بازدید از کارگاه‌ها و کارخانجات سطح شهرستان چرداول

از کارگاه‌ ها و کارخانجات سطح شهرستان چرداول بازدید به عمل آمد.

بازدید از کارگاه‌ها و کارخانجات سطح شهرستان چرداول

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بازدید از کارگاه‌ها و کارخانجات سطح شهرستان چرداول در راستای پیشگیری وکنترل کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) انجام شد.

در راستای اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری و کنترل کرونا ویروس جدید، واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول با همکاری واحد پیشگیری ومبارزه با بیماری‌ها اقدام به بازرسی، آموزش و توزیع مطالب آموزشی و دستور العمل‌ های پیشگیری از بیماری کورونا ویروس در محیط کار نمودند.

حامد سلامتی کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول گفت: در راستای وظایف و حفظ سلامت شاغلین در کارگاه‌ها و کارخانجات، واحد بهداشت حرفه‌ای اقدام به تهیه راهنمای پیشگیری و کنترل کورونا ویروس در محیط کار کرده است که اجرای آن در کلیه کارگاه‌ها اعم از صنایع دارای تشکیلات بهداشت حرفه‌ای " ایستگاه بهگر، خانه بهداشت کارگری و یا مرکز بهداشت کار "، برای کارفرمایان، صاحبان صنایع و کارگران شاغل الزامی می‌باشد.

سلامتی اظهار کرد: با رعایت بهداشت فردی، اجتماعی و نکات پیشگیری گفته شده، جامعه کارگری این روز‌های حساس را با سلامتی و موفقیت پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.