محمد کریمی؛ نزول عجیب یک ستاره نوظهور

هافبک ساروی طلایی پوشان سپاهان که فصل گذشته لقب بهترین پاسور لیگ را به خود اختصاص داد، امسال در جمع بهترین‌ها جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد کریمی هافبک خلاق و جوان سپاهان فصل گذشته در ترکیب این تیم حسابی درخشید، تا جاییکه توانست به تنهایی ۸ پاس گل به هم تیمی‌های خود بدهد و در جدول بهترین پاسور‌ها در صدر قرار بگیرد.

او فصل گذشته در تفکرات امیر قلعه نویی و چیدمان ترکیب وی جای خود را داشت و توانست در مجموع ۱۲۸۱ دقیقه بازی کند، علاوه بر هشت پاس گل ۲۵ پاس کلیدی بدهد و با فرستادن ۱۰ شوت به سمت دروازه حریفان آماری قابل توجه را به نام خود ثبت کند.

محمد کریمی امسال، اما افتی عجیب و غریب را تجربه می‌کند تا جاییکه در ۲۱ بازی گذشته فقط ۲۲۱ دقیقه به او بازی رسیده و در همین اندک دقایق بازی تنها سه شوت روانه دروازه حریفان کرد.

او برخلاف پارسال که از ضربات آزاد و کرنر‌ها برای خود یک فرصت طلایی برای خودنمایی استفاده می‌کرد، امسال چنین بهره‌ای از آن‌ها نبرده و در این هفته‌های سپری شده نه پاس گل به هم تیمی هایش داده و نه حتی یک پاس کلیدی.

هافبک ساروی به نظر می‌رسد در رقابت با هافبک‌های اسم و رسم دار طلایی پوشان اصفهانی اعتماد به نفس خود را از دست داده است و نمی‌تواند نظر سرمربی را برای حضور در ترکیب تیم جلب کند.

اما اساسا سوال اینجاست کریمی که در ابتدای فصل وقتی ترافیک هافبک‌های بزرگ و اسمی را دید چرا در تصمیمات خود تجدید نظر نکرد و به تیمی دیگر نقل مکان نکرد تا هم بیشتر بازی کند و هم از شرایط آرمانی خود فاصله نگیرد، او در نیم فصل هم این فرصت را داشت تا ولو به طور قرضی در تیمی دیگر فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار