فرمانده کل سپاه:

امروز کشور درگیر نبرد بیولوژیک است/ مردم در جریان گرانی بنزین صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

سردار سلامی گفت: امروز کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک است اما همه باید بدانند که کشور با ثبات و استواری نیز این مهم را طی خواهد کرد.

امروز کشور درگیر نبرد بیولوژیک است/ مردم در جریان گرانی بنزین صف خود را از اغتشاشگران جدا کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شجاعت، شهادت طلبی و سخت‌کوشی از صفات بارز فرماندهان کرمانی است و زیباترین و درخشان‌ترین شخصیتی که توانست این خصوصیات را در اوج و در شرایط شگفت‌انگیزی، جهانی و تجلی دهد و در صفوف مقدم شهدا در این دنیا و آن دنیا قرار دارد، کسی جزء سردار حاج قاسم سلیمانی نبود.

او افزود: حاج قاسم کسی بود که واقعا محصول اخلاص، نماز شب بود و به واسطه نماز شب جلوه‌هایی از مقام محمود را بدست آورده بود.

سلامی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی در عشق به ولایت بی نظیر بود، گفت: عزت سلیمانی محصول ایمان و عمل صالح بود که خداوند به او محبوبیت و قدرت نفوذ به دل‌ها را بخشیده بود و در هر عرصه‌ای از فضائل با فاصله‌های زیاد پیشگام بود.

فرمانده کل سپاه گفت: او در جهاد پیشگام بود و توقف نداشت و ۴۱ سال مدام در هجرت و جهاد ، آیینه تمام نمایی از پاسداری اسلام و آزادی بود، او از همه به خیمه‌های دشمن نزدیک‌تر بود.

او بیان داشت: این حقایق سردار سلیمانی را در موقعیتی قرار داد که تشییع جنازه او بی نظیر‌ترین تشییع جنازه حیات بشریت بود.

او افزود: او برای انقلاب یک نفس تازه و روح جدید بود، انقلاب با شهادت حاج قاسم تجدید حیات کرد و این روح‌دوباره در مردم دمیده شد، مقاومت زنده و دشمن افسرده شد و تمام تصورات دشمن در هم پاشیده شد.

سلامی تصریح کرد: دشمن متوجه شد این شهادت جریان جدیدی در پیکره مقاومت ایجاد کرده است ، نمی شود در کرمان آمد، اما از این شخصیت یاد نکرد، همه جا بارگاه هویت، شخصیت، خصلت و منش او به عنوان مکتب است چرا که می‌توان صورت واقعی مکتب اسلام را در سیرت حاج قاسم دریافت.

او اظهار داشت: با گذر زمان و فرصت بروز ابعاد این شخصیت فشرده که سال‌های سال مخفی بود، بشدت شکفته و عالم گیر شد.

او بیان داشت: تمام تلاش‌های سردار مقاومت تنها برای اخلاص، جهاد و شهادت طلبی او بود و تا قبل از شهادت به عنوان فرمانده و اکنون به عنوان حجت، اسوه و الگو در میان ما است.

سلامی گفت: انقدر کشش و جاذبه این دیار برای او ارزشمند بود که پیکر او در این دیار به خدا سپرده شد.

او افزود: امسال سال بسیار سخت، اما درخشانی را پشت سر گذاشتیم و انقلاب با فراز و نشیب‌های زیادی دست و پنجه کرد و نبرد ما با دشمنانمان عملیاتی شد.

فرمانده کل سپاه گفت: امسال هم‌سال نصر بود و هم سال ظفر یعنی هم خداوند ما را یاری کرد و هم ما را بر دشمنانمان به اذن خود ظفر داد و تلاش‌های دشمن را که بسیار فشرده بود فروریخت.

او با تاکید برآنکه همه محاسبات دشمن غلط از آب درآمد، اظهار کرد: اگر این صحنه‌های سخت بوجود نیامده بود دشمن نمی‌توانست درک کند بین ملت ایران و او هیچ نسبتی وجود ندارد و دشمن باید بداند که ایرانی‌ها هیچگاه مستکبران را خویشاوند خود نمی‌دانند.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به اتفاقات رخداده در کشور پس از گرانی بنزین، تصریح کرد: مردم در جریان گرانی بنزین صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و همچنین دشمن در شهادت سردار سلیمانی، در نماز جمعه تهران، در ۲۲ بهمن‌ماه، در انتخابات و ... شکست خورد و مردم نشان دادند که به هیچ قیمتی از انقلاب خود دست نخواهند کشید و از خود معیارهای ساختند که دشمن باید فراتر از این معیارها حرکت کند.

او به شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک است اما همه باید بدانند که کشور با ثبات و استواری نیز این مهم را طی کرده و سال را پایان می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم در جریان شهادت سردار سلیمانی نشان دادند که انتخابشان مقاومت است افزود: انصافا مردم در این مدت، ما را سربلند کردند و امروز هم ثابت کردند که تکیه‌گاه ما هستند و ما نیز تکیه‌گاه مردم هستیم و وقتی به دریای مردم متصل باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.

او اظهار کرد: امروز هم حتی در مبارزه با این ویروس که ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد که در ابتدا به چین و سپس به ایران و سایر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده، پیروز خواهیم شد و آمریکا بداند که اگر این کار را انجام داده به اهلش برخواهد گشت و اگر هم کار آمریکا نباشد باز این ویروس مهار خواهد شد.

سردار سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما یاد گرفتیم که انقلاب را باید با تغییر الگوهای رفتارمان با مردم و بهبود آن، پیش‌ببریم، عنوان کرد: ما بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشتیم اما هنوز دشمن روی فشار اقتصادی و عملیات روانی تاکید دارد و از هر فرصتی برای اتصال این دو موضوع استفاده می‌کند تا فشار را بر مردم سخت‌تر کند.

او از سرمایه‌هایی که خداوند در اختیار ایرانی‌ها قرار داده سخن به میان آورد و بیان کرد: خداوند یک مکتب و رهبری دانا و حکیم به ما عطا کرده است. شرایط امنیتی کشور به لطف هدایت های مقام معظم رهبری در دنیا بی نظیر است ضمن آنکه از لحاظ منابع اقتصادی نیز قوی هستیم و از سرمایه عظیم انسانی برخورداریم.

او اظهار با بیان اینکه  این فراز آخر مبارزه و نبردمان را مانند گذشته پرافتخار ادامه دهیم و مطمئن باشید به پیروزی نزدیک هستیم و مومنان فتوحات را خواهند دید، گفت: خداوند مهربان است و دشمنان ما واقعا درمانده و مستأصل هستند و فرمولی برای پیشروی ندارند و سیاست‌ها و راهبردهای گوناگون به کار بسته‌اند، اما ما باید قوی باشیم.

سردار سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: می‌دانیم حاج قاسم متفاوت بود و یک ستاره بود ولی همه بچه‌های ما می‌توانند به او نزدیک شوند و هرچه از حاج قاسم فاصله می‌گیریم باز می‌خواهیم به او نزدیک شویم.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار