ثوری: تیم ملی بوکس با سفارت ایران در اردن همکاری کاملی داشت

رئیس فدراسیون بوکس گفت: ما با سفارت ایران در اردن همکاری کردیم، اما به دلیل آماده نبودن مواد ضد عفونی نتوانستیم این مواد را به کشور بیاوریم.

ثوری: عملکرد فدراسیون در انتخابی المپیک قابل قبول بودحسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی بوکس عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو ظاهر شدند. تیم جوانی راهی رقابت‌های انتخابی المپیک شده بودند و رده سنی آن‌ها از ۱۹ سال ۲۲ سال بود. آینده درخشانی در انتظار این نفرات است و می‌توانند سالیان سال برای ایران افتخار آفرینی کنند.

او در ادامه عنوان کرد: باید از کادرفنی تیم ملی و هیئت‌های استانی به خاطر برنامه‌ریزی درست تشکر کرد. تیم ملی بوکس توانست ۲ سهمیه دلچسب برای  المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کند. متاسفانه سهمیه سوم ما با ناداوری داوران از بین رفت و ما یک نامه اعتراضی از طریق کمیته ملی المپیک ارسال کردیم. امیدوارم این نامه نتیجه‌بخش باشد و بتوانیم حق امید احمدی صفا ملی پوش پرافتخار کشورمان را بگیریم.  

رئیس فدراسیون بوکس درباره بازی امید احمدی صفا در انتخابی المپیک، اظهار کرد: امید احمدی صفا به هیچ عنوان بازی را واگذار نکرده بود. احمدی صفا راند اول و دوم را با نتیجه ۳ بر ۲ برد و راند سوم را با نتیجه ۲ بر ۳ واگذار کرد، اما درنهایت احمدی صفا را بازنده رینگ اعلام کردند. محاسبات با نتیجه‌ای که داوران اعلام کردند هم‌خوانی ندارد.  

ثوری درباره خبری مبنی‌بر همکاری نکردن تیم ملی بوکس با سفارت ایران در اردن برای حمل مواد ضدعفونی به ایران، گفت: اینکه ژل‌های شست‌وشو را ما از روی عمد با خودمان به ایران نیاوردیم کذب است. قرار بود از سمت سفارت ایران در اردن تعدادی مواد ضدعفونی کننده به ما بدهند که تیم ملی به همراه خود به ایران بیاورد، اما در لحظه آخر قبل از پرواز به ایران با سفارت تماس گرفتم که گفتند آماده نیست.


بیشتر بخوانید: عملکرد قابل قبول تیم ملی بوکس ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
آقای سوری اگر دو ساعت دیرتر پرواز میکردی با هواپیمای اختصاصی ایران میتونستی با خود بباری مواد ضد عفونی را شرایط کشور را که خوب میدانید ...واقعا حیف
آخرین اخبار