آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی لرستان برای مدیریت بیماری کرونا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان با اشاره به برگزاری جلسه‌ی ستاد استانی گفت: با دستور استاندار لرستان کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در جهت مدیریت بیماری کرونا بسیج شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان با اشاره به برگزاری جلسه‌ی ستاد استانی گفت: با دستور استاندار لرستان کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در جهت مدیریت بیماری کرونا بسیج شده اند.
احمد حسین فتایی، با اعلام این خبر گفت: بنا بر مصوبه‌ی جلسه‌ی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که  به ریاست سید موسی خادمی استاندار لرستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صمت در اسرع وقت نسبت به تامین ماسک و سایر مواد مورد نیاز بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان اقدام نمایند.

او  افزود: همچنین کلیه مراکز گردشگری، موزه‌ها، زیارتگاه‌ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت می‌شوند، تا اطلاع ثانوی در سطح استان تعطیل خواهند بود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان، تصرح کرد: بر همین اساس دانشگاه علوم پزشکی ضمن ایجاد مراکز قرنطینه احتمالی در سطح شهرستان‌های استان، می‌تواند در صورت نیاز و پس از هماهنگی با فرماندهی لشگر ۸۴ استان، از ظرفیت بیمارستان ۵۲۵ تختخوابی ارتش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده نماید.

فتایی ادامه داد: رعایت کلیه‌ی پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در تمامی مراحل، از مهمترین نکاتی است که باید مد نظر متولیان امر قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان خاطر نشان ساخت: در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته‌های متناظر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در استان، توسط استاندار محترم و ریاست ستاد استانی، صادر و ابلاغ گردید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.