آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۱۳۶۴ نفر افزایش یافت

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا، در ایران اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۸۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۱۳۶۴ نفر افزایش یافت.

او افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۱۴ مورد رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان ادامه داد: استان تهران ۳۰۳ نفر، قم ۴۲ نفر،گیلان ۷۱ نفر، اصفهان ۱۱۰ نفر، البرز ۶، مازندران ۱۹۲ نفر، مرکزی ۴۸ نفر، قزوین ۱۲ نفر، سمنان ۳۸ نفر، گلستان ۲۱ نفر، خراسان رضوی ۱۱۰ نفر، فارس ۳۳ نفر، لرستان ۲۵ نفر، آذربایجان شرقی ۹۷ نفر، خوزستان ۱۵ نفر، یزد ۴۶ نفر، زنجان ۲۰ نفر، کردستان ۹ نفر، اردبیل ۱۵ نفر،کرمانشاه ۱۵ نفر، کرمان۱۲ نفر، همدان ۱۰ نفر، سیستان و بلوچستان ۲ نفر، هرمزگان ۴ نفر، خراسان جنوبی ۰نفر، خراسان شمالی ۰ نفر، چهارمحال و بختیاری ۰ نفر، ایلام ۸ نفر، آذربایجان غربی ۲۵ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۰ نفر،  بوشهر ۰ نفر است.

او افزود: بسیج عمومی مقابله با کروناکه در فاز اول با اطلاع رسانی آگاه سازی و آموزش عمومی آغاز شده بود. فکر می‌کنم که تقریبا گستره و پوشش بسیار خوبی در سراسر کشور حداقل از حهت ایجاد هشیاری، اطلاع رسانی و آموزش عمومی در زمینه پیشگیری و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی را توانست به مردم اعلام و ابلاغ کند؛ به طوری که امروز شاید کمتر ایرانی است که با مبانی اصلی پیشگیری و نکات اصلی که در مراقبت و پیشگیری از این بیماری نیاز است آشنا نباشد.

جهانپور اظهار کرد: همه حلقه‌های مفقوده که ممکن بود متصور باشد فعال شده و با بیماریابی قعال که صورت خواهد گرفت حلقه اول به عنوان سامانه شناسایی و مراقبت خواهد بود. هموطنان می‌توانند از طریق ورود به سامانه Salamat.gov.ir در صورتی که احتمالا شکایت بالینی یا علائم خاصی را  مشاهده کردند و سوال و شکی مبنی بر ابتلا به ویروس کرونا دارند مطرح کنند. 

او بیان کرد: بر اساس نقطه جغرافیایی و محل سکونت افراد، افرادی که محتمل یا به اصطلاح مظنون ابتلا به بیماری باشند بر اساس خود اظهاری که در سامانه خواهند داشت شناسایی خواهند شد و با آن ها تماس گرفته خواهد شد. از همان نقطه آغازین شروع علائم مراقبت و پیگیری انجام خواهد شد و افراد به مراکز خدمات سلامت در سراسر کشور که به صورت حداقل ۱۶ ساعت در شبانه روز با حضور پزشک و مراقبین سلامت فعال هستند ارجاع خواهند شد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  موارد سرپایی آنجا تفکیک شده و درمان سرپایی و قرنطینه در منزل ارجاع داده شده و هر روز به طور مستمر وضعیت آن ها تا زمان بهبودی کامل رصد و پایش خواهد شد. افرادی که نیازمند بررسی بیشتر یا بستری در بیمارستان باشند به بیمارستان ها یا مراکز معینی که در هر منطقه کشور مشخص شده است ارجاع خواهند شد. مواردی که نیازمند بستری باشند باز در بیمارستان ها بستری خواهند شد و با درمان بستری شروع خواهد شد و افراد که باز به تشخیص متخصصان نیاز به بستری نداشته باشند مجددا به چرخه قبل ارجاع می‌شوند.

او ادامه داد: با توجه به فعالسازی بیماریابی و تکمیل این زنجیره و تجربه ای که در روزهای اخیر در ۴ یا ۵ استانی که با عنوان گام نخست این طرح انجام شد انتظار داریم که هم موارد شناسایی ما افزایش پیدا کند، مرحله شناسایی به مرحله آغازین بروز علائم برسد و با مراقبت و رصد مستمری که صورت خواهد گرفت بازخورد بهتری داشته باشیم؛ چرا که حداقل منافع اجرای طرح این است که ما در استان هایی که به صورت ابتدایی و گام نخست اغاز شده امروز بار ترافیکی بیمارستان ها و مراکز معین به شدت کاهش پیدا کرده است و حتی در مراکزی که تا روزهای گذشته شاید ما با تراکم بیمار مواجه بودیم در شب های گذشته تخت خالی موجود است. این نظام قطعا یک الگویی است که در مدیریت،کنترل و مهار این بیماری بسیار موثر خواهد بود. 

جهانپور بیان کرد: تقریبا همه دنیا چه آن هایی که اعلام کردند و چه آن هایی که اعلام نکردند به نوعی وارد فاز پاندمیک شدیم و همه گیری جهانی است.

همچنان در فاز صعودی ابتلا به کرونا هستیم

او گفت: امیدواریم این طرح بزرگ بسیج ملی در کنار همه آن مسائلی که بر عهده خودمراقبتی و دیگر مراقبتی است بتواند ما را به سمت مهار بیماری سوق دهد. به هر حال هنوز هم ما در فاز صعودی ابتلا، فاز شیوع و انتظار هستیم، همه این اقدامات چه آن بخشی که بر عهده مشارکت عمومی و اجتماعی است چه آن بخشی که بر عهده حاکمیت و‌ مداخلات نظام سلامت است همه در جهت این است که بتوانیم این شیب را کند تر کنیم و در مسیر مهار و کنترل این بیماری قرار بگیریم.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: بدون تعارف عرض کنم استان هایی که به عنوان مقصد سفر قرار می‌گیرد اغلب این استان‌ها خودشان امروز گرفتار بیماری هستند. اگر نتوانیم ۶۰ تا ۷۰ درصد ترددها و سفرها را کاهش دهیم رسیدن به کنترل و مهار بیماری دشوار خواهد بود.

جهانپور مطرح کرد: هموطنان عزیزمان امسال نوروز ما مثل هیچ سالی نخواهدبود ما نوروزی با سفرهای نوروزی نخواهیم داشت. قطعا اگر کسی به فکر سلامتی خود، خانواده، اطرافیان و هموطنان خودش است در خانه بماند.

او افزود: حضور در مراکز خرید به شکلی که در برخی شهرها در روزهای اخیر گزارش می‌شود به هیچ وجه پذیرفتنی نیست این کاملا مقابله با سلامت خودمان و اطرافیانمان است موضوع را جدی بگیرید. موضوع جدی تر از آن چیزی است که ممکن است بخشی از جامعه ساده انگاری داشته باشد و هنوز هم آن را به عنوان یک معضل در حوزه سلامت خودشان نشناخته باشند.

خراسان رضوی و اصفهان با افزایش آمار مواجه است

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: استان مازندران با ۱۹۲ مورد ابتلای جدید در حال تبدیل شدن به یکی از استان ها با خیز ابتلا  است و سفر به استان مازندران دشواری و گرفتاری برای ما و مردم آن منطقه ایجاد خواهد کرد. استان اصفهان و خراسان رضوی هم به عنوان دو مقصد مسافرپذیر همچنان با افزایش آمار مواجه است. ۱۱۰ نفر در استان اصفهان و ۱۱۰ نفر در استان خراسان رضوی و مشهد مقدس ظرف ۲۴ ساعت اخیر مورد ابتلای قطعی داشته ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
با کمال تاسف باید عرض کنم که در کوچه ما صدای جشن و دست می اومد
یعنی برای بعضی ها اصلاً مهم نیست که در چه وضعی هستیم.
ساعت ها جشن و دورهمی
چرا بعضی ها نمی فهمند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
قرنطینه /قرنطیه کنید .جان هر کی دوست دارید
مردم اصفهان .سر سری گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام چرا میگید هر که کرونا گرفت و علائمش خفیف بود خانه بمانه خوب میشه خانه بره که همه افراد خانه هم میگیرند همو افراد برن بیرون بقیه مردم هم می گیرن بابا جاهاایی را برای کرونااییهای خفیف هم درست کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یه چاه بکنید هرکی کرونا گرفت رو بندازین توش اینجوری ریشه کن میشه هزینه هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
کاهش سرعت اینترنت وقطع آن مردم را به بیرون می کشاند مسولین فکری بکنند
Iran (Islamic Republic of)
خسروی
۲۲:۲۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
اگه اینطوری پیش بریم ، حتماً امسال از ایتالیا جلو میزنیم و نایب قهرمان جام جهانی میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مازندران با جمعیت کمی که داره خیلی آمارش رفته بالا، تقریبا" همه قسمت هاش درگیر شده ، تو رو خدا شمال تشریف نیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یک سوال دارم .
چرا مغولستان که با چین هم مرز است 1 نفر مبتلا دارد
و در بقیه ی کشورهای هم مرز چین هم انگشت شمار است
ولی در ایران کل کشور مبتلاست؟ با اینکه با چین مرز مشترکی ندارد.
کسی هست جواب قانع کننده بده؟
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۲:۱۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
آنتی بادی مصنوعی بسازیم
ویروس کرونا را درمحیط آزماشگاهی به مقدار کافی تکثیر کنیم و آن را از لحاظ شیمیایی بررسی کنیم
مواد نانو برای واکنش اختصاصی با مولکول های شیمیایی این ویروس طراحی کنیم
تا ویروس در بدن خنثی شود ونتواند وارد سلول شود
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۲۱:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
از هموطنان عزیز خواهش میکنم لطفا به هشدارها توجه کنند همه توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین به سفر نروند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

اى که نامش دوا و ذکرش شفا است
اى که بنهد شفا را در هر چیزى که خواهد
ای مرهم درد همه دردمندان
لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
تعداد فوتی هامون خیلی زیاد نسبت به درمان شده ها همین طور داره کم میشه، مگه جنگ بیولوژیکی نیست پس جوابش کو باید زود ریشه کنش کنیم لطفا مسولین با جدیت افراد ی که خاطی هستند ویا بی خیال برخورد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چرا راه های ورودی مازندران نمی بیندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام.انصافا تعطیل نشدن ادارات جای سوال داره.ساعت کاری شده بود ۱۳ دوباره شد ۱۶.یعنی چی؟یعنی عدم یکپارچگی زنجیره فرماندهی.اداره مالیات با اونهمه ازدحام تعطیل نمیشه.کارمندای بیچارش هیچی.مردم تو کمترین فاصله کنار همن.این یعنی زنجیره انتقال.چرا اداره مالیات تعطیل نمیشه؟چون میخوایم مالیات بگیریم؟واقعا نمیشه بعدا این کار رو کرد؟
جناب نمکی فرمایش کردن به قرنطینه شهرها اعتقاد نداریم.مال جنگ جهانیه.واقعا نباید قرنطینه میکردن؟حالا همه چی رو میندازیم سر مسافرت رفتن‌مردم و شده دلیل اول.
بچه من مدرسه نمیره،من که میرم اداره و مستعد ابتلا میشم.به بچم و خانوادم منتقل نمیشه؟
تصمیمات مقطعی،لحظه ای و بدون دور اندیشی هستن.خدای بزرگ کمک کنه از این مرحله گذر کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
من خانواده ام،دوستانم ،آشنایان،کل فامیل ،همسایه ها،همشهریام،هم استانیها،خلاصه کل هم وطنانم ،وهمه ی ایرانی های عزیز را دوووووووووووست دارم ،عاشق همشون هستم ،به خاطر همه خود را در منزل قرنطینه می کنم ،از خانه بیرون نمی روم ،یکجا نشینی راتحمل می کنم ،چون دوست دارم بعد از این بحران همه را در سلامت کامل ببینم ،،،،،،،،،،،،به خدا این بزرگترین لطفی است که ما ایرانیها درحق هم می کنیم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،(ما کرونا را شکست میدیم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
برای کاهش مسافرتها پیشنهاد میکنم سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی فقط در همان استان قابل سوختگیری باشه .یعنی اگر به مسافرت خارج استان محل اخذ کارت سوخت رفتی بنزین ۳۰۰۰ تومانی سوختگیری بشه . با این روش مردم کمتر مسافرت خارج استانی خواهند رفت و یارانه سوخت به اقشاری که نسبت به هشدارهای سازمان بهداشت بی توجهیی میکنه پرداخت نشه
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چرا ادارات تعطبل نمیشه .من اگه 1 ماه تو خانه بمونم وفتی همسرم که میره سر کار اگه الوده بشه حتما من وخانواده ام هم الوده میشویم حالا فکر کنید تو محل کار 450 نفر مشغول به کار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام و خداقوت تنها را تعطيلي اداره ها بانكها س مگه كمتر از يوهان چينيم بايد از او نا درس بگيريم اگه نميتونيم بيمارستان هزار تختي ده روزه بزنيم ميتونيم قرنطينه كنيم خيابوناي ووهانو مگه نديدي خلوت بود كسي به فكر تعطيلي دولت نيس به خدا فقط به خاطر مردمه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
قرنطینه
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۰:۴۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ،برای کسی که هر روز میمیره ، مردن از شرم‌ خانواده ، مردن از بی شغلی ، مردن از بی امیدی ،البته ما هییشه امید داریم به حضرت ، کرونا مثل یک نوع شوخیه بچه گانست ،
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۰:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چرا سازمان بهداشت جهانی نمیخواد اعلام کنه کرونا رو آمریکا ساخته ؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام. چرا عیدی مددجویان کمیته امداد هنوز واریز نشده؟؟
قرار بود هفته پیش واریز بشه اما هنوز واریز نشده.
لطفا پیگیری کنید...
Iran (Islamic Republic of)
Arshad15
۲۰:۰۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام ...تو رو خدا چرا ما اینطوری هستیم...فقط مگه قرنطینه ....گذاشتن آه عید قرنطینه کنم....از فردا قرنطینه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
