توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی بین نیازمندان

امام جمعه قصرشیرین گفت : اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی در راستای مقابله با ویروس کرونا و رعایت موازین بهداشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی بین نیازمندانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین گفت : این اقلام شامل یک هزار عدد ماسک و یک هزار عدد محلول ضدعفونی کننده است که توسط فرمانده قرارگاه ارتش غرب کشور و به منظور حمایت از نیازمندان تامین شده است.

او گفت : این اقلام بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی و همچنین تعدادی از آن‌ها نیز توسط اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین توزیع می‌شود.

امام جمعه قصرشیرین با قدردانی از کادر درمان و تلاش همه مسوولان برای انجام اقدامات لازم برای شکست ویروس کرونا گفت: مردم باید نکات و موازین بهداشتی را رعایت کنند و اکنون شعار در خانه بمانیم را تحقق بخشند و عملیاتی کنند تا بتوانیم با این بیماری ویروسی مقابله کنیم.

حجت الاسلام ملکی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این بحران سپری می‌شود و شکست آن نیازمند تلاش و همراهی مردم و مسوولان است.

او از مردم خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را تنها از منابع خبری موثق و ستاد مقابله با کرونا پیگیری کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار