عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: قوه قضائیه باید افرادی که با سودجویی با سلامت مردم بازی کردند را به اشد مجازات برساند.

1علیرضا خجسته پور عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره کیفیت حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه نشان از حضور خوب مردم ایران در این انتخابات دارد.

او ادامه داد: بالاخره مردم با وجود مشکلات اقتصادی و البته تحریم‌های ظالمانه دشمنان کشورمان در این انتخابات حضور مطلوبی داشتند. البته پیامی که از صندوق‌های رای به مسئولان کشور منتقل شد این بود که آنچه تاکنون از برخی ناکارآمدی‌ها و کاستی‌ها دیده شده باید در مجلس یازدهم جبران شود.

خجسته پور با بیان اینکه مجلس یازدهم باید ضعف و ناکارآمدی‌های موجود در مجلس دهم را جبران کند، تاکید کرد: مجلس یازدهم باید همه ارکان کشور را به کار بیشتر و خدمت بهتر برای مردم وادار کند.  

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص تلاش‌های مسئولان برای رفع گرفتاری به نام ویروس کرونا نیز تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهیم تا توصیه‌هایی که از رسانه ملی اعلام می‌شود را رعایت کرده و به نکات بهداشتی توجه داشته باشند.  

او ادامه داد: پرستاران و پزشکان ما در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند و در این راه هم نهایت ایثار و از خودگذشتگی را نشان می‌دهند. البته مسئولان هم در این حوزه مشغول فعالیت و تلاش هستند تا با همدلی و وحدت ملی این ویروس از بین برود.

خجسته پور با اشاره به اینکه در کنار این تلاش‌ها و فداکاری‌ها برخی نیز مشغول انجام اعمال غیرانسانی هستند، تصریح کرد: برخی افراد با حرکت‌های دهشتناک و سودجویانه از موضوع یک بیماری و یک بلا سوء استفاده می‌کنند. در روز‌های اخیر با موضوعاتی مانند احتکار لوازم بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست به اعمال غیرانسانی زدند.  

او در پایان تاکید کرد: قوه قضائیه باید به این موضوع ورود کرده و افرادی که با سودجویی با سلامت مردم بازی کردند را به اشد مجازات برساند. برخورد‌هایی نظیر ضبط اموال چندین برابر اموالی که احتکار کردند محکوم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
الان اگر محتکران را مجازلت نکنید دیگه تو روزهای عادی نمی تونید کنترلشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد فارغی
۱۳:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
از قوه قضائیه انتظار میرود به شدت هرچه بیشتر برخورد واز رسانه ملی خاهش دارم پخش کنید تا بقیه که چنین نیت شوم دارند جرعت این کار زشت را نداشته باشند .این یک امتحان برای قوه قضائیه است ..
خودرو . .ارز . طلا . کرونا ..احتکار . گرانی وو........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
اعدام کنید تمامی محتکران

تواین چند روز قیمت ها سرسام آور داره میره بالا

خودرو
مواد غذایی
بهداشتی
ساختمان
طلا
ارز
همه داره میره بالا
آخرین اخبار