با سلام.اقا تو را بخدا یکی به من بگه اسم این دولت ایران کنه من ازش خواهش کنم یه کاری برای ما ملت ایران بکنه .ایا ما اصلا مادولت ومسئولی داریم
Iran (Islamic Republic of)
nila
۱۹:۵۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
کاش واسه کنکوریا هم ی فکری میکردین :/
Romania
mostafa
۱۹:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
تا میتولنید دعای هفتم صحیفه سجادیه را بخوانید چون رهبری توصیه فرمودن برای مقابله با کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ثاقبه
۱۹:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
لطفا جمع کل هر استان رو هم اعلام کنید خودمون مبتلاهای جدید رو حساب میکنیم. اگه بشه شبکه های استانی آمار هر شهرستان رو اعلام کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
تا مسیرهای ورودی شهرهارو دولت نبنده مردم همش میرن مسافرت اصن انگار نه انگار ویروسی هست
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ایرانی
۱۹:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چرا شهردار و شورای شهر تهران کاری نمیکنند؟؟؟؟؟؟
چرا خوابند!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
آغا لباس که جز ضروریات نیست
دولت دستور بده اقلا اقلا بازارها و پوشاکیا ببندن
پول هم بده بهشون حمایتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۹:۰۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام . لطفا بیاید به داد شهرقدس (تهران)برسید. مردم این شهر صبح تا شب بیرون،خیابون،بازار هستن.. اصلا انگار نه انگار...شده واصل به زور و پلیس و سپاه و این ها هم باشه لطفا لطفا لطفا اطلاع بدید ...اگه این وضعیت بی سروسامانی این شهر ادامه پیدا کنه بدبختی میشه...خواهش و تمنا میکنم به بگید به داد این شهر و مردمش برسن...امروز یه خانواده بدون دستکش و بدون رعایت بهداشت شرینی خریدن و وسط خیابون خوردن...واقعا متاسفم برای مردم این شهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
عدم رعایت نکات بهداشتی وسفر وهرگونه اقدام عمدیاغیرعمدی،که باعث انتشار ویروس شود حق الناس است ودرقیامت گناه قتل (به خاطرمرگ افرادمبتلا)وسرغت(به دلیل صرف بودجه وهزینه فرد با مملکت بابت درمان کرونا)درپرونده شخص سهل انگار وبی مسوولیتی که باعت نشرویوس میشودنوشته میشود.مواظب رفتارهای عمدی وغیرعمدی خودباشیم واین نکته رابه دیگران هم یادآوری کنیم.
سالم وتندرست باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
رئیس جمهور فرانسه در یک هفته از سه تا بیمارستان کرونایی بازدید کرده ودر یک هفته درسه جلسه مدیریت بحران کرونا شرکت کرده
حالا گفته هفت یک جلسه
ما الان امیدما بعد از خدا به نیروهای مسلح هست از سردار باقری می‌خواهیم با جدیت عمل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
از شنبه همه چی به روال عادی بر میگرده.........‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
این مسئولین بیخرد باید از کار برکنار و دادگاهی شوند چرا که مستقیما در قتل عام مردم سهیم هستن.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
واقعا تعجب میکنم که میگن در خانه بمانید اما ادارات و بانک ها رو تعطیل نمیکنن.واقعا جای تأسف داره.چون ادارات و اینها که فعالیت داشته باشند خود به خود ترددها اضافه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مردم خودمون رعایت نمیکنند ؛ باید تدابیر بیشتر از این سختگیرانه باشه ؛ فعلا بعضیا شوخی گرفتن و دارن جک میسازن ؛ راحت میان بیرون انگار نه انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مسئولین خوابن متاسفانه...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نمیدونم چرا راه اهن کشور تعطیل نمیکنن.
بازم مسافر داره جابجا میکنه...
خب معلومه که امار مبتلا هامون به ویروس بیشتر میشه تا چند روز که نشون نمیده که طرف مبتلا شده خب هی مسافر جابجا کردن کاره اشتباهی هست.
Canada
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
وقتی ملت بفکر جون خود نبستند .دولت باید هر کس بیخودی از خونه بیرون امده را جریمه کند تا کسی جرات بیرون رفتن و مسافرت را نداشته باشد .الان اینجا خانم نخست وزیر کرونا گرفته و خود نخست وزیر در قرنطینه است .باید نترسید ولی جدی بگیرید .به کانالهای معاند من و تو و بی بی سی و ایران انترنشنال هم که سعی به لطمه به شما دارند .گوش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
اصلا باید قرنطینه اجباری بشه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۷:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام من آرایشگر هستم
مدتی تعطیل کردم ولی عید نوروز را چه کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مگه نمیگفتن ویروس در چرخه انتقال ضعیف میشه؟
پس چرا هنوز مردم شدید درگیر میشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۱۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مسئولان باید مردم را قرنطینه کنند نه به مردم بگویند از خانه بیرون نیایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
آخه یه ماه قبل می گفتین تا دوهفته دیگه کرونا رو شکست میدیم؟
والا اونجوری که ما میبینیم کرونا داره مارو شکست میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نگران نباشید ملت ژنوم ایرانی ها رو گلشیفته فراهانی تقدیم آمریکا و اسرائیل کرد بعد ما تو این حمله بیولوژیکی خواهرشو و دعوت میکنیم دورهمی و کلی براش کف میزنیم ملت این کرونا عاملش این خودشیفته فراهانیه حرفای دکتر کرمی رو گوش بدین ببینید کی از ایرانیا خواست آب دهانشون را به چهار تا چوب کبریت بمالن و ارسال کنند آمریکا ما تنها ملتی هستیم که نقشه ژنی ما لو رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
در مورد اینکه نقشه ژنی ما لو رفته رو مطمئنم.اما ایا این فقط در مورد کشور ماست یا بقیه هم هستن رو نمیدونم.بچه ها برین ماجرای گلشیفته فراهانی و درخواست ژن از ایرانیا رو توی گوگل با یه سرچ ساده بخونین.من همین الان در موردش خوندم.
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مردم تو خونه بشینین چرا با جون خودتون ودیگران بازی میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟یکم فکر کنین یکم عاقل باشیم تو خونه بمونیم یه مدت تا ریشه کن بشه این لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
خواهش میکنم ارتش قرنطینه نظامی کنه هیشکی اهمیت نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
حالت خوبه؟
چرا داری مشوش کاری میکنی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
شومو چرا جو میدی؟ مگه حکومت نظامیه؟
خیلی حرفت وحشتناکه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام این ویروسی که توی ایران هست اون کرونای چینی نیست این تولید شده از روی ژن ما ایرانی هاست توسط آمریکا
و نوع تکامل یافته است
استارت این پژوهش از سال 2003خورده و الان داره نتیجه میده
الان شما تعداد مرگ ژن ما رو ببینید و دیگر ژن ها رو ایتالیایی ها و ایرانی ها ساختاری مثل هم داره ژن هاشون
این یک نوع جنگ بیولوژیک هست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا رضایی
۲۱:۵۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
به نظر من هم همینطوره.ایرانی و ایتالیایی ژن مشابه دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ژنهای ایران و ایتالیا چه مشابهتی دارن جناب؟ توضیح میفرمایید؟ :I
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
همه شدن فیلسوف
شما شغلت چیه قهرمان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
خوب که چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
زیاد فیلم میبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
از چه منبعی میگی؟
Germany
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چرااا قرنطینه نمی‌کنید

خودتون میگید آمار ابتلا چین تک رقمی شده

بعد میگید قرنطینه کارساز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ویروس شناسا میگن تمام اپیدمی ها و همه گیری ها ۲تا۳ماه بعد خاموش میشن
چین کاری نکرد خود اپیدمی مدلشه میاد زیاد میشه بعد میره و صفر میشه
البته اثر که داره رعایت کردن زیاد اثر داره اقلا مبتلا و مرگ و میر رو کمتر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مردم همش بیرونن ؛ مردم بشینن خونه تا قرنطینه کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مردم بايد هر كي رو بدون ماسك ديدن عين جزاميا ازش فرار كنن و ريسك نكنن و همه رو صد در صد كرونايي فرض كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
علی برکت الله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
به نظر من تمام ادارات و مغازه ها و مساجد و حرمها و اتوبوس و مترو بايد با تابلوهاي بزرگ اعلام كنن ورود بدون ماسك ممنوع
هر كي هم بگه ماسك گيرم نيومده دروغ گفته و ميخواد مردمو بكشه چون با يه تيكه پارچه و دو تيكه كش هم ميشه ماسك پارچه اي قابل شستشو درست كرد و ماهها استفاده كرد و هزار تومنم نميافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
خب ماسکی که استاندارد نباشه با یه تیکه پارچه جلو ویروس که نمیگیره الکیه واسه خنده ست فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
شما بدوز بده به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
از ایتالیا جلو نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
قرنطینه کنید
فارسی حرف میزنیم کل دنیا میگن قرنطینه کنید
تبلیغات فروشگاه رفاه و شهر فرش و ... که جشنواره فروش گذاشتن رو تعطیل کنید جریمه کنید
حمل و نقل عمومی، تاکسی رانی، بانک ها ، اداره جات رو تعطیل کنید
بابا اینو همه میفهمن
چرا مسئولین ما اینطورین
Iran (Islamic Republic of)
هوشمند
۲۰:۱۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
شركت ها اصلا كاري ندارن بكنن، همه جا تعطيله اصلا كار نيست ، الكي ميگن بايد بياي مرخصي نداري ، كسري كار ميخوري ، از صبح تا ٥ بعدازظهر فقط الكي ميشينيم ، دولت چرا نميشنوه صداي ما رو ، توي اين ٨ سال چه گلي زد به سر اين مملكت كه تو اين هفته آخر مي خواد بزنه ، پمپ بنزين رو تعطيل كنن مسافرت نرن مردم ، يا جريمه يا عوارض سنگين بزارت براي تردد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
اینا گل گفتی ، تبلیغات دم به دقیقه فروشگاه ها که مردم را تشویق به خروج از خانه و حضور در محل های پر ازدحام می کنند را قبول کنیم یا حرف مسئولین را که دم به دقیقه میان میگن از خانه خارج نشوید ؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مسوولین ما اگه فهمیده بودن که وضع ما این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چی میگی بانک چرا تعطیل کنن کلی چک داریم آدم حسابی تو بشین خونه در نیا بیرون.. والا کلی کار داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
پمپ بنزینها را تعطیل کنن کسی مسافرت نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
وای باز رفت بالاتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
وای بازم بریم شمال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مسافرت ها رو کاهش بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
کاهش چیه اصلا نرن
واقعا اگه مردم همکاری نکنن انتظار نداشته باشین زودی خلاص شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
کو گووش شنوا
مردم خودشونم هر روز خیابون و مسافرتن
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۲:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
دوست عزیز کاهش معنی نداره باید کلا قطع بشه
هم وطنان تنها راه مبارزه با کرونا قطع زنجیره است
همدیگر را یاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ما که چندین ساله پوله سفر رفتن نداریم آخرین سفرمون برمیگرده به ۱۰ سال پیش
Iran (Islamic Republic of)
مسعودنیا
۱۶:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نوروز ما ایرانیان تندرستی خانواده و میهنانمان است و نه هفت سین ، آجیل و شیرینی. بیایید با پویش در خانه بمانیم شادی واقعی را بیکدیگر هدیه بدهیم و سوگوار از دست دادن عزیزانمان نباشیم.
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بله همه رسم رسوما داره از بین میره یا به دلیل بی پولی یا به دلیل بیماری
الان دیگه کسی عروسی هم نمیگیره مردم شاد بشن
Iran (Islamic Republic of)
هوشمند
۲۰:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
شركت ها و ادارات رو تعطيل كنن چندرغاز حقوق به كارگر و كارمند ميدن ، الانم اصلا كار نيست ، اين هفته رو تعطيل كنه دولت ، ما بريم سركار ويروس رو مياريم براي زن و بچه مون آخه چرا دولت انقدر ناتوان و بي فكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
امار کشته ها روز به روز داره میره بالا اگه اینطوری پیش بره فاجعه میشه
France
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
عزیزم لطفا نرخ بهبودی هارو‌هم ببین، بیخودی ترس بخودت نده. فقط مراقبت، شست و شوی مکرر و قرنطینه شخصی بهترین راه محافظت از خودت و اطرافیانت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
به آمار سیگار و پراید نرسیده
Germany
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
لطفا 100 گیگ اینترنت همراه بدین خدا وکیلی مردم مشغول دانلود میشن بیرون نمیرن تازه پای اینستا و وب گردی میشن لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
Ba...
۲۲:۲۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نتیجه بی کفایتی مسئولین همین میشه اگه از اول قم رو قرنطینه می کردند وضعیت فعلی این نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
خیلی از افرادی که تو شهر ما کرونا گرفتن از همین مردم قم گرفتن که فراری شده بودن شهر ما پیش اقوامشون. به عینه دیدیم که تمام فامیلاشون مبتلا شدن. واقعا اگر قم قرنطینه میشد وضع این نبود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
داداش این تو کشور پخش شده بود منتها اولین مورد را تو قم پیدا کردن . هی الکی قم را خراب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
هیچ ربطی نداره.مردم انگار هیچ اتفاقی نیفتاده بازار جای سوزن انداختن نیست.تا وقتی خود مردم نخوان بیشتر از اینهم میشه
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ایرانی
۱۹:۱۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
الان آمار تهران بالاست، چرا شهردار و فرماندار و شورای شهر تهران کاری نمیکنند؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یک مقدار فکر کنید قم مرکز ایرانه فرودگاه هم نداره ویروسم بال نداره پرواز کنه بیاد قم یبارکی پس مطمئن باشید قبل قم جای دیگه آلوده بوده ولی تشخیص داده نشده
وگرنه 21 بهمن تو گیلان یه پزشک کرونا داشته طبق گفته ی خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یارو می‌گفت قرنطینه مال قبل از جنگ جهانی اول است..چین با همین روش صدسال پیش کرونا را داره ریشه کن میکنه..
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۰:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
زود قضاوت نکن این ویروس همه جا بوده منتهی مسئولین اطلاع نداشتن قم این وسط قربانی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
دوستان عزيز yjc سلام خدا قوت
يادتونه کرونا تازه در چين همه گير شده بود و می خواست وارد ساير کشور ها بشه من از سلاح بيولوژيک آمريکايي گفتم و عمدی بودنش رو خاطر نشان کردم
الان يه سر به رسانه های دنيا بزنيد تا متوجه حقيقت بشيد.
Russian Federation
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ای پیشگو . ای نوستارداموس . مرا اواره کردی
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
شما کی هستی؟
بجا نیووردمتون!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
حالا که چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
کی بودی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چین میگه کار آمریکاس
امریکا میگه کار ایرانه
بحرین میگه کار ایرانه
ولی خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
افرین به تو که زوتر از همه فهمیدی فرمانده جنگ بیولوژیک کی بودی تو!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
هنوز هم نادانی و بی سواد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
باید هرچه سریعتر قرنطینه کنید شهرهارو وادارات و کارخانجات همه تعطیل شن تنها راه حل همینه هرکس بیمورد از خونه درومد جریمه شه والا هیچ وقت نمیتونیم این بحرانو تمومش کنیم ازتون خواهش می کنم استرس وفشار روحی داره همرو بیچاره می کنه
Russian Federation
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مردم خیلی بیخیالند. داشتند گل کوچیک میزدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نترسید. چرا میترسید مگه ترس داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نه بابا آزمون الهی
بقیه ام دچار عذاب الهی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
حتی تصور اینکه نفسم بگیره وتنگی نفس پیدا کنم سخته خودت وگول نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نکنه تو کرونایی اومدی اینجا پیام دادی
الفرار
Iran (Islamic Republic of)
حامد پنجابی
۱۵:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
هم وطنان عزیز تورو خدا....به استانهای شمالی سفر نکنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
خواهشا شمالی ها به هم به شهرهای اطرافشون نیاین کلا بمونن خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
مسافرا راهی به جز شمال ندارن که برن حالا تو این اوضاع کرونایی بیشترهم شده حالا رفتن به شهرهای اطراف بماند فعلا اونارو بیشتر واجبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام به نظر من مغازه ها باید بسته شوند تا مردم بیرون نرن فقط گروهی خاص که نیاز جامعه هستند باز باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بعد مایحتاج زندگی رو ا کجا بکیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
باید قوانین سختگیرانه ای در مورد کسانی که بی دلیل مهم و اضطراری تو خیابون در حال رفت و آمد هستند وضع کرد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
اگر آمار بوشهر صفر به این خاطر هست که بیماریهای این شهرستان همیشه در بیمارستانهای شیراز بستری می شوند و از امکانات استان فارس استفاده می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
هرچی بیمار کرونایی رشتی بوده آوردن شهرما آخه چراااا. حالا وضع شهر ما خراب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
واقعا باید جلوی این کارا گرفته بشه یعنی چی که بیمارارو از یه شهر به شهر دیگه جا به جا میکنن. بمونن شهر خودشون
Iran (Islamic Republic of)
....Reza....
۱۸:۰۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
دوست عزيز شما که میگید بیمارهای بوشهر ميارن بیمارستان های شیراز اشتباه متوجه شدی، بیمار اگه ساکن بوشهر باشه و تو بیمارستان شیراز بستری شده باشه، جز آمار بوشهره نه شیراز،میتونید با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تماس بگیرید تا اطلاعات کافی رو بهت بدن، پس لطفا بی مورد حرف نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
الکی جو نده بیمارای کرونایی تو بیمارستان خلیج فارس بوشهر بستری میشن
در ضمن مغازه ها کلا تعطیله به جز دارو خانه ها و سوپر مارکت ها واسه همین بیشتر کنترل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
خوب باشه مگه اونها هموطن تو نیستند؟چرا بهت فشار اومده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
من بوشهری هستم
مردم خیلی رعایت میکنن
مغازه ها و بازار کلا تعطیله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
همین جوری امار میره بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
وای خدای من چرا قرنطینه نمیکنید ای مسـٔولان‌.اینطوری که داره پیش میره فکر کنم رتبه اول ایرانه ‌...‍..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مسوولان خوابن ؟ یه کاری کنین مردم دارن میمیرن . کشور رو هواست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
دلت خوشه کدوم مسئول؟؟ مسئولی که ماسک ها رو احتکار کرده بیاد به فکر مردم باشه؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۹:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مسولین چقدر تلاش کنن وقتی مردم راه میفتند تو خیابون و خرید و بازار و مسافرت.... کمی شعور خودمون رو بالا ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مردم خودشونم رعایت نمیکنن
چین رعایت کردن مردمش هیچکس توو خیابون نبود
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ایرانی
۱۹:۱۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
به داد تهران برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
خواهشا نیاین زیارت امام رضا.....خدا رو خوش نمیاد ان شالله بعد نابودی ویروس تشریف بیارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مطمئن باش نمیایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
تو رو خدا شما برا ما دعا کنید ما میخواستیم عید بیاییم بخاطر کرونا نمیاییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام اگر پرواز های ماهان کنسل میشد اینطور نمیشد . باید قم و تهران هم قرنطینه میشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
حق کسی که این کارو کرده اعدامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
میشه لطف کنید بگید چطور شهر 8-10 میلیونی رو می تونید قرنطینه کنید جناب پرفسور؟ اصلاً میدونی قرنتینه یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بدم میاد که کسی از باید های گذشته بگه ، الان باید چکار کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ماشاالله روز به روز آمار داره بیشتر میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
این رو باید به آقایونی گفت که نذاشتن قم قرنطینه بشه.تو تمام استانها وشهرها اولین مورد از قم اومده
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
معلومه که میشه با این بیخیالی مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ما شا الله به جونت.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
فقط پرستارا و دکترا خیلی دل میخواد