تولید روزانه ۸۰ هزار ماسک توسط مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کارگاه‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد در حال تولید ماسک و عرضه آن به مردم و مراکز درمانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین کرابی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی از تولید روزانه بیش از ۸۰ هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان این نهاد خبر داد و گفت:  با توجه به  شیوع ویروس کرونا در استان و مشکلاتی که برای هم استانی‌ها ایجاد شده است،کارگاه‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد در حال تولید ماسک و عرضه آن به مردم و مراکز درمانی هستند. 
 
او تصریح کرد: با توجه به کمبود ماسک و فشار مضاعف بر اقشار مختلف مردم در جهت مقابله با احتکار این کالا توسط عده‌ای سودجو، این نهاد تلاش کرد تا از ظرفیت کارگاه‌ها و طرح‌های خوداشتغالی مددجویان برای تامین تهیه ماسک استفاده کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه تولید ماسک با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت در حال انجام است، گفت: در استان ۱۵ واحد تولیدی با تغییر محصول تولیدی کار خود را به تولید ماسک اختصاص داده اند که خوشبختانه میزان تولید از ابتدا تاکنون روند افزایشی داشته است به طوری که اکنون میزان تولید در روز‌های اخیر، روزانه به بیش از ۸۰ هزار مورد افزایش پیدا کرده که تولیدات در اختیار مردم و شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد.

کرابی افزود: در صورت نیاز بازار و شبکه بهداشت و درمان استان، امکان افزایش ظرفیت تولید مددجویان برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز وجود دارد که با تامین مواد اولیه، می‌توان میزان تولیدات این مددجویان را افزایش داد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار