روایت امیررضا دلاوری از بازی در سریال جدید شبکه سه/ ادامه تصویربرداری «می‌جان» در شمال کشور

امیررضا دلاوری یکی از بازیگران اصلی سریال «می‌جان» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده است.

امیررضا دلاوری بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از نقش‌های اصلی سریال «می‌جان» ساخته مرجان اشرفی‌زاده را عهده‌دار است، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در سریال «می‌جان» گفت: من در این مجموعه بازی در نقش «برزو» را بر عهده دارم. برزو پسر خان است و در داستان درگیر مثلث عشقی می‌شود. داستان در دهه پنجاه اتفاق می‌افتد و به سال‌های قبل و بعد از انقلاب توجه دارد.

وی درباره ویژگی نقش «برزو» و حضور در این سریال اظهار کرد: در سال‌هایی که مشغول فعالیت در حوزه بازیگری هستم، تلاش می‌کنم کاراکتر‌هایی که در دو سه کار آخر بازی می‌کنم با یکدیگر تفاوت داشته باشد. در طول این سال‌ها نقش‌های مختلف مثبت، کمدی، منفی و خاکستری را بازی کردم. سعی می‌کنم کاراکتر‌ها با هم تفاوت داشته باشند. تفاوت این کاراکتر هم با دو سه کار قبلی‌ام برایم اهمیت داشت.

دلاوری درباره پیش بینی خود از اقبال مخاطب به سریال «می جان» گفت: با توجه به کارگردانی خوب خانم مرجان اشرفی‌زاده و متن خوب سریال و کاراکتر‌هایی که در این کار طراحی شده، به نظرم مجموعه مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد.

بازیگر فیلم سینمایی «چ» درباره شرایط تولید سریال توضیح داد: بخش‌هایی از تصویربرداری در شمال کشور انجام می‌شود و شرایط کار در شهرستان برای همه عوامل از جمله بازیگران سخت است، اما همه برای هر چه بهتر شدن آن تلاش می‌کنند.

گفتنی است در این سریال امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی‌پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی‌پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند، شهروز آقایی پور، سونیا سنجری، مریم شعبانی، رضا جوشنی، مهدی فریضه و هاله گرجی به ایفای نقش می‌پردازند. به تازگی بهروز شعیبی و الهام کردا نیز به بازیگران این سریال اضافه شدند.

«می جان» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید پروینی برای پخش از شبکه سه سیما در حال تصویربرداری است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار