خوش‌رقصی خوانندگان لس‌آنجلسی برای شاه سعودی / به نمایش پارادوکس ایران دوستی سلطنت طلبان خوش آمدید!

عربستان جشنواره‌ای تحت عنوان طنطوره را تدارک دیده و قرار است برنامه‌ای برای خوانندگان لس‌آنجلسی داشته باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در میانه ابتلای یک جهان به ویروس کرونا و درگیری مستقیم بیش از ۷۰ کشور به این ویروس، و در میانه دوگانه‌هایی که توسط شبکه‌های ضدایرانی برجسته می‌شود، خبری درباره یک رویداد در خاک عربستان قابل تامل می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که خوانندگان لس‌آنجلسی قرار است در عربستان برای شاه سعودی روی صحنه بروند و به اجرای برنامه بپردازند؛ اتفاقی که شاید کمی دیر، ولی می‌تواند باور بسیاری از ایرانیان را درباره مدعیان «وطن‌پرستی» تصحیح کند.

عربستان سعودی رویدادی را تدارک دیده و قرار است برنامه‌ای برای خوانندگان لس‌آنجلسی داشته باشد. این رویداد، جشنواره زمستانی طنطوره است که برای نخستین‌بار در دسامبر ۲۰۱۸ برگزار شد و در حال حاضر نیز در جریان است و تا نیمه ماه مارس ادامه پیدا می‌کند. جشن «طنطوره» در شهر کهن العلا در شمال غربی عربستان برگزار می‌شود و گفته شده برنامه‌ای به نام «کنسرت ترانه‌های فارسی» دارد که در آن برخی خوانندگان لس‌آنجلسی شرکت می‌کنند. این خوانندگان قرار است در جشن زمستانی پادشاهی سعودی، در این کشور برنامه اجرا کنند. آنطور که گفته شده، این رویداد تحت عنوان «شب فارسی» در ۲ شب پنجم و ششم مارس یعنی پنجشنبه و جمعه شب برگزار خواهد شد. در این دو شب برخلاف سایر کنسرت‌ها که یک خواننده به اجرای چند قطعه می‌پردازد، در شب اول ۴ خواننده شامل شب‌پره، شادمهر عقیلی، فروهر و اندی به اجرای برنامه خواهند پرداخت و در شب دوم نیز ساسی مانکن، آرش لباف و ابی قطعات خود را اجرا خواهند کرد.

حضور این افراد برای اجرا در عربستان در شرایطی است که چند سال قبل «ابی» که یکی از سرشناس‌ترین خوانندگان این جمع است، در گفت‌وگویی از این گفته بود که اگر ترانه «خلیج فارس» را در امارات اجرا کند، دولت امارات او را اذیت خواهد کرد. او حضورش را در امارات مانند میهمانی می‌دانست که باید قوانین خانه میزبان را رعایت کند. پاسخی که موجب شد بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به رفتار‌های متناقض و ادعا‌های وطن‌پرستانه «ابی» انتقاد کنند. این خواننده البته توجهی به این انتقادات نداشت و در پایان اجرای خود، با هواپیمای اختصاصی حاکم دوبی، این کشور را ترک کرد.

چندی پیش نوشتیم که حضور مهناز افشار در یک برنامه سرگرمی در شبکه ماهواره‌ای متعلق به جریان رسانه‌ای سعودی، بحث‌های تازه‌ای را پیرامون مهاجرت سلبریتی‌ها و به‌اصطلاح روشنفکران به‌وجود آورده است؛ و این سوال را مطرح کردیم که آیا مهناز افشار اولین نفر بود؟ آخرین‌شان خواهد بود؟ آیا خروج از ایران و مهاجرت مدعیان روشنفکری از ایران را نمی‌توان یک جریان جدی تلقی کرد؟ آیا ایران‌گریزی روشنفکران نشانه روشنی بر تناقض‌های رفتاری و گفتاری ایشان در تعصب نسبت به ایران و داشتن عرق وطن نیست؟ تا مدتی پیش گمان می‌کردم مشکل اصلی جریان به‌اصطلاح روشنفکری و غرب‌زده و دوستدار ینگه دنیا این است که ایران را دوست ندارند. در این رابطه زیاد هم مطلب نوشتم.

تیتر آخری را گذاشتم: «ایران‌گریزان» و تاکید کردم که با یک جریان‌شناسی معمولی می‌شود ریشه تناقض‌های وطن‌دوستانه را در «ایران‌گریزی» روشنفکران پیدا کرد. پیش‌تر بر «تناقض» روشنفکری تاکید می‌کردم. اینکه نوروز باستانی و ایرانی را کمتر از کریسمس بها می‌دهند. اینکه در لفظ «ایران، ایران» می‌کنند، اما عمل‌شان چیز دیگری می‌گوید. بتازگی، اما به گزاره مهم‌تری رسیده‌ام؛ عدم صداقت. این یکی ریشه‌ای‌تر از تناقض و ادعا‌های غیرواقعی درباره ایران‌دوستی است. مثلا شما برای سال‌ها با جریانی مواجه بوده‌اید که چپ و راست، به عرب‌ها می‌تاختند و جمهوری اسلامی را به گزاره‌هایی واهی متهم می‌کردند. لفظ می‌ساختند مثل عرب‌پرستی و امثالهم. این جماعت، اما وقتش که شد و ربع پهلوی را روی آنتن تلویزیون سعودی دیدند که یک جور‌هایی میهمان افتتاحیه این تلویزیون ضدایرانی شده بود، زبان در کام گرفتند. حال آنکه اتفاقا گفت‌وگوی ربع پهلوی با تلویزیون ایران‌اینترنشنال اتفاقا در روز‌هایی بود که نفرت از رژیم سعودی به اوج رسیده بود. حضور در شبکه سعود القحطانی، از مشاوران بن‌سلمان که همکاری‌اش در قتل جمال خاشقجی، رسانه‌ای شد، طنز بامزه‌ای بود.

البته دلیل حضور ربع پهلوی روی آنتن مشخص بود؛ پول. دلیل حضور این روز‌های خوانندگان درباری در حضور پادشاه سعودی. فرزند شاه معدوم در تلویزیون ایران‌اینترنشنال شرکت کرد تا آروغ همه آنچه از ایران به یغما برده و خرج کرده را بزند و برای ادامه کار پشتش گرم سعودی‌ها باشد. اگر تا دیروز سیا حکومت می‌کرد امروز سعودی پشتوانه رسانه‌ای‌اش را در اختیار او قرار می‌دهد. عجب تعبیر خوبی داشت ابراهیم گلستان درباره ربع پهلوی، وقتی در سال ۶۹ درباره او نوشت: «دور و بر یک جوان جقله که توجهش به دیسکو درست کردن در خانه‌اش است و وقتی می‌خواهد برای هم‌میهنان خود سخنرانی کند در سالنی گردشان می‌آورد که حتی پنجره نداشته باشد، جمع می‌شوند. جمع می‌شوند و حال آنکه پول‌های CIA را می‌بینند و حتی بیشتر به همین جهت جمع می‌شوند تا از آن پول‌ها نصیبی هم به آن‌ها برسد».

جای سعودی و سیا عوض شده است. از روشنفکر تا سلبریتی تا خواننده لس‌آنجلسی قرار است در دربار پادشاه ترانه‌خوانی کنند. اینجاست که می‌گویم بیش از همه ویژگی‌های دیگر حالا می‌شود درباره «عدم صداقت» این جماعت نوشت. کسانی که حتی در «عرب‌ستیزی»‌شان صادق نبودند و همه این سال‌ها این حرف‌ها را برای ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت داخل ایران به زبان می‌آوردند. اینجا البته لازم است یادآوری کنم که خواننده‌های لس‌آنجلسی امروز دست به کاری می‌زنند که حتی ستاره‌های ورزشی و هالیوودی مانند راجر فدرر و اسکارلت جوهانسون با رقم‌های بسیار کلان‌تر زیر بارش نرفتند، چرا که از انگ سعودی می‌ترسیدند. حالا، اما این اتفاق برای مدعیان ایران‌دوستی براحتی رخ می‌دهد. آنقدر که حضور در برنامه‌های رژیم سلطنتی عربستان را خدشه‌دار‌کننده «ایران‌دوستی» شان نمی‌دانند. آن هم در عصر یکی از منفورترین پادشاهان این کشور که به خاطر کشتار زنان و مردان و کودکان یمنی با انتقاد و اعتراض چهره‌های جهانی مواجه شده است؛ و حتی هالیوود با شرایط و وضعیتی که بن‌سلمان ساخته، مرزگذاری می‌کند.

در بخش‌های پایانی مستند آسوده بخواب کورش، یکی از مصاحبه‌شوندگان اشاره تاریخی قابل تاملی داشت: بعد از مظفرالدین‌شاه، هیچ شاه ایرانی در ایران دفن نشد! فارغ از دردآور بودن این واقعیت تاریخی که سردمداران پیشین این مملکت از مردم نبودند، آنقدر که در زمان مرگ‌شان منفورترین‌های دوران خود بوده‌اند، آنقدر که از دفن شدن‌شان در خاک ایران بیم و هراس بوده است و آنقدر که پا به فرار گذاشته‌اند از ترس مکافات جنایات، گزاره‌ای دیگر وجود دارد که آن را جلال آل‌احمد مطرح کرده است؛ اینکه در تاریخ روشنفکری، در میانه مبارزه، آن‌ها در طرف مقابل مردم ایستاده‌اند و با مردم نبوده‌اند. این نقطه تبانی جریان روشنفکری (بخوانید خوانندگان درباری) و سلطنت در مقابل مردم است.

دانستنی های جالب ، مفید و عجیب از سراسر دنیا در سرویس وبگردی

آموزش رویاندن سبزه عید با ۵ روش+ نکات طلایی برای پر پشت شدن

با یک میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

افرادی که کارت سوخت ندارند بخوانند

آبگوشت کشک بادمجان + طرز تهیه

سیر و ۷ فایده بی نظیر آن

طرز تهیه نان هندی

این خوشمزه پرطرفدار خطر سکته مغزی را کاهش می دهد

چرا ما نمی‌توانیم خودمان را غلغلک بدهیم؟

افزایش خطر انسداد مزمن ریوی در این افراد!

چطور بدانم واقعا گرسنه‌ام و از روی هوس غذا نخورم؟

نکاتی که برای استفاده از ماسک باید بدانید

ویورس کرونا یا کرونالوژی!

۱۷ پیشنهاد برای افرادی که می‌خواهند خودقرنطینگی را تجربه کنند

تعبیر خواب های خود را اینجا بخوانید

راهی جدید برای درمان سرطان روده

طرز تهیه‌ تاک پلو؛ غذای خاص شاهرودی

عاملی که عملکرد ریه‌ها را کاهش می‌دهد

۴ عمل و فرایند پزشکی که باید خوشحال باشید، دیگر وجود ندارند! + عکس

کدو شکری؛ شیرینی پاستیلی خوشمزه

چه کسی مانع رسیدن دارو به ایران است؟

آیا این بیماری  عجیب ارتش بزرگ ناپلئون را نابود کرد؟

چه محدودیت هایی برای «مالکیت املاک» در شهرها وجود دارد؟

پیشگیری از دیابت با مصرف این میوه

رابطه عجیب تحصیلات با طول عمر!

نقش طب سوزنی در تقویت سیستم ایمنی بدن

مافین کدوحلوایی، لذیذ و متفاوت

طرز تهیه آش سبزی شیرازی

طرز تهیه سالاد سیب و کرفس

طرز تهیه‌ شامی هویج؛ خوشمزه‌ای از اصفهان

فوت همسر روند زوال عقل را تسریع می‌کند

روش تهیه بردبلاو

چرا امام جواد(ع) مجبور به ازدواج با دختر مأمون شد؟

طرز تهیه ادویه کیوى مخصوص گوشت

میگرن و نکاتی که باید درباره آن بدانید

رولت اسفناج، پیش غذایی خوشمزه و خاص

ژلیش ناخن این زیبای مضر

مجسمه‌های یخی تماشایی در روسیه + تصاویر

تصویری از یک عقاب مغرور!

ناگفته‌های پسر جوانی که در هواخواهی از دوستش مرتکب قتل شد / نیمی از عمرم در زندان گذشت!

۱۰ فرد ثروتمند جهان که کرونایی شدند + تصاویر

منبع: روزنامه وطن امروز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
چندتاخواننده فارسی زبان وطن فروش جلوی شاه عربی زبان ضدایرانی،ضدبشر،ترانه بخونن مگه ایرادی داره،اگه نخونن ایرادوارده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
شعار این عده اراذل و اوباش این است:« حب الدلار یجمعنا» یعنی: عشق به دلارهای سعودی ما را دور هم جمع کرده. ایران کیلویی چند!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مطرب ورقاص فقط پول رومیشناسه چه توقعی میشه داشت اینم یه شغل مزخرف
Iran (Islamic Republic of)
حسنن بسکابادی
۲۰:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام.اینایک عده معلوم الحال هستن بخاطرپول هرکاری میکنن اینهاچه میدانن وطن چیه !!!!!!!هرطرف بادخوش بیاداونورن چه سعودی کودک کش باشه چه امریکاوانگللیس اینا برای پول هرکاری میکنن حتی تن فروشی چه رسدبه وطن فروشی!!!!!اینهابامنافقین زمان جنگ یکی هستن،هردوشون هم ادعادارن وطن پرستن!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
به هر حال این وطن فروشان باید یه جوری رسوا میشدن
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
زمانی که باصطلاح هنرمندان داخلی با شبکه های معاند دررابطه هستند . از این لس انجلسی های ولگرد چه انتظاری دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا این خوانندگان چقدربه دریوزکی وذلت افتادن که باید نونشونو بزنن توخون باشاه عربستان شریکی بخورن
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۱۸:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
یه سری از وطن فروشای به ظاهر روشن فکر که دم از ایران و ایرانی میزنن چیکار دارن میکنن؟؟!اونها نه ایران رو شناختن نه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
عشق است همه خوانندگان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شهبال
۱۴:۲۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
در واقع شما درست گفتی غیر از بعضی هاشون امثال شادمهر و تتل متلو و امثال اینها که حیف اسم خواننده که به اینها گفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مشکل چیه شاید تو عربستان آواز خواندن مجاز باشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این سلبریتها کاری کردند که از هرسینماوکنسرت ورزش حالمون به هم می خورد وقتی پول دار می شند ویا عکشون رو جلد مجله ها میره دیگه خانواده وطن و دین انسانیت همش یادشون می ره خدایا روا مدار گدا پولدار شود پول مفت راگفتم پول زحمت نوش جان دارندهاش
Iran (Islamic Republic of)
میثم یوسفی
۱۵:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اون عزیزان که می فرمودن ما آریایی هستیم کجا پنهان شدن چرا صدایی ازشون بیرون نمیاد. حج رو بخاطر اون که تو مکه بود نکوهش می کنید حالا اینها رو باید منفجر کنید. این استاندارد دوگانه شما ناشی از چیه اخه. برخیز آریایی الان وقتشه خودت رو نشون بدی. برخیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کاری. نمی کنند فقط برای تفکر داعشی وداعشی ها خوش رقصی میکنند مدافعین داعشی
Iran (Islamic Republic of)
صبا غفوری
۱۵:۳۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آن ها میخواهند پا روی خون کسانی بگذارند که در حج تمتع بدلیل بی کفایتی خاندان سعودی جان دادند.مهمان خانه کسانی شوند که به راحتی با پول هر فتنه ای می آفرینند و جیب آدمکشانی مثل ریگی را پر میکنند.ایران و ایرانی آن ها را به خوبی میشناسد !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اینهای که رفتن بخونن مگه مسلمانن ؟ که حج براشون مهم باشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۳۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
شما نام این مطربهای هرجایی روشنفکر می گذارید اینها به غیر پول وعیاشی چیزی بلد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همه چیز پول شده حالا عده ای بنام دین عده ایم باخدانشناسی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
موقع اعتقادات و دین که میشه تو دهنشون عرب پرستی و خرافات و ...زمزمه میشه فاز روشنفکری میگیرن ولی موقع پول و عشق و حال میشن نوکر بن سلمان و ... که دستشون به خون هزاران زن وبچه و آدم بیگناه آلوده هست بوی گند میدین پول پرست هایه خود فروخته
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۴:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این خواننده هااگرفاسدنبودن ازایران نمیرفتن پس چه توقعی ازیک نفرفاسدبایدداشت.
متاسفانه عده ای هم طرفدارآنها هستن .اینها علاوه برفسادخائن به وطن واصالت ایران همان فارس بودن هستن .این حرکت خوانندگان بی شرف باعث مشخص شدن اصل ماهیت آنهاخواهد شد ونفرت برانگیز خواهدبود
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۴:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اینا روشن فکر نیستن بقول مرحوم جلال آل احمد اینا غربزده و اصطلاح امروزی وهابی زده هستن
Iran (Islamic Republic of)
وطندوست
۱۴:۴۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اون خواننده های کار خودشون رو انجام میدن . این ما ایرانی ها هستیم که بیشتر چهره و منش این قبیل افراد برامون مشخص تر میشه .
به نوعی دشمنان ایران و ایرانیها با شعار فشارحداکثری برای به زانو دراوردن مردم ایران با تمام لشگر و سیاهی لشگرش به میدان اومده .و صف کشیده .
Germany
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اخه وهابی ها غیر از قتل و غارت و وحشی گری مگه چیزدیگری هم می فهمند. انهم بن سلمان حرامزاده وحشی انگلیسی که قاتل تقریبا شش میلیون نفر و ویرانی حداقل شش کشور عراق و سوریه و تونس و لیبی و سودان و بحرین و...شده است .
Germany
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مگه امثال این وطن فروشان پست و ذلیل غربزده تو کشور نداریم همین سلبریتیهای پست بدبخت زبون
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با متن شما موافقم اما پس از مظفر رضاشاه در ایران دفن شد.
نکته: ماایرانی هستیم عرب نمی پرستیم فقط کاربرد داخلی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
پس نمازت و به فارسی بخون ، ترجمه ی قران و بخون زیارت امام رضا نرو چون عربه ، و ..... چه بخوایم چه نخوایم سرو کارمون به عربیه ولی نژاد پرست نباشیم هر فارسی مسلمان نیست و هر عربی آدم کش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
وطن دووووووووووووووووستان
انسااااااااااااااااااااااااااااان دووووووووووووووستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حروم لقمه های شغال هرجاکثافت باشخکه اینهامیرن
Iran (Islamic Republic of)
حاج محمد
۱۴:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام و درود بر رهبرم شادی و نشاط در هیچ ادیان حرام نیست اما ابتذال وفساد وترویج ان حرام است همه ایرانی هستیم لحظه ای فکر کنید شیطان ال سعود حرمت سرزمین وحی را نگه نمیدارد ان موقع شما وجدان ندارید ابتذال فساد جنسی جه ربطی به روشنفکری دارد خدا شما را هدایت کند گرچه چشمان شما کور وگوش هایتان کر وقلب هایتان مریض است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
یه جای قضیه شما اشتباها دارید به خواننده این رو تلقین می کنید که جای cia با سعودی عوض شده!
نه اینطور نیست اتفاقا cia سعی دارد شما اینگونه تصور کنید که دیگر در این قضیه ها نقشی ندارد در حالیکه پوشش جدیدش در لباس کشوری است که مبدا اسلام است و بهترین حالت طراحی آنها اینست که از این خوانندگان دوزاری مثلا مشهور برای تغییر تفکر سایر مسلمانان بر علیه ایران موج سنگین درست کنند! که آهای سایر ملت مسلمان ببینید ایرانیان اومدن مکه برای لهو و لعب و اون چیزی که ایران از خودش نمی تونه تو رسانه ای بین المللی نشون بده و cia به شدت سانسورش می کنه رو به شکل وارونه نشون بده تا موج بعدی علیه ایران شکل بگیره!
نکته اینجاست در کشورهایی به شدت ثروتمند مسلمان به شدت فقر تفکر افراطی وهابی در حال شکل گرفتن است این داستان از بهاییان شروع شد و به وهابیون رسیده است! اینکه انگلیس از اتحادیه اروپا جدا شده و اعلام رسمی می کنه که می خواهد دوباره استعمار جدید رو شروع کنه رو وقتی نادیده می گیریم که در دو دو فتنه 88 و 98 سفرای انگلیس در نوک تهاجم حضور داشتند و ما صرفا به کاهش روابط بسنده کرده ایم!آزادی عملی که انگلیس در تطمیع و تجربه بالا در تخریب دارد را عملا در منافقین می بینیم ! شستشوی مغزی اثبات شده و با کمترین بازگشت!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
درود.خیلی موافقم....عالی بود...ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا شیر مادر حلالت که هر چی میخواستم بگم و گفتی آفرین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
عجب گزارش بیخودی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همونهای هستند که چهل ساله شعار ضد عرب میدهند حالا براشون خوش رقصی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تو ناراحت نشو عرب جان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خوب این بدبختها بایدهزینه های زندگیشونو یک طوری گدائی کنن حالا بادم تکون دادن برای دشمنای قسم خورده ایران اون وهابیهای حرومزاده
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۲:۱۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اینا از کفتار بدترن ، لعنت خدا بر شما ادم های ذلیل ک بخاطر پول وجدان و روح خودتونم میفروشید ولی بدونید اخرش تو قبرتون تا ابد توی اتیش میسوزین و ما با دیدنتون کیف میکنیم پس تنور اتیشتونو تند تر کنین ک اونروز نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۲:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بله. اینان وطن فروشان هستند که خون شهدای ما را پایمال میکنند.

ولی سوال دیگر مطرح است:
بخش فرهنگی‌ ما چه کرده است؟ وقتی مسابقه نواخوانی، استعدادیابی در کشور ما به چالش کشیده میشود و همه چی در گروه تاییدیه وزارت فرهنگ‌ و وزارت فلان.... است مسلما تاثیر این انقلابی که انفجار نور الهی بود ، در نظر عوام کمتر میشود.

آدمین محترم
لطفا به این مباحث هم بپردازید هرچند شما هم باید از فیلتر های عبور کنید و نظرات را پخش کنید یا دنبال این‌مسائل باشید و مجوز انتشار خبر بگیرید بنده قبلا در سازمان صدا و سیما کار کرده ام و میدانم؛ بهر حال این وظیفه شماست که چه عواملی باعث میشود مردم از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی فاصله بگیرند و به کانال های این چنینی روی بیاورند که مثلا سلبریتی ها خود را در آنجا جستجو کنند و بدتر اینکه بهانه ی بباشد برای این سلبریتی ها که به این‌مسائل دامن بزنند؛ البته در پیشگاه حق پاسخگو خواهند بود به قطع یقین.

خداوند پشتیبان این مملکت و مردم و ولایت فقیه باشد.

یا حق
Spain
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مدیونید اگه فکر کنید اینا عرب نمیپرستن!!!!! دستان خائن و کثیف شماهاخیلی ساله واسه ملت رو شده,سلطنت طلبهایی که همون شاهزادتون هم جیره خواره عربستانه
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۱:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
الان چرا ناراحتین به شما چه ربطی داره؟ میزاشتین ایران کنسرت بذارن تا الان مجبور نباشن برن عربستان.
Iran (Islamic Republic of)
میثم یوسفی
۱۶:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اصلان نمی دونی داستان چیه یاد مادر بزرگ خدابیامرز می افتم میگفت چند تا توپ بدین به این فوتبالیست نرن دنبال یه توپ ۲۲ نفر اخه یه توپ لااقل ۵ تا توپ بدین
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۸:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
جناب میثم خان عجب جوکی گفتی اصلا من نشنیده بودم حتما خودت هم از خنده روده برشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
از صدر اسلام تا حالا از این افراد ذلیل و حقیر زیاد شنیدیم هر روز خودشونه به کسی آویزون می‌کنند تا مثل کفتار شاید چیزی گیرشون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ایران وطن اینها نیست پس نمیشه بهشون گفت وطن فروش این واقعیت است که هر نسلی به اصلش برمیگرده این خواننده ها هم به اصلشون برگشتن
Netherlands
رضا
۱۱:۲۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
جانم ابی... چه می کنه این پیر طماع و حریص و دائم الخمر
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۱:۱۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام ...چیزهایی میگویید.. برادر پای به اصطلاح امروز هنر یا همان مطربی و .... از بدو ابداع به انواع واقسام گناه کبیره وصغیره الوده بوده وخواهد بود. چه توقع های زیادی از این قوم پا نشاطی دارید.
Iran (Islamic Republic of)
شهبال
۱۱:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چی بگم من الان.حالا بماند.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تماشاچی ها اول واکسن بزنند بعدا برن کنسرت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
واکسن هاری حتما بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
یکی یکی برن جلوی بن سلمان واکسن ...بخوری بعد اگه تونستن بشینن کنسرت ببینن
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۰:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همونایی که شعار آریایی و ضد عرب بودن می دادن ، حالا دارن ؛ برای کثیف ترین عربا ، یعنی آل سعود ، نوکری می کنن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
وطن دوستان دروغین بگویید وطنفروشان واقعی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
متاسفانه واقعا برخی خواننده ها همچون ساسی و تتلو که بد آموزی دارند برای بچه ها و قشر نوجوان ما واقعا نیاز به فرهنگ سازی داره این امر ضمن انکه هنرمندان خودمان هم بامجریان من و تو در ارتباطند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
لجنهای آشغال
Canada
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این حکومت استعماری و تشکیل شده توسط روباه ی مکار .به دینا خیانت کردند .در سال 1971 تا 1973 که ارزش دلار امریکا. به پایین ترین قیمت رسیده بود .کسینجر از فیصل سلطان عربستان میخواهد که خرید و فروش نفت باید فقط با دلار معامله. شود .تا بحال دینا از این دسیسه صرر میبینند .چی انتظاری دارید