در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ناشر دانشگاهی به انتشار کتاب‌های کمک آموزشی روی آورد!

مدیر مسئول انتشارات تایماز از دلایل خود برای انتشار کتاب‌های کمک آموزشی گفت.

مشکلات ناشران برای پرداخت تعهدات مالی شان نشری دانشگاهی که به سمت انتشار کتاب ها کمک آموزشی رفت

مجید باشعور مدیر مسئول انتشارات تایماز، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات کنونی ناشران گفت: در حال حاضر ناشران برای پرداخت تعهدات مالی شان و کسب درآمد مشکل دارند. امروز مردم باید به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر در خانه بمانند و بیشتر از قبل کتاب بخوانند؛ اما این اتفاق نمی افتد و این مسئله به طور مضاعف باعث افت بازار کتاب شده است. این در حالی است که ناشران باید تعهدات مالی شان را پرداخت کنند. پول هایی که قرار بود درآمد ناشران باشد، حاصل نشده است و از آن طرف تعهد مالی هم دارند.

مدیر مسئول انتشارات تایماز در خصوص وضعیت قیمت کاغذ هم بیان کرد: قیمت کاغذ این هفته نسبت به هفته پیش افزایش یافته است و سیر صعودی خود را طی می کند. از یک طرف دلار گران شده و از طرف دیگر درآمد کاهش یافته است.

باشعور ادامه داد: ما الان در انتشارات تایماز به سمت انتشار کتاب‌های کمک آموزشی رفته ایم و این کتاب‌ها را منتشر می‌کنیم. از جمله کتاب‌های کمک آموزشی که اخیراً منتشر کردیم می‌توان به کتاب‌ «المپیاد ریاضی آسیایی» پایه دوم تا دهم اشاره کرد. در این کتاب المپیاد‌های ریاضی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ آورده شده است. گروهی از مترجمان این کتاب را برای انتشارات تایماز ترجمه کردند. کتاب کمک آموزشی فارسی دوازدهم سوالات نوبت اول هم از دیگر کتاب‌های کمک آموزشی ما در انتشارات تایماز است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار