کمک‌ به مددجویان کمیته امداد شادگان برای تهیه مواد ضدعفونی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان از واریز کمک‌های نقدی به حساب مددجویان به منظور خریداری مواد ضدعفونی کننده برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

عبدالرضا هنرمند رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و لزوم تهیه مواد ضدعفونی کننده به منظور گندزدایی و رعایت بهداشت فردی و عمومی واریز کمک‌های نقدی به حساب برخی مددجویان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: به همین منظور در مجموع اعتباری معادل ۸۰۰ میلیون ریال به حساب مددجویان کمیته امداد این شهرستان برای تهیه مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی جهت مقابله با بیماری کرونا به مددجویان واجد الشرایط از جمله؛ بیماران خاص، بیماران صعب العلاج، بیماران از کار افتاده برای هر نفر مبلغ ۳ میلیون ریال و سایر سالمندان برای هر نفر مبلغ ۲ میلیون ریال این نهاد واریز شده است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر شنبه ۱۷ اسفندماه به ۵ هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.