دانلود بسته نرم افزار برای علاقه‌مندان به فوتبال و تمرینات ورزشی

با برنامه‌هایی که در این فهرست قرار داده شده کاربران می‌توانند اخبار لحظه‌ای فوتبال را دنبال کرده و خود نیز به تمرینات روزانه بپردازند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در اینجا برنامه‌هایی قرار داده شده تا کاربران با استفاده از آن‌ها در اطلاع جدیدترین اخبار و نتایج دنیای فوتبال قرار گیرند و همچنین خود به تمرینات روزانه مشغول شوند.

 

دانلود Soccer Scores Pro - FotMob - برنامه نمایش نتایج آنلاین مسابقات فوتبال 

علاقه‎مندان به ورزش فوتبال می‎توانند با استفاده از نرم‎افزار Soccer Scores Pro - FotMob تمامی نتیجه‎های این مسابقات را به صورت زنده پیگیری کنند. این نرم‎افزار آخرین اخبار مربوط به تیم‎های لیگ‎های معتبر جهانی را به شما ارائه می‎دهد. از ویژگی‎های جالب دیگر این برنامه امکان گزارش صوتی بازی ها به زبان انگلیسی است.

دانلود 365Scores - Sports Scores Live 6.4.8 برنامه نمایش زنده نتایج فوتبال جهان

چیزی که مسلم است امکان مشاهده مستقیم همه مسابقات ورزشی دلخواه‌مان وجود ندارد علی الخصوص طرفداران فوتبال در زمان مسابقات همزمان این مشکل را دارند. در این مواقع بهترین گزینه نرم‌افزارهای نتایج آنلاین است. ما می‌خواهم بهترین اپلیکیشن نتایج آنلاین را تحت عنوان "365Scores: Sports Scores Live" به شما معرفی کنیم.

دانلود 4.7.4 365Scores برای اندروید و ios؛ اطلاع سریع از نتایج زنده فوتبال و ورزش های دیگر 

دانلود Accupedo-Pro Pedometer 8.5.5.G - قدم شمار و مسافت سنج

نرم افزار Accupedo-Pro Pedometer یک ابزار کاربردی است که می‌تواند تعداد قدم‌های شما را محاسبه کند. شما می‌توانید با نصب این برنامه روی گوشی خود، گام تعداد گام‌ها و مسافت طی شده را اندازه‌گیری کنید و تجربه جدیدی در قدم زدن بدست آورید. این نرم افزار با استفاده از سنسور‌های هوشمند گوشی حرکت شما را محاسبه می‌کند؛ حتی اگر گوشی را درون کیف خود قرار داده باشید. نرم افزار Accupedo در گوگل پلی با قیمت ۳.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و نمره عالی ۴.۱ از ۵.۰ را نیز کسب کرده است.

Accupedo Pro Pedometer 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Onefootball v11.19.0.448 - نرم افزار نمایش نتایج فوتبال

برنامه  Onefootball Live Soccer Scores یک نرم‌افزار کامل برای علاقه‌مندان به دنیای فوتبال است. کاربران با استفاده از این برنامه قادرند به اکثر دیگ‌های بزرگ و کوچک جهان دسترسی داشته باشند و از اخبار تیم‌های آن با خبر باشند. در این برنامه افراد می‌توانند نتایج، نقل و انتقالات، زمان‌بندی بازی‌ها و گزارش لحظه‌ای بازی‌ها را پیگیری کنند.

دانلود Onefootball v11.19.0.448 - نرم افزار نمایش نتایج فوتبال
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Runtastic Sit-ups & Abs PRO 1.13 - برنامه ورزشی دراز و نشست روزانه

نرم افزار‌های برسی کننده سلامتی و تناسب اندام یکی از پرکاربردترین نرم افزار‌های موجود در گوشی‌های هوشمند برای ورزشکاران و طرفداران ورزش است، اما نرم افزار‌هایی که به صورت پیشفرض روی گوشی‌های هوشمند نصب شده‌اند درایا محدودیت‌هایی هستند و به درد ورزش‌های خاص نمی‌خورند. اما نرم افزار Runtastic Sit-ups & Abs PRO یکی از نرم افزار‌های بسیار قدرتمند در حوزه سلامتی و تناسب اندام است که حتی می‌‍تواند تعداد دراز و نشست‌های انجام شده توسط کاربر را شمارش کند. همچنین این نرم افزار می‌تواند برای حفظ تناسب اندام کاربر به او برنامه دهد. این برنامه توانسته است امتیاز ۴.۴ از ۵ را در فروشگاه پلی دریافت کند.

دانلود Runtastic Sit-ups & Abs PRO 1.13 - برنامه ورزشی دراز و نشست روزانه اندروید


دانلود Peak – Brain Training 3.26.42 برنامه پرورش و تمرین

نرم افزار Peak – Brain Training ابزاری فوق العاده برای برای افزایش مهارت‌های شناختی شما مانند حافظه، سرعت پردازش، تمرکز، سخنوری و مانند آن است. این نرم افزار ۱۵ بازی پیش روی شما می‌گذارد که با انجام آن بازی‌ها عملکرد و توانایی‌هایی شما توسط نرم افزار شناسایی می‌شود و برای افزایش مهارت ها، راه حلی را به شما پیشنهاد می‌کند. نرم افزار Peak – Brain Training در گوگل پلی امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را دریافت کرده و به عنوان بهترین نرم افزار سال ۲۰۱۵ نیز شناخته شده است.
 
Peak – Brain Training 

دانلود Nike+ Run Club 3.5.0 - برنامه ورزش و سلامتی

شرکت نایک تصمیم گرفته است تا با در دسترس قرار دادن اپلیکیشن جدید خود، خریداران را به ورزش دعوت کند. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند به تمامی جزئیات فعالیت دوندگی خود دسترسی پیدا کنند و همچنین یک مسابقه با دوستان خود را شروع کنند. برنامه نایک پلاس اطلاعات دقیقی از جزئیات مسیر طی شده، میزان کالری و بسیاری موارد دیگر که ممکن است برای یک ورزشکار مهم باشد را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

دانلود Nike+ Run Club 3.5.0 - برنامه ورزش و سلامتی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار