معتمدی: انتخابات دو و میدانی روز دوشنبه برگزار می شود/ روسای هیئت های قم و گیلان رای مخفی می دهند

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی گفت: برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در روز دوشنبه قطعی است و نامه‌ای مبنی بر لغو آن دریافت نکرده ایم.

معتمدی: انتخابات دو و میدانی روز دوشنبه برگزار می شود/ روسای هیئت های قم و گیلان رای مخفی می دهندپژمان معتمدی دبیر مجمع فدراسیون دو و میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت  برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در روز دوشنبه قطعی است و تاکنون ابلاغیه و نامه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان درباره لغو مجمع انتخاباتی دریافت نکرده ایم.  

او ادامه داد: من با روسای هیئت‌های استانی صحبت کردم و اکثر آن‌ها به جزء روسای  هیئت دو و میدانی استان‌ها قم و گیلان برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کردند و طبق برنامه قرار  است روسای استان‌های قم و گیلان  رأی خود را به صورت مخفی برای دفتر علی‌نژاد ارسال کنند.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: امیدوارم  انتخابات خوبی را شاهد باشیم و هر کدام از کاندیدا‌ها که اصلح‌تر بود به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شود.


بیشتر بخوانید: مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی در زمان مقرر برگزار می‌شود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار