فتح الله زاده درصدد برطرف کردن دغدغه آبی پوشان

سرپرست جدید باشگاه استقلال قصد دارد هر چه زودتر مشکل زمین تمرین آبی پوشان را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های این فصل عملکرد قابل قبولی داشته است، اما تغییرات در کادرفنی و مدیریتی این باشگاه باعث شد آبی پوشان برای قهرمانی در لیگ برتر شانس کمتری نسبت به سایر رقبا داشته باشند. با این وجود هنوز تا پایان لیگ نوزدهم، ۹ بازی باقی مانده و استقلال با کسب پیروزی‌های متوالی می‌تواند امیدوار به لغزش سایر مدعیان برای رسیدن به صدر جدول باشد.  

از طرف دیگر استقلال در جام حذفی هم به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است و با پیروزی در ۳ دیدار می‌تواند جام قهرمانی این رقابت‌ها  را بالای سر ببرد. جدا از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم آغاز شده تا آبی پوشان با حضور در ۳ رقابت معتبر و دشوار، در فواصل زمانی کوتاه بازی‌های فشرده و سنگینی برابر حریفان برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: معضل تکراری استقلال و ناراحتی فرهاد


بازیکنان استقلال با وجود گذشته چند ماه از شروع مسابقات لیگ، همچنان زمین تمرین مناسبی ندارند و این موضوع یکی از معضلات استقلال در این فصل بوده است. تا جایی که آبی پوشان پس از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر، به ناچار تمرینات خود را در ۳ زمین مختلف که یکی از آن‌ها دارای چمن مصنوعی بود، برگزار کردند.  

تمرین بازیکنان استقلال در چمن مصنوعی، تلفات زیادی داشت و فرهاد مجیدی برخی از بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در دیدار‌های پلی آف لیگ قهرمانان اسیا و لیگ برتر در اختیار نداشت. همین موضوع باعث شد تا کادرفنی و بازیکنان استقلال بار‌ها از شرایط بد زمین تمرینی تیمشان انتقاد کنند.  

علی فتح الله زاده پس از انتخاب به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال اعلام کرد این مشکل را برطرف خواهد کرد و زمین تمرین نخستین موضوعی است که درباره آن با مجیدی صحبت می‌کند. فتح الله زاده امروز در کمپ ناصر حجازی حاضر شد و امکانات و شرایط چمن این کمپ را بررسی کرد تا در جریان آخرین وضعیت این زمین تمرینی قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: بازدید فتح الله زاده از کمپ ناصر حجازی


کمپ ناصر حجازی به دلیل مشکلات مالی باشگاه استقلال، با تصمیم یکی از مدیران وقت باشگاه اجاره داده شد و تا سال ۱۴۰۰ در اختیار مستاجر است. به همین دلیل این کمپ در حال حاضر نمی‌تواند میزبان تمرینات آبی پوشان باشد، مگر اینکه فتح الله زاده با مستاجر زمین به توافق برسد تا کمپ حجازی زودتر در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد.  

استقلالی‌ها به دلیل بارندگی تهران و شرایط نامطلوب زمین تمرینی انقلاب که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات، پیمانکارش حاضر به کشیدن کاور روی زمین نشده بود، نتوانستد در فاصله ۲ روز مانده به بازی با گل گهر تمرینات خود را برگزار کنند و بدون تمرین به مصاف این تیم رفتند.  

پیش از این فتح الله زاده باخت استقلال برابر گل گهر را به دلیل تمرین نکردن بازیکنان، طبیعی دانسته و اعلام کرده بود پیدا کردن یک زمین تمرینی مناسب اولویت او است و تا هفته آینده این کار را انجام خواهد داد.


بیشتر بخوانید: دردسر‌های استقلال در آستانه سفر به سیرجان


استقلال پنجشنبه باید به مصاف سایپا برود و احتمال دارد به دلیل پیش گیری از شیوع ویروس کرونا و براساس قوانین که برای تعطیلی مجموعه‌های ورزشی صادر شده است، زمین تمرین انقلاب هم از دست آبی پوشان خارج شود و این تیم مجبور شود بار دیگر بدون تمرین به مصاف حریف برود. باید دید فتح الله زاده که به تازگی سرپرستی باشگاه را برعهده گرفته، چه اقدامی برای برطرف کردن این مشکل انجام می‌دهد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
آقای فتح الله زاده
منتظر عملکرد سریع و صحیح شما هستیم.
هوای بازیکنان را داشته باشید. پولشونو زود بدید.تا دلگرم بشن.
تزریق سریع پول به بازیکنان خیلی موثره.
فقط دقت کنید آخر کار شرمنده هوادار نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
حاجی جان
ما قهرمانی میخواهیم..
خداییش که نمیتونی بیخود وقت باشگاه را نگیر..
مرد باش و خودت قضاوت کن.
آخرین اخبار