کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای تحقق شعار سال ۹۸ کار چندانی صورت نگرفت

فعال سیاسی گفت: در اجرای شعار سال ۹۸ یعنی رونق تولید کار چندانی نشده و دستگاه‌های اجرایی کشور به آن باور نداشتند.

برای تحقق شعار سال ۹۸ کار چندانی صورت نگرفتحسین کنعانی مقدم فعال سیاسی و دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکرد مردم و دولت در مورد تحقق اهداف شعار سال اظهار کرد: برنامه‌هایی معادلات دوستان و هم دشمنان ما را تحت تاثیر قرار داده است. آن‌هایی که فکر می کردند با تهدید و تحریم و فشار بیشتر می توانند مردم را از نظام جدا کنند، اما الان مایوس شدند.

او ادامه داد: در عین حال دوستان ما در مجلس به لحاظ آنکه مشاهده می‌کنند در نظام جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی دارند پس سعی می کنند همکاری شان را با مردم بیشتر کرده تا اینگونه مردم اعتمادشان به نظام جمهوری اسلامی بیشتر بشود.

کنعانی مقدم با اشاره به تعهد نمایندگان به مردم در مجلس جدید افزود: مردم رای دادند که نمایندگانشان در مجلس بتوانند مسائل و مشکلاتی که بر سر راه توسعه و رفاه مردم است را بردارند و به نظر می رسد اولین کاری که مجلس باید بکند بازنگری در قوانینی است که باعث خلل در توسعه و رفاه مردم شده و قوانین جدید را جایگزین کنند.

فعال سیاسی در پایان با تاکید بر نادیده گرفتن شعار سال ۹۸ بیان کرد: رفع موانع موجود به اصلاح قوانین برمی گردد. ما متاسفانه در اجرای شعار سال ۹۸ یعنی رونق تولید کار چندانی انجام ندادیم و دستگاه اجرایی کشور به این باور نرسیده اند که ما می توانیم با اتکا به تولید داخلی در مقابل تحریم‌ها و تهدید‌ها بایستیم؛ به نظر می رسد یک سری زیر ساخت‌ها آماده شده، ولی در عمل نتیجه مطلوبی ندیدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار