دانلود Peak – Brain Training 3.35.13 برنامه پرورش و تمرین مغز اندروید

با استفاده از نرم‌افزار Peak – Brain Training 3.35.13 می‌توانید میزان مهارت های شناختی خود مانند حافظه را شناسایی و آن را تقویت کنید.

دانلود Peak – Brain Training 3.35.13 برنامه پرورش و تمرین مغز اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Peak – Brain Training ابزاری فوق العاده برای برای افزایش مهارت‌های شناختی شما مانند حافظه، سرعت پردازش، تمرکز، سخنوری و مانند آن است. این نرم افزار ۱۵ بازی پیش روی شما می‌گذارد که با انجام آن بازی‌ها عملکرد و توانایی‌هایی شما توسط نرم افزار شناسایی می‌شود و برای افزایش مهارت ها، راه حلی را به شما پیشنهاد می‌کند. نرم افزار Peak – Brain Training در گوگل پلی امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را دریافت کرده و به عنوان بهترین نرم افزار سال ۲۰۱۵ نیز شناخته شده است.

Peak – Brain Training


ویژگی های نرم افزار Peak – Brain Training :

  • شامل 15 بازی بهبود مهارت های مختلف
  • شامل تمرینات روزانه
  • تقویم تمرین
  • محیط کاربری بسیار ساده

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Peak – Brain Training : فایل فشرده (که شامل فایل نصبی و دیتا هست) را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.brainbow.peak.app را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید و سپس نرم افزار را نصب و اجرا نمایید.

تصاویری از  محیط برنامه
 

 Peak – Brain Training Peak – Brain Training Peak – Brain Training

 

 • دانلود و مشخصات فایل

قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.
حجم: 170 مگابايت
نسخه: 3.35.13
نوع فایل: apk برای آندروید
 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار