پایگاه اینترنتی بیزنس اینسایدر گزارش داد؛

آمریکا نیز با کمبود کیت‌های آزمایش کرونا مواجه است

آمریکا هم با کمبود کیت‌های آزمایش کرونا مواجه است، زیرا میزان توزیع سرانه این کیت‌ها در آمریکا به مراتب کمتر از سایر کشور‌های توسعه یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی بیزنس اینسایدر در گزارشی به مشکلات موجود در آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا پرداخت و نوشت در حالی که آمریکا با کمبود کیت‌های تست کرونا مواجه است، ثروتمندان این کشور با پرداخت پول، این آزمایش را در خانه انجام می‌دهند.

در این گزارش آمده است: برخی ثروتمندان آمریکایی در حال استخدام پزشک هستند تا در خانه‌هایشان از آن‌ها آزمایش کرونا گرفته شود و بدین ترتیب، آن‌ها از معیار‌های سخت‌گیرانه اعمال شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا تخطی می‌کنند.

آمریکا با کمبود کیت‌های آزمایش کرونا مواجه است، زیرا میزان توزیع سرانه این کیت‌ها در آمریکا به مراتب کمتر از سایر کشور‌های توسعه یافته است. تاکنون در سراسر جهان بیش از ۱۴۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بیش از پنج هزار تن نیز تا کنون جان باخته‌اند. شمار تلفات در آمریکا ۴۱ نفر است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا یک سری معیار‌ها را اعلام کرده است که بر اساس آن، فقط اگر فردی دارای علائم خاصی باشد که این مرکز اعلام کرده است، از او تست کرونا گرفته خواهد شد.

در همین حال، جک ما، میلیاردر و مالک شرکت علی بابا، وعده داده است ۵۹۹ هزار کیت تست کرونا و یک میلیون ماسک را به آمریکا بفرستد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ss
۲۱:۴۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
همه بد فقط ما خوبیم
آخرین اخبار