جایگاه‌های عرضه سوخت لرستان بررسی و بازدید می شوند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان از بررسی و بازدیدجایگاه‌های سوخت استان با هدف کنترل کیفیت فرآورده ها، بصورت ماهیانه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با اشاره به افزایش بازدید از مجاری عرضه سوخت در لرستان گفت: با هدف کنترل کیفی، نظارت بر توزیع دقیق و استمرار سوخت‌رسانی مطلوب و با کیفیت به مجاری عرضه تعداد ۴۵۸۶ مورد بازدید ازجایگاه‌های عرضه سوخت و۳۵۷۲ مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده در سطح استان توسط کارشناسان واحد مهندسی فرآورده ها‌ی این شرکت امسال انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه هدف از انجام این بازدید‌ها نظارت دقیق و هرچه بیشتر بر توزیع، رعایت حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوءاستفاده و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی است افزود: تیم‌های کنترل و نظارت این شرکت تعداد ۱۸۶ مورد بازدید میدانی نیز از مصرف کنندگان سوخت به صورت مشترک به همراه کارگروه فرعی مبارزه با قاچاق استان در طول سال انجام داده است.

بهرامی با بیان این که هم اکنون ۸۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع در استان لرستان فعال است، تصریح کرد: با هدف افزایش کنترل کیفیت فرآورده ها، هر جایگاه عرضه سوخت در استان ماهانه پنج مرتبه بازدید می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار