رقابت های کاراته وان اتریش؛

کاپیتان تیم ملی به رده بندی رفت / نمایش دلسرد کننده بانوان کاراته کا در اتریش

دومین روز از رقابت‌های کاراته وان اتریش در حالی پیگیری شد که چند ملی پوش ایران از دور مسابقات کنار رفتند.

کاپیتان تیم ملی به رده بندی رفت / نمایش دلسرد کننده بانوان کاراته کا در اتریشبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ذبیح‌ الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در وزن ۸۴- کیلوگرم در دومین روز از رقابت‌های کاراته وان اتریش، در دور اول مقابل برایان تیمرمانس از هلند با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین مبارزه با نتیجه ۲ بر صفر از سد تامور اسلیمانی از تونس  گذشت.

پورشیب در رقابت سوم با نتیجه ۳ بر ۲  ایگور چیخمارف از قزاقستان را شکست داد، اما در نهایت، اما در مبارزه نیمه نهایی برابر ایوان وسیچ از کرواسی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد. کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان حالا فردا باید برای کسب مدال برنز روی تاتامی برود. با این حال بهمن عسگری دیگر نماینده کاراته کشورمان در بخش آقایان فردا برای کسب مدال طلا با  استانیسلاو هورنه حریف اوکراینی خود مبارزه می‌کند. این در حالی است که علی اصغر آسیابری دیگر نماینده کاراته کشورمان از حضور روی سکوی این رقابت ها باز ماند.

در بخش بانوان هم که رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم از حریف چینی خود  یین ژیا اویان از چین با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. پیش از علیپور چهار ملی پوش از جمله فاطمه صادقی و نگین باقری در بخش کاتای انفرادی با نتیجه دلسرد کننده در روز اول از تورنمنت کنار رفتند و  سارا بهمنیار و طراوت خاکسار در بخش کومیته بانوان با باخت مقابل رقبای خود از حضور در فینال و رده بندی بازماندند و با وجود عملکرد مطلوب در رقابت‌های کاراته وان امارات در اتریش عملکرد چندان رضایت بخشی نداشتند.  

با این حال حمیده عباسعلی دیگر بخت تیم ملی بانوان کشورمان خواهد بود تا ضمن رفتن روی سکو در رقابت‌های کاراته وان اتریش، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ خود را قطعی کند. سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم هم امروز روی تاتامی می‌رود تا شانس خود را برای کسب سهمیه در کنار ذبیح الله پور شیب امتحان کند.


بیشتر بخوانید: عسگری فینالیست لیگ جهانی کاراته اتریش شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار