر گفت به دلیل اینکه اسکوچیچ در صنعت نفت است و ممکن است تمرکز این تیم از بین برود حضور این مربی در استقلال منتفی شد، اما برای پرسپولیس و در شرایطی که یحیی در شهرخودرو بود او به پرسپولیس آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار