توصیه‌ اپل به خانه نشینی ۱۲ هزار کارمند

با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرکت اپل به کارکنان خود در اپل پارک توصیه به دورکاری کرده است.

توصیه اپل به دور کاری کارکنانشبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت نسبتا زیادی است که ویروس کرونا از چین آغاز و در جهان شیوع پیدا کرده و افراد زیادی را درگیر خود کرده است؛ این ویروس در ابتدا صرفا در کشور چین وجود داشت و سایر کشورهای جهان از خطر این ویورس در امان بودند،به همین دلیل شرکت‌های بزرگی که در چین فعالیت داشتند کارکنان خود را از چین خارج و به کشور خود بازگرداندند. اما در حال حاضر این ویروس در تمام جهان شیوع پیدا کرده است و این موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها تصمیم به دور کاری و یا تعطیلی کامل خود بگیرند.

به تازگی نیز خبری در فضای مجازی پخش شده است که بر اساس این خبر، شرکت اپل به کارکنان خود در Cupertino اعلام کرده که از این پس به صورت دورکاری و از خانه خود با شرکت همکاری داشته باشند. ظاهرا شرکت اپل به کارکنان خود در Apple Park و Infinite Loop اعلام کرده است که برای جلوگیری از شیوع کرونا در این شرکت و حفظ سلامت کارکنان، تا اطلاع ثانوی امکان همکاری کارکنان با شرکت از طریق وب وجود خواهد داشت.

توصیه اپل به دور کاری کارکنانش

اپل هنوز اعلام نکرد است که چه تعداد از کارکنانش قصد دارند به این صورت با شرکت همکاری داشته باشند چرا که این موضوع صرفا در حد پیشنهادی به کارکنان اعلام شده و اپل هیچ اجباری در اینباره لحاظ نکرده است. اپل این خبر را زمانی اعلام کرد که وزارت بهداشت عمومی Santa Clara خبر از احتمال گسترش کرونا در این شهر و تحدید سلامت افراد در صورت حضور در تجمعات داده بود.


بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 


به طور کلی نیز از افراد در این کشور خواسته شده است که از حضور در تجمعات بی‌ مورد و غیر ضروری بپرهیزند و سلامت خود را به خطر نیندازند. بااین حال باید منتظر بود و دید که تصمیم بعدی اپل برای جلوگیری از شیوع کرونا در شرکتش چه خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار