نظارت شبانه روزی بر روند اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت نظارت مستمر و بازرسی آشکار و پنهان بر روند اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه باید در اجرای اقدامات پیشگیرانه جدیت به خرج دهیم گفت: با توجه به شرایط موجود، مراکزی که وظیفه خدمات رسانی به مردم را دارند نباید تعطیل شوند و با دستگاه‌هایی که در حوزه اجرا و یا نظارت بر مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا کوتاهی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

او با اشاره به این که برخی در استان خطر انتقال ویروس کرونا را هنوز جدی نگرفته اند افزود: لازم است در این زمینه بیشتر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود، از جمله ضرورت دارد در مبادی ورودی دستگاه‌های دولتی و مراکز عمومی از جمله پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها و مراکز خرید، توصیه‌ها و هشداری پیشگیرانه و بهداشتی در قالب بنر و با درج شماره تماس‌های ضروری برای انعکاس مشکلات و تخلفات نصب شود.

استاندار با اشاره به ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای تأمین اقلام بهداشتی گفت: لازم است نظارت‌های مختلف و بازرسی‌های تخصصی از سوی اداره کل استاندارد استان انجام شود تا تمام تولیدات استاندارد لازم را داشته باشند و نباید به هر قیمتی تولیداتی غیر استاندارد را در اختیار مردم قرار دهیم.

معتمدیان با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی در ۹گلوگاه استان گفت: این یک اقدام تبلیغی و نمایشی نیست، بلکه تصمیمی کاملاً کارشناسی، علمی و سنجیده برای غربالگری است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.