حضور ۶ روحانی از قم در مهمانسرای سپاه کردستان کذب محض است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نه تنها روحانی قمی بلکه هیچ مهمانی در این چند روز به مهمانسرای سپاه کردستان مراجعه نکرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: اینکه تعدادی کانال مزدور و جیره خوار از جمله آواتودی نوشته اند شش روحانی سرشناس استان قم در مهمانسرای سپاه کردستان حضور دارند کذب و بی اساس است.

او افزود: نه تنها روحانی قمی بلکه هیچ مهمانی در این چند روز به مهمانسرای سپاه کردستان مراجعه نکرده اند.

سردار حسینی گفت: آدم بیشرفی همچون علی جوانمردی ادمین کانال آواتودی از آمریکا پول میگیرد تا علیه ملت کرد لجن پراکنی و شایعه سازی کند.

فرمانده سپاه کردستان تاکید کرد: باید به حال این جیره خواران که خود را حامی کرد‌ها معرفی می‌کنند تاسف خورد که در چنین شرایط‌هایی همه رذالت و پستی خود را به کار میگیرند تا با روح و روان مردم کرد بازی کنند.

او افزود: این کانال‌های پست و رذل بهتر است پستی و رذالت خود را در جایی دیگر دنبال کنند، چون مردم کردستان آگاهتر و بیدارتر از این حرف‌ها هستند که گول چنین مزخرفاتی را بخورند.

سردار حسینی همچنین عنوان کرد: سپاه کردستان همچون گذشته حامی و در کنار مردم خواهد بود و در این شرایط هم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به سهم خود ضامن سلامتی مردم باشد.

او افزود: درصدد هستیم به صورت ضرب الاجل یک کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده احداث کنیم و تولیدات آن را در اختیار مردم کردستان قرار دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.