پیام عموپورنگ به مردم: از کرونا پیش کودکان چیزی نگویید

داریوش فرضیایی مجری برنامه کودک و نوجوان، ویدئویی از خود منتشر و درباره ویروس کرونا توصیه‌هایی به مردم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این روزهایی که ویروس کرونا بسیاری از کشور‌های جهان را درگیر کرده و مهمان ناخوانده و اجباری کشور ما نیز شده‌است هرکدام از ما به نحوی دوران متفاوتی از زندگی را تجربه می‌کنیم.

دورانی که باعث شده بیش از پیش قدر داشته‌هایمان را بدانیم و در خیلی مواقع به آن‌ها قناعت ورزیم. این ایام هرچند ناخوشایند، به ما یاد داد ارزش هریک از کارهایی که روزانه انجام می‌دادیم و گاهی به آن اعتراض هم می‌کردیم چقدر زیاد است، ارزش‌ هربار ملاقات دوستان و عزیزانمان که پر از حس خوب و انرژی بود. مدرسه، دانشگاه، مسافرت، تفریح و خریدهای عیدانه ارزش‌هایی بودند که چند روزی از آن‌ها محروم شده‌ایم اما باید بدانیم این روزگار ماندگار نخواهد بود و هریک از ما با رعایت بهداشت جسمی و موارد روانی، برای خود و دیگران موفق خواهیم شد از این‌دوره سخت عبور کرده و به دوران خوشی برسیم که مطمئنا بیش از پیش قدر آن را خواهیم دانست.

در این روزها برخی از هنرمندان کشورمان پیام‌ها و ویدئوهایی را در فضای‌مجازی منتشر و امید و حس‌ خوب را به مردم القا کردند. داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ دوران کودکی، یکی از این هنرمندان بوده که نزد مردم از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. این هنرمند مردمی ویدئویی از خود منتشر کرد و با بیان اینکه اضطراب‌ باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود، از مردم خواست استرس را از خود دور کرده و ضمن رعایت نکات بهداشتی، به همراه داشتن ماسک و دستکش، آرامشمان را نیز حفظ کنیم.

عموپورنگ توصیه کرد سعی کنید از خانه‌ها بیرون نیایید و کودکان را به ویژه از‌ خانه خارج‌ نکنید. در آخر او با آرزوی سلامت و عافیت برای تمام مردم، همچنین از بزرگتر ها خواست که پیش کودکانشان از کرونا صحبت نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وردا
۲۲:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام اقای داریوش فرضیایی بچها باید این ویروس رو درک کنن و برای پیشگیری کرونا رعایت کنند اگر خبر نداشته باشن پرتکل بهداشتی را رعایت کننن تا بفهمن چه سختی داره
Iran (Islamic Republic of)
آینور
۲۳:۱۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
سلام آقای داریوش فرضیایی خوبین من آینور پوررحمن هستم من بازی شما رو خیلی دوست دارم شما انگار توی فیلم محله گل و بلبل و بچه محل بازی کردین شما توی آن فیلم درست می‌گفتید ببخشید انگار شنیدم با خانم ملیکا شریفی نیا ازدواج کردید لطفاً جواب من را بدهید خواهش می کنم شما مرد مهربانی هستید خب ممنونم خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۰:۳۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
عمو پورنگ درستش این نیست که به جای پنهان کردن این ویروس با آرامش در مورد راه های از بین بردن و مبارزه با آن صحبت کنیم تا هم اطلاعات بچه بالا برود هم راه های پیشگیری و مقابله را یاد بگیرد.