تعطیلی مراکز گردشگری برای مهار ویروس کرونا

فرماندار شهرستان رشت گفت: اقامتگاه‌ها، بازار هفتگی و واحدهای گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مسافران از سفر پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میر شمس مومنی زاده ،  فرماندار شهرستان رشت در هشتمین نشست  پیشگیری از ویروس کرونا که در فرمانداری این شهر ستان برگزار شد گفت: متاسفانه با هشدار‌های که از سوی رسانه‌ها و مسئولان صورت می‌گیرد، اما برخی از شهروندان این موضوع را جدی نمی‌گیرند و همچمنان در مجامع عمومی و تجمعات حضور پیدا می‌کنند.

او  با بیان اینکه صدا وسیما در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بسیار خوب عمل کرده است افزود: مردم هشدار‌هایی که از سوی صدا و سیما اعلام می‌شود جدی بگیرند و برای عادی شدن شرایط در منزل بمانند.

فرماندار شهرستان رشت گفت:برای جلوگیری از تخلفات صنفی تیمی ۷ نفره متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سطح شهر رشت و بخش‌ها تابع حضور دارند و با آن دسته از اصناف که رعایت موازین قانونی را نمی‌کنند برخورد می‌شود.

مومنی زاده افزود: اصناف و بازاریان برای کنترل ویروس کرونا اجازه فعالیت بعد از ساعت ۱۹ عصر را ندارند و بعد از این ساعت با افراد خاطی به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار رشت بابیان اینکه در تهیه و توزیع ارزاق عمومی هیچ مشکلی نداریم گفت: شهر وندان نگران نباشند ارزاق عموم به اندازه نیاز وجود دارد و در فروشگاه‌های شهرستان رشت آماده ارائه است.

مومنی زاده تصریح کرد:اقامتگاه‌ها، بازار هفتگی، واحدهای گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مسافران از سفر به استان گیلان پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.