آبمیوه همدلی صنوف مشهد برای بیماران کرونایی

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آبمیوه مشهد گفت: تعدادی از واحد‌های صنفی زیرپوشش این اتحادیه، آبمیوه رایگان بین بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های شریعتی و امام رضا (ع) توزیع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید شریف زاده رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آبمیوه و بستنی مشهد گفت: چهار واحد صنفی آبمیوه فروشی مستقر در خیابان‌های هاشمیه و وکیل آباد مشهد مدت سه تا چهار روز هر یک روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ لیوان آبمیوه بین بیماران کرونایی بیمارستان شریعتی و چهار واحد آبمیوه فروشی در خیابان‌های توحید، خواجه ربیع و مدرس نیز هر یک روزانه ۵۰ لیوان آبمیوه بین بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا (ع)  توزیع کردند.

او ادامه داد: این واحد‌ها آمادگی توزیع آبمیوه تا ۱۰ روز را داشتند، اما پزشکان با تشکر از این واحد‌ها این گونه تشخیص دادند که به دلیل حساسیت زیاد بیماران بخش عفونی بهتر است میوه به جای آبمیوه به بیماران داده شود.
 
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آبمیوه و بستنی مشهد گفت: توزیع رایگان آبمیوه بین بیماران کرونایی توسط واحد‌های صنفی در شرایطی انجام شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا فروش این واحد‌ها به شدت کاهش یافته و مشکلات بسیار برای این واحد‌ها به وجود آورده است.

منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار