فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، شاهد کاهش ۹ درصدی جرائم خشن در سطح استان هستیم.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی استان مقابله با جرائم خشن است، گفت: به لطف خدای متعال با تلاش‌های بسیار خوب و ارزشمندی که همه همکاران در مجموعه نیروی انتظامی خوزستان پلیس‌های آگاهی و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها داشتند از ابتدای سال جاری تا کنون شاهد کاهش ۹ درصدی انواع جرائم خشن در استان هستیم.

او اظهار داشت: همه مولفه‌های جرائم خشن در استان اعم از سرقت‌های مسلحانه، به عنف، قتل، تجاوز به عنف، گروگانگیری، آدم ربایی و شرارت بحمدلله در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

سردار عباس زاده در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان جرائم خشن تصریح کرد: با تلاش‌های بسیار خوب و ارزشمندی که همه همکاران به ویژه پلیس‌های تخصصی آگاهی و اطلاعات، روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی در سراسر استان داشتند از ابتدای سال جاری تا این لحظه ۹۴ درصد از جرایم خشن عاملان آن‌ها شناسایی و کشف شدند که بخش قابل ملاحظه‌ای از اموال مسروقه نیز مسترد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در ارتباط با سرقت‌ها به لطف خدای متعال از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ درصد کاهش وقوع سرقت‌ها در سطح استان داشته ایم، افزود: کشفیات سرقت‌ها نیز از ابتدای سال تا کنون ۸۴ درصد بوده که از میانگین مقایسه با کشفیات کشوری رشد خوبی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشفیات داشته ایم و همین روند جمع آوری سلاح و مهمات، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی‌ها با همین صلابت و شدت عمل ادامه خواهد یافت.

او اذعان داشت: نیروی انتظامی خوزستان مصمم هستند با پدیده جرایم خشن با قاطعیت و با صلابت برخورد کنند و این کاهش جرایم خشن در استان و افزایش کشفیات آن موید عملکرد خوب ناجا می‌باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.