دومین اتومبیل الکتریکی هوندا تا سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

شرکت هوندا از ساخت یکی از چهار اتومبیل الکتریکی خود که قصد دارد در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ عرضه کند خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوندا قصد دارد تا دومین خودروی تمام الکتریکی خود را تا سال ۲۰۲۰ در اروپا عرضه کند که قرار است دنباله رو راه اتومبیل Honda e باشد.

این شرکت ژاپنی سازنده قرار شده تا خودرو‌های مدل Honda e را در تابستان پیشه رو به دست خریدارانش برساند. گفتنی است که شرکت امید دارد تا این اتومبیل موفق به فروش سالانه ۱۰۰۰۰ دستگاه در اروپا باشد.

خوردو‌های الکتریکی شرکت هوندا

اتومبیل مورد انتظار قرار است تا یکی از چهار خودروی الکتریکی شرکت ژاپنی هوندا باشد که بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. این خبر از سوی رئیس شرکت هوندا، تام گاردنر نیز تایید شد، اما وی از انتشار جزئیات بیشتر درباره این اتومبیل‌ها خودداری کرد. اتومبیل هیبریدی جدید شرکت اتومبیل‌سازی هوندا قرار شده تا یک مدل تمام هیبریدی داشته باشد که به عنوان یک مدل کوچک Civic در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. این شرکت ژاپنی همچنین در حال بررسی امکانات لازم برای ساخت مدل پلاگین هیبریدی این خودرو است. همچنین انتظار می‌رود که اتومبیل شاسی‌بلند HR V از یک مدل تمام هیبریدی برخوردار شود. هوندا می‌تواند یکی از مدل‌های هیبریدی مناسب خود را نیز از ژاپن به اروپا صادر کند.

دومین اتومبیل الکتریکی هوندا تا سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

از مدل‌های قابل اطمینان و مناسب این شرکت برای اروپا می‌توان به اتومبیل کوچک چهاردر Accord و پلاگین هیبریدی Clarity اشاره کرد. همانند دیگر شرکت‌های خودروسازی در جهان، شرکت هوندا قصد دارد تا اتومبیل‌های هیبریدی و موتور‌های الکترونیکی خود را قدرتمندتر سازد تا بتواند با قوانین سخت‌گیرانه اروپا برای کاهش تولید دی‌اکسید کربن انطباق پیدا کند. طی مصاحبات اخیر با رئیس این شرکت، گاردنر گفت: " قوانین مربوط به محدودیت تولید دی‌اکسید کربن از همیشه سخت‌گیرانه‌تر شده و با سرعت بالا در حال افزایش است". این شرکت همچنین قرار شده تا خودروی هیبریدی دیگر خود را در تابستان به فروش برساند. اتومبیل مذکور که Jazz نام دارد همچنین قرار شده تا مدل دیگری با نام Crosstar داشته باشد که به سبک و ظاهر یک خودروی شاسی‌بلند با باربند ساخته شده است.


بیشتر بخوانید: شرکت پل‌استار راه جدیدی را در صنعت خودروسازی آغاز کرد 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار