ناگفته‌های طلبه جهادگری که همسر و فرزندش را در اثر کرونا از دست داد/ الگویم حاج قاسم است

وحدت و اتحاد اجتماعی برای مبارزه با کرونا، جهاد پزشکان در خط مقدم و همراهی گروه‌های مختلف اجتماعی با نیرو‌های پزشکی و درمانی تصاویر امیدبخشی را به جامعه مخابره کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله ویروس کرونا به جامعه ایران که باعث مشکلات بسیاری در کشور شده، پدیده‌های نهانی را نیز در جامعه عیان کرده است؛ پدیده‌هایی که پیش‌تر کمتر به چشم می‌آمد، اما حالا همه جامعه آن را حس می‌کند. وحدت و اتحاد اجتماعی برای مبارزه با کرونا، جهاد پزشکان در خط مقدم و همراهی گروه‌های مختلف اجتماعی با نیرو‌های پزشکی و درمانی تصاویر امیدبخشی را به جامعه مخابره کرد؛ از جمله فعالیت‌های جهادی روحانیون و طلبه‌ها در بیمارستان‌های کشور. در این میان، اما حجت‌الاسلام محمد مداح، طلبه جهادگر آذری مقیم قم که در بیمارستان فرقانی این شهر مشغول خدمت داوطلبانه به بیماران کرونایی بود تبدیل به یک نماد شده است؛ مداح که خود در بخش بیماران کرونایی مشغول به خدمت بود، همسر باردارش که در آن بیمارستان بستری شده بود، بر اثر بیماری قلبی و تنفسی به همراه ۲ فرزندش دار فانی را وداع گفت. او وقتی خبر فوت همسر و فرزندانش را شنید، بدون اینکه دیگران از این موضوع مطلع شوند از بخش خارج شد و در گوشه‌ای از بیمارستان نشست و گریه کرد؛ تصویری که حالا در رسانه‌ها دست به دست می‌شود و تصویری تراژیک و روضه‌مانند از مظلومیت و مجاهدت این طلبه و دیگر طلاب جهادی را به نمایش گذاشته است.

متن صحبت‌های وی در این مصاحبه بدین شرح است:

بعد از نماز مغرب و عشا بود که دیدم چند بار تلفنم زنگ خورده است، دیدم از بیمارستان بوده، چند بار تماس گرفتم گفتند خودتان بیایید اینجا. رفتم به قسمت آی‌سی‌یو و به من خبر دادند خانمم به همراه فرزندان‌مان آسمانی شده و فوت کرده‌اند. خیلی ناراحت شدم [گریه می‌کند]، چون چند روز بود که بستری بود، نگرانش بودم و با این خبر حسابی ناراحت شدم، ولی سعی کردم آرام باشم. یاد فرمایش آیت‌الله العظمی بهجت افتادم که فرمود وقتی کسی از عزیزان فوت می‌کند، آیه استرجاع را بخوانید. «انا لله و انا الیه راجعون» خواندم. وضعیت بیمارستان را که می‌دانید، بیماران کرونایی در آنجا هستند و نه‌تن‌ها بیماران، بلکه پرستاران و کادر درمانی و رفقای طلاب جهادی نیز هستند. مصیبت سنگینی دیده بودم، دیدم اگر گریه و بی‌تابی کنم، حال این عزیزان مخصوصا بیماران کرونایی بدتر و خراب‌تر می‌شود، چون بعضی از آن‌ها می‌دانستند خانمم در آی‌سی‌یو بستری بود. گفتم من الگویم حاج قاسم است که به دل دشمن می‌زد و از مردم دفاع می‌کرد که آن‌ها راحت باشند و ناراحت نشوند، اگر من اینجا گریه و زاری کنم، روحیه بیماران و رفقای طلاب و پرستار به هم می‌ریزد. با اینکه داغ دیده بودم سعی کردم با توکل به خدا، خودم را کنترل کنم. گریه نکردم و با حالت عادی رفتم پیش بچه‌ها که بگویم من امشب حالم مساعد نیست و برای شیفت شب نیستم و یک نفر دیگر را جایگزین کنید، چون واقعا رفقای طلاب جهادی خیلی تلاش می‌کنند و خیلی زحمت می‌کشند.

گفتگو با روحانی که همسر و فرزندش را در اثر کرونا از دست داد

گریه هم نکرده بودم که چشمم خیس باشد تا این عزیزان متوجه بشوند، البته احساس کردم بعضی خبردار شده‌اند. از همه خداحافظی کردم و گفتم باز هم خدمت می‌رسم. رفتم یک گوشه خلوت از حیاط که کسی نبود نشستم. یک روضه حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها در گوشی داشتم، برای خودم گذاشتم و آرام گریه کردم، چون با خانمم قرار گذاشته بودیم اسم پسرمان را محسن بگذاریم ولی... [گریه می‌کند].

یکی از آقایان آن عکس را از من گرفته و منتشر کرده بود. یک نکته‌ای که مهم است و باید عرض کنم این است که این تلاش‌ها و زحمات طلاب جهادی عزیز خوب اطلاع‌رسانی نمی‌شود. واقعا زحمات زیادی برای بیماران می‌کشند، ولی متاسفانه آنطورکه باید مردم خبردار نمی‌شوند.

این یک امتحان بود که برای بنده پیش آمد و از خدا می‌خواهم به من کمک کند و بنده از همین جا از همه عزیزان و کسانی که از کل کشور به من لطف داشتند و پیام تسلیت دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم روح خانمم و فرزندان‌مان با اهل‌بیت علیهم‌السلام محشور باشند.

* وقتی نماینده سازمان جهانی بهداشت شگفت‌زده شد
دکتر حامد شفیعی، رئیس بیمارستان فرقانی قم با اشاره به حضور موثر و مثبت طلاب به عنوان همراه بیمار‌های کرونایی در بیمارستان‌های قم گفت: طلاب ما در طول ۲۴ ساعت به صورت ۳ شیفت صبح، عصر و شب در بیمارستان‌ها حضور پیدا می‌کنند، آن‌ها در کار‌های خدماتی و کمک‌رسانی به بیماران فعال هستند، همچنین در کار‌های پشتیبانی و آماده‌سازی تغذیه‌ها نیز فعالیت چشمگیری داشته‌اند.

رئیس بیمارستان فرقانی عنوان کرد: با توجه به اینکه حضور طلاب تجربه نشده بود، در روز‌های نخست، من از جهات مختلف تحت فشار بودم، اما رفته‌رفته همه همکاران دیدند حضور آن‌ها مثبت است، از طرفی ما برای طلاب دوره‌های آموزشی نیز برگزار کرده‌ایم تا بیشتر با خدمات درمانی آشنا شوند.

رئیس بیمارستان فرقانی گفت: یکی از مسائل بیماران، مباحث روانی بوده و این در درمان آن‌ها تاثیر دارد، چرا که سیستم ایمنی متاثر از این موارد است. نبود همراه، چالش بزرگی برای بیماران ایجاد کرده بود و وجود طلاب در جهت کمک روحی و امیدبخشی به بیماران مفید و در افزایش انرژی بیماران موثر بود و همین تاثیر خود را در درمان دارویی نیز نشان داد.

رئیس بیمارستان فرقانی یادآور شد: از روز نخست، حفظ سلامت و بهداشت پرسنل ما از حساسیت‌های بسیار مهم ما بود، طلاب جهادی نیز از پرسنل ما محسوب می‌شوند، لذا هر آنچه نیاز باشد تا شرایط بهداشتی رعایت شود، برای پرسنل خود چه کادر درمانی، چه طلاب جهادگر عملی می‌کنیم و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم، چرا که حفظ سلامت پرسنل و طلاب از خطوط قرمز ما محسوب می‌شود و تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته است.

شفیعی با بیان خاطره‌ای گفت: بازرسان سازمان جهانی بهداشت اخیرا برای بازدید به بیمارستان ما آمدند که بخش درمان مورد تایید آن‌ها قرار گرفت. در یکی از اتاق‌ها که رفتیم، یکی از طلاب جهادگر در حال کمک به یک بیمار بود، وقتی آن بازرس که از خارج آمده بود فهمید او یک روحانی است، بسیار متعجب شد و بعدا در مصاحبه خود نیز اعلام کرد یکی از مواردی که برایش عجیب بوده، حضور روحانیانی بود که در کنار پرستاران به روند درمان بیماران کمک می‌کنند و برای او بسیار جذاب و جالب بود.

* روایت یک شاهد عینی
علی عربشاهی، مسؤول کمیته بحران بیمارستان فرقانی نیز می‌گوید: رابطه همکاران ما با طلاب بسیار صمیمی شده، این عزیزان از صبح که می‌آیند با رعایت نکات بهداشتی کار خود را آغاز می‌کنند.

مسؤول کمیته بحران بیمارستان فرقانی بیان می‌کند: مواردی پیش آمده که هنگام کمبود مواد غذایی و آبمیوه، طلاب جهادی به صورت خودجوش این اقلام را با پول خودشان تهیه می‌کنند. انصافا مدیریت آن‌ها به صورت دقیق است. در روز‌های اول هیچ چیزی نمی‌خوردند، اما چون ما اصرار کردیم که خیرین این اقلام را برای تمام افراد از جمله کارکنان بخش خدمات تهیه کرده‌اند، توانستیم آن‌ها را متقاعد کنیم از امکانات استفاده کنند. عربشاهی یادآور می‌شود: طلاب در بین خودشان نیز همکاری دارند، مثلا اگر یکی از آن‌ها بگوید من امشب کار دارم، دوست طلبه‌اش می‌گوید من به جای تو می‌مانم، تو به کارهایت برس.

وی در حالی که از بزرگی کار طلاب جهادی در بیمارستان بغض می‌کند، با بیان خاطره‌ای می‌گوید: من روزی از یکی از همکاران خود درباره رفتار طلاب سوال کردم، گفت این عزیزان بهترین رفتار را با بیماران دارند. به خانم سالخورده می‌گویند مادر آب می‌خواهی برایت بیاورم، آن پیرزن در جواب می‌گوید خیلی ممنون مادرجان، خیر از جوانی‌ات ببینی.

مسؤول کمیته و دبیر بحران بیمارستان فرقانی با اشاره به شرایط طلاب عنوان می‌کند: با توجه به اینکه بعضی طلاب ما در ماه رجب معمولا روزه هستند، افطار خود را در بخش باز می‌کنند و دوباره مشغول خدمت می‌شوند.

عربشاهی اظهار می‌دارد: طلاب جهادی علاوه بر کمک کردن مخلصانه، هیچ حاشیه‌ای نداشته‌اند. من هنوز ندیده‌ام داخل بخش بروم و بیماران از آن‌ها گلایه داشته باشند، بلکه همگی از آن‌ها رضایت کامل داشته و متشکر هستند.

وی ادامه داد: این طلاب در هیچ یک از امور پزشکی دخالتی ندارند و تمام دستورات همکاران ما را به صورت مخلصانه به انجام می‌رسانند و پرسنل ما طلاب را جزئی از خود می‌دانند و حاضر به انتقال آن‌ها به بخش‌های دیگر نیستند.

* انجام غسل و کفن فوتی‌های کرونایی توسط طلاب برادر و خواهر
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، مسؤول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه با اشاره به فعالیت جدی، پیگیر و خستگی‌ناپذیر کمیته‌های ششگانه ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۰ تن از طلاب و روحانیون در کمیته نخست که کمیته اعزام حوزویان برای عیادت بیماران است در ۳ شیفت ۸ ساعته به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: الحق و الانصاف طلاب و روحانیون ما با فعالیت‌های شجاعانه و جهادی خود در امر مقابله با کرونا، درخشش بسیار خوبی داشتند که این مساله بخوبی نشانگر فداکاری و پیشگامی سربازان حضرت ولیعصر (عج) است که در جریان عیادت بیماران و همراهان بیمار، اولین گروه کمک‌کننده در بیمارستان‌ها همین طلاب و حوزویان بودند و از آن سو در جریان تجهیز متوفیان تنها گروهی بودند که با شجاعت وارد میدان شدند و به خدمت‌رسانی پرداختند.

وی ابراز داشت: برخی از کسانی که در کمیته تجهیز شرعی متوفیان حضور پیدا کردند، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم هستند به طوری که در بخش خواهران نیز حتی شاهد حضور مخلصانه همسر یکی از علمای برجسته قم بودیم که همه اینها، صحنه‌های زیبایی از خدمت‌رسانی طلاب را نشان می‌دهد.

مسؤول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه همچنین گفت: از روز دوم و سوم تجهیز و تدفین بیماران کرونایی که دوستان طلبه ما وارد عمل شدند، احکام شرعی به طور کامل نسبت به آن‌ها به اجرا درآمده، با این حال از آنجا که از نظر بهداشت، امکانات غسل فراهم نبود، تیمم بدل از غسل انجام می‌شد، اما بعد از اینکه امکانات غسل فراهم شد، به طور کامل تمام متوفیان توسط عزیزان روحانی غسل داده می‌شوند.

***
ایرج حریرچی: دست طلاب جهادی را می‌بوسیم
ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت دیروز در بازدید از بیمارستان فرقانی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در شهر قم گفت: ما از روحانیون تشکر می‌کنیم. در همین بیمارستان ۱۵۰ روحانی ارائه خدمت کرده و از همراهی مریض تا نظافت را انجام می‌دهند و ما قدردان ایشان هستیم.

حریرچی همچنین گفت: یک چیز عجیب و قابل تحسینی در بیمارستان فرقانی قم دیدم. ۱۵۰ روحانی به صورت داوطلب هر روز در بیمارستان حاضر می‌شوند و کار‌های بیماران را انجام می‌دهند. خب! بالاخره محیط خطرناکی هست. حتی در کار نظافت سرویس‌های بهداشتی هم به پرسنل بیمارستان کمک می‌کنند. ما دست‌بوس این‌ها هستیم. روحانیون ۴۰ ساله، ۵۰ ساله مثل یک کارگر اینجا در بیمارستان فرقانی کار و به مردم شهرشان خدمت‌رسانی می‌کنند. این نشان‌دهنده این است که ملت ما همیشه با هم متحد هستند و در هنگامه سختی‌ها به داد همدیگر می‌رسند.

دانستنی های جالب، مفید و عجیب از سراسر جهان در سرویس وبگردی

در روز‌های کرونایی چگونه به زیارت اهل قبور برویم؟

جزئیات قتل پسر ۳ ساله به دست پدر

خیال مردم راحت؛ فروشگاه‌ها باز هستند

به این پیامک اصلا توجه نکنید

پاسخ به ۷ سوال پرتکرار بازنشستگان درباره وام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی

گوشی خود را به سرعت باد بدون برق شارژ کنید!

زن جوان: به خاطر رودربایستی با مرد غریبه آشیانه ام ویران شد و آبرویم بر باد رفت

راهنمای جامع انتخاب و خرید لپ‌تاپ + نکات کلیدی

سیمپسون‌ها و یک جنجال جدید/ ابتلای بازیگر معروف به کرونا هم در پرونده انیمیشن پیشگو بود! + عکس

روایاتی عجیب درباره محک مدعیان همراهی با منجی عالم / از ماجرای سربریدن بزغاله تا آهنگری که سند دیدار با امام زمان (عج) را با بخشش امضا کرد!

چگونه دروغ‌گویی یک فرد را از چشمانش تشخیص دهیم؟

با گیاهان دارویی و خواص آنها بیشتر آشنا شوید

ارتباط مصرف گردو با روند پیری در خانم‌ها

مرگ تنها زرافه سفید ماده دنیا در کنیا +عکس

فوتبالیست‌هایی که دستگیر شدند؛ از مارادونا تا رونالدینیو + تصاویر

اینگونه بر آلزایمر غلبه کنید

قهوه با کیفیت را اینگونه بشناسید

حقایقی تکان‌دهنده از پرونده زنان قاتل سریالی + تصاویر

منبع: وطن امروز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۴۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
ان شاءالله که همسرت و فرزندانت سر سفره حضرت زهرا مهمون هستند
به همچین روحانیون فداکار افتخار وخاک پای شما هستم
Iran (Islamic Republic of)
خانم دانش ازشهرستان مبارکه استان اصفهان
۲۱:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام برهمه پزشکان و پرستاران ودست اندرکاران ومسئولان بیمارستان ها و طلاب حوزه که بیمارستانها خدمت می کنن خسته نباشید خدمت حاج آقا که خانم وبچهاشون ازدنیا رفتن تسلیت عرض میکنم انشأالله خداصبرجزیل به شما عنایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
افتخار میکنم به وجود همچین روحانیون مخلص و مرد عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
الهی بمیرم خیلی سخته داغ عزیزت رو ببینی و بدونی دیگه هیچ وقت کنارت نیست، تسلیت میگم ان شاءالله که هیچ وقت غم نبینید
Iran (Islamic Republic of)
توکا
۱۴:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
من تسلیت میگم به ایشون ان ساءالله خدا بهشون صبر بده و همسر و فرزندان مرحومشون رو خدا قرین رحمت قرار بده و بیامرزه. ایشون تمسرشون بیماری قلبی داشتن؟ یا بر اثر کرونا دچار مشکل قلبی شدند چون توی متن خبر نوشته بود به علت مسکل قلبیو تنفسی ناشی از کرونا به رحمت خدا رفتند. کاش این مورد رو واضح تر بیان می کردند چون خانم های باردار حتما نگران میشن حتی اگر برا خودشون نگران نشن برا بچه های توراهیشون نگران میشن بخصوص که خانم های باردار هیچ دارویی رو نمی تونن مصرف کنند
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دستتو میبوسیم.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۱:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
این بلا را چینی ها به سر ایران آوردند و از مردم ایران درخواست می گردد از خرید اجناس چینی خودداری کنند.از کجا معلوم که این اجناس به ویروس کرونا آلوده نباشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
کار آمریکاس
-
مهدی از اصفهان
۱۱:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خدا با این روحانیون خیر بده و ما باید بین این عزیزانی که خدمت می کند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام علیکم حاج آقت،انشاءالله حضرت زهرا شافی شما و خانواده محترمتون تو اون دنیا باشه.و همسایه دیواربه‌دیوار اباعبدالله باشید
-
farid
۰۸:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خداوند رحمتشان کند و سلامت باشید
Iran (Islamic Republic of)
میرموسا
۰۸:۴۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام درود خدا به چنین روحانیونی که حفظ کردند لباس پیغمبری را
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۰۸:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سوز وزجر دارد غم فوت خانم باردارچه امروز وچه هزار وچهارصد سال قبل انشاالله مهمان مادر سادات باشند در جنت الماوی .مادری که بین درو دیوار جلوی چشم همسر وفرزند سوزناک ترین صحنه تاریخ را رقم زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
افرین و اَحسن به برادران روحانیه ما در شهر قم که به صورت داوطلبانه به بیماران کرونایی جهت بهبود وضعیتِ سلامت انها در حال خدمت رسانی به انها هستتد دست طلاب عزیزمان را باید بوسید ومتشکر از زحماتشون-
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خدا به همه شما جهادگران باغیرت بزرگوار خیر بده.شمایی که تو این شرایط سخت جونتون رو کف دست گرفتید و دارید خالصانه به مردم کمک می کنید.ان شاءلله این بلا به اسراییل اون معاندینی که اونوَر اب هستن برگرده و همشونو از بین ببره.
Iran (Islamic Republic of)
qartal
۰۱:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
این یعنی نهایت مدنیت و تمدن و یک جمله نمایانگر حیات طیبه
دست مریزاد و خسته نباشید خدمت عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام تسلیت می گویم حاج آقا خدا بهتون صبر بده انشاالله همه ی مریض ها خوب بشند انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مردانگی در این روزهای سخت معلوم میشه ، برادرم اجر زحمات و صبر شما با سیدالشهدا (ع) ، همسر و فرزندان شما شهید هستند ان شاءالله خداوند با سیدالشهدا محشورشان گرداند
Iran (Islamic Republic of)
حسین حسنی
۲۳:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
حاج آقا ازصمیم قلب تسلیت عرض می کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا رحمتشون کنه، غم از دست دادن عزیزان سخته برای هرکس میخواهد باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تسلیت بهت میگم..روح همه رفتگان شاد..فاتحه مع الصوات
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۲۳:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ای هموطن باغیرت واژه ها از وصف تو و همت تو عاجزند خدا وند یارتان . روح در گذشتهگان و شهدای مدافعان سلامت صلوات
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام و عرض تسلیت به برادر عزیز و مظلومم.دردت بخوره تو سر اونایی که فقط نشستن و دارن به روحانیت مظلوم اهانت میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
حسین حسنی
۲۳:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
از اینکه شهی سپهبد حاج قاسم را الگو قرار داده ای بسیار متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام و عرض تسلیت به برادر عزیز و مظلومم.دردت بخوره تو سر اونایی که فقط نشستن و دارن به روحانیت مظلوم اهانت میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تسلیت میگم خداوند بهت صبر بده دست همه عزیزان روحانی رو میبوسم اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۲۲:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
به این برادر روحانی جهادگر تسلیت می گویم خدا به ایشان صبر دهد . روحی بزرگ دارند‌.
Iran (Islamic Republic of)
Sa
۲۲:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
آفرین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اجرتون با خدا.
خداصبرتون بده و انشالله عاقبت بخیر شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اناالله وانا الیه راجعون خداوند به این برادر گرامی صبر و روح همسر و فرزندانش را با انبیا محشور گرداند انشالله
باشد که شاید نامردمانی که لوازم بهداشتی را در انبارها احتکار و از هموطن خود دریغ میکنن کمی خجالت بکشن و اندکی به فکر فردا روز خود باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدارحمت خانم ایشان و سایر درگذشتگان کند. متاسفانه خانواده های زیادی از تمام اقشار و در هر لباسی نه تنها روحانیت داغ دارشده اند. انشاالله با همکاری و اطلاع رسانی و وحدت بتوانیم جلوی تنتشار این ویروس را بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۲۱:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداییش منم زن و بچه دارم
خیلی سخته و تحملش مثال زدنی
دمت گرم که بی صدایی!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۱:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عجب امتحان سختی !!!!یک تعداد زیادی در راه خدا در حال خدمت کردن به مردم هستند و یک عده ای نا جوانمردانه در حال خوردن گوشت مردار برادران مسلمانشان هستند ماسک و دستکش هزار برابر قیمت واقعی می فروشند پیاز را خریدن از کشاورز کیلویی 600 تومان حالا دارند می فروشند 13000 تومان !!!!!!!!!!!
Canada
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا سلبیرتی ما همین روحانی است .که پای عمل امده .نه بشیند در خانه و خودش را در سایت ها بخاطر پول بیشتر دلسوز ملت نشان دهد و بدون علم نسخه بپیچد
ملت باید حق و باطل را تا بحال شناخته باشند .
همه میتوانند حرف های دلسوزانه الکی بزنند و خودشون هیچ قدمی برندارند
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۹:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام به همه شما عزیزان وعرض تسلیت به همه اونایی که عزیزانشون رو از دست دادن این کسایی که همش نق میزنن یک مشت ترسوهستند تو خونه هاشون نشتن بایک گوشی تو دست فقط نق میزنن هی به جان سپاه روحانیت هرباربایک بهانه جدیدولی بهشون میگم مگر ما مرده باشیم که که بتونین خون شهیدانمون روپای مال کنیدشمافقط به درد نق زدن می خوریداللهم عجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
حسن صابری
۱۹:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداوند اجرت بدهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
روحانی یعنیایشان
Germany
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
کسانی که منفی می دن فقط ادعای وطن پرستی دارن نامرد هم وطنت هست هرچند شما ها همچین چیزی رو نمیتونید درک کنید اگه آزادی می خواین بهتره برین آمریکا اگه دستگیرتون نکنن تو فرودگاه واشنگتن نمی دونم وقتی برچسب تروریست بودن میزنن به شما سنگ آمریکا و اروپا رو به سینه می زنید شماها این وسط شدید کاسه ی داغ تر از آشدبهتره یکم وجدان داشته باشید. در آخر خدا به ایشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۹:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
شما هم از این به بعد برترین الگوی ما خواهی بود واقعا خدا را شاکریم به وجود گرامی و مبارک شما روحانیون عزیز .اینجانب به شما جهادگران خط مقدم تسلیت عرض میکنم .
-
حمید
۱۹:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
طلاب در بین خودشان نیز همکاری دارند، مثلا اگر یکی از آن‌ها بگوید من امشب کار دارم، دوست طلبه‌اش می‌گوید من به جای تو می‌مانم، تو به کارهایت برس
توی همه مشاغل این همکاری هست چیز عجیبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ثاقبه
۲۱:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
منظور، توی این شرایط خاص و طاقت‌فرسا و خطرناکه که جنابعالی شاید جرأت نکنی بری توی یه داروخونه برای خودت ژل ضد عفونی کننده بگیری!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
طلاب که شغلشان کمک به درمان بیماران کرونایی نیست که میگویی : " توی همه مشاغل این همکاری هست چیز عجیبی نیست " . این یک فعالیت داوطلبانه و انسان دوستانه است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
صوب بهخیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تحمل این غم که مصیبتی است بزرگ واقعاً سخته
اشک در چشمان حلقه می زنه
خداوند صبری عظیم و اجری بزرگ به شما عنایت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مسئولینی که هیچوقت فکر مردم نیستند و نخواهند بود
-
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا صبرش دهد و همسر و فرزندانش با ائمه اطهار محشور شوند
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا بهش صبر بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا بهتون صبر بده؛ ولی اگه خالصانه و برای مردم جهاد می کنین، دیگه چرا این قدر ناراحتی که تلاش طلاب اطلاع رسانی نمیشه؟ و تا الان کلی کادر درمانی و پزشکای خوبمون به رحمت خدا رفتند و کسی درباره اونا چیزی ننوشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداوند رحمت کند همسر و فرزندش را خداوند صبر بهش بده انشالله الطاف الهی شامل حالتاشون بشه . به چهره اش نگاه کنید آدم تو چهرش علمای بزرگ می بینه شاید در آینده یکی از علمای بزرگ باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا اجر بدهد . ولی با 20 سال سابقه کار در بیمارستان ، به جرات میتونم بگم ساده ترین چیز ،یعنی حفظ بهداشت (ایزولاسیون)سخت ترین کار ه که متاسفانه پزشکان وپرستاران هم مشکل دارند . وجود این عزیزان در بیمارستان با این ویروس بسیار خطرناک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
به این برادرعزیزتسلیت عرض مینمایم برای خانواده ازدست رفته اش علودرجات ارزومینمایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا صبرتان را زیاد کند، اموات را مورد مغفرت خویش قرار دهد، خواب آلودها را از خواب غفلت بیدار کند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ای کاش بعضی مسئولین یاد میگرفتند وهمچنین سلبریتیهاادمی که شفاف باشه درهمه ضمینه هاادم خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خبر ناراحت کننده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
إن شاء الله خداوند به شما صبر حضرت ایوب را بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۱۵:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
احسنت درسته که من خودم طلبه هستم ولی تاحالاتوفیق خدمت رو نداشتم
Germany
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ریا عمل صالح را نابود میکند همینه همیشه مصببت ما با همه دنیا فرق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداوند خانواده این طلبه جوان رابیامرزد وبه انهایی که به بیماران خدمت میکنند اجر دهد دستشان درد نکند ما مردم ایران شرمنده همه خوبیهای انها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداوند خانواده این طلبه جوان رابیامرزد وبه انهایی که به بیماران خدمت میکنند اجر دهد دستشان درد نکند ما مردم ایران شرمنده همه خوبیهای انها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
کارکنان بیمارستانهاوهمراهان وبیماران مواظب باشندکه جایگزین نباشندچون اگرزاپاس نداشته باشدحتمادنبال جایگزین خواهدگشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عزیر دلید
مرد هستید شما در این وانفسای نامردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عزیر دلید
مرد هستید شما در این وانفسای نامردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
انا لله و انا الیه راجعون
خداوند به ایشون تمام کسایی که عزیزانشونو در این برهه از زمان از دست دادن و میدن صبر جزیل عنایت کنه و روح درگذشتگان غریق رحمت باشه .
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۴:۱۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
برخلاف بعضی ها که کار نکرده شون رو تو بوق می‌کنند وبعضی ها که اگه وظیفه شون رو انجام می‌دهند فکرمیکنند کار شاقی کردند ومنت میگذارند وبعضی ها هم که فقط بلد هستند حرفهای قشنگ بزنند ودرمیدان عمل جاخالی میدن
هرکس قدمی برای کمک به مردم بردارد اجرش پیش خدا محفوظ است اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
دم تون گرم خدا قوت انسانیت یعنی جهادگر ی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
طلبه جهادگر
آفرین بر غیرتت
Germany
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا صبرتون بده برادر روحانيم. شما نمونه هاى واقعى يك مسلمان را بعضى ها نمى بينند اما موارد ديگر را بسيار بوق و كرنا ميكنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام بر مجاهدان راه حق
Iran (Islamic Republic of)
یکی ازهمشهری
۱۳:۴۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ناراحت شدم بخدا خدا باحضرت زهرا وائمه اطهار محشوربفرماید انشالله وبه شما طول عمر عطافرماید وخدمتی که شماانجام میدهیدکادبسیارخوب و قابل تحسین هست اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
..... چند بار تماس گرفتم گفتند خودتان بیایید اینجا. ,,, مگر خود ایشان در بیمارستان مشغول اعمال جهادی نبودند
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
پرفسور میگه بعد نماز گوشیمو دیدم ، یعنی تو بخش نبوده رفته بوده نماز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
یعنی انتطار داری 24 ساعته تو بیمارستان باشه!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اگر درست خونده باشی گفتن ۳ شیفته کردن متوجه شدی یا نه هنوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خوب عزیز شاید شیفت ایشون نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اگه تا آخرش خونده باشی و مریض نباشی و نخوای خودتو به اون راه بزنی گفته ۳ شیفته کردن متوجه شدی یا نه هنوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بخش ای سی یو منظورشون هست گلم
Iran (Islamic Republic of)
کاظمی
۱۴:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
باسمه تعالی. سلام. در مصاحبه فرموده که قرار بوده شیفت شب به بیمارستان بیایدو بعد از اینکه او را به بیمارستان فرا میخوانند به دوستانش می گوید حالم مساعد نیست و شیفت شب نمی توانم بیایم. نکنه فکر میکنید کسانی که در بیمارستان به صورت جهادی هستند، 24 ساعته اونجا هستند و خانواده و زندگی ندارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خب دانشمند تو اون بیمارستان به اون بزرگی برای پیدا کردن شخصی که مشغول اعمال جهادی هست که نمیرن در به در دنبالش بگردن زنگ میزنن بهش میگن کجای بیمارستانی بیا فلان جا
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۵:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بیمارستان بخشهای مختلف داره... جهت اطلاع به شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خانمش تو بخش icu بوده جدا از بیمارن کرونا ایشون در بخش بیمارن کرونایی زنگ زدن گفتم بیا این قسمت درست بخون متوجه میشی
فقط یه چیزی دربیارید از بس خودتون بد طینت هستید هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
به بیمارستان که کوچ نکرده بوده که بخواد دائم اونجا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مجید دلبندم . شما اگه تو یه اتاق هم باشی وقتی از اتاق بغلی بهت زنگ بزنن میگن خودت بیا اینجا!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
۱۵۰ طلبه با هم به صورت شیفتی کار میکردم. احتمالا اون روز و اون ساعت شیفت ایشون نبوده، یا شاید برای خواندن نماز ، اون لحظه اونجا نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
شاید قسمت دیگر بیمارستان بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اون موقع لابد نوبتش نبوده دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
قرار نیست که ۲۴ ساعته اونجا باشن.با اجازه تون بیرون بودن
-
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
گفت که نماز جماعت بودم از صحبت هاش معلوم بود که بیرون بوده
Germany
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اگه ادعای مرد بودن داری بسم الله داوطلبانه برو تو بیمارستان کمک کن هرچند وجودشو نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
یه کم با دقت می خوندید خودتون متوجه می شدید؛ منظورشون این بوده که بیایید به بخش آی سی یو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بخش ویژه بیمارستان یعنی آی سی یو!!! در ضمن همسرشان باردار بودند هر بیمارستانی بخش ویژه زنان دارد و آقای طلبه در بخش نظافت و خدمات انجام وظیفه می نمودند نه در کادر پرستاران و پزشکان جناب !!!
-
آرمین
۲۰:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اون لحظه احتمالا در بیرون بیمارستان بوده اند. قبلش که نگفتند اون لحظه در بیمارستان بوده اند. بالاخره برای استراحت هر کسی به خونه برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
انقدر سخت نگیر بذار بنده خدا یه ۱۰ دقیقه هواخوری بره بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ثاقبه
۲۱:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
شاید به دلیلی و برای انجام کاری رفته بیرون از بیمارستان؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
۲۴ ساعته نیست شیفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خودش توبخش ای سی یو که نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مهندس! اونموقع شیفتشون نبوده.....۲۴ ساعته که نیستن.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خانمش تو بخش مراقبت های ویژه بوده باهوش
Germany
ايرانى اصيل
۲۳:۱۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تو مو ميبينى و ما پيچش مو!
از اينهمه بزرگى همينو گرفتى!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ما هم به این طلبه تسلیت میگیم
واقعا توجه کرده اید بچه شش ماهه جان بده و اسمش هم محسن باشه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج
ان شأالله خداوند سلامتی،توانایی و خیر این دنیا و آخرت را به شما بدهد.همینطور به پزشک ها و پرستارها وهمه کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی و همه کسانی که این روزها خدمت به مردم میکنند.کسانی که شاید نامشان را کسی یاد نکند.
دعا گوی شما هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۳:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداوند به این طلاب عزیز ، اجر عظیم عنایت کند. به واقع، این مکتب اسلام است که اینچنین روحیه جهادی را پرورش می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
به یاد طلبه مظلوم و همسر شهیدش....

Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
انا الله م انا الیه راجعون
اجرکم عند الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ایرانی واقعی این جهادگران هستند نه ادای معروفی که از ب بختی مردم پول درمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مگه نگفتن بچه ها بر اثر کرونا نمی میرن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خانمش دوقلو باردار بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خانمشون باردار بود
Hungary
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اگر خدمت رسانی به مردمت هم مثل خدمت کردن به خانواده ات باشد که وا ویالاست و همه ان ها را هم خواهی کشت و اسم این را هم امتحان الهی نمی گذارند این بی توجهی است که هیچ فرقی هم نمیکند که مردم باشند یا خانوده خودت در هر صورت انسان از بی توجهی خواهد مرد به هر حال این طلبه باعث مرگ خانواده اش شده است شاید اگر موقعی که خانومش در بیمارستان بود لحظاتش را پیش او بود این چنین نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خیلی تو کشورمون که اسلامی هستش به روحانیون و طلاب بی اعتنایی میشه . یعنی تنها کاری که دشمن هم ازش خوشش میاد و دمشن شاد کنه همین احترام نزاشتن به روحانیون هستش . من خودم با تعداد کسیری از این افراد نشست و برخواست داشتم و به عینه دیدم که پاک و مخلص و اهل جهاد هستند . متاسفانه فضای مجازی هیچ از این عزیزان نمیگن در صورتی که انصافا از جان مایه میگزارند در شرایط مختلف و در بحران ها . اما برخی سلبریتی ها و مسئولین سیاسی ما صرفا حرف زدن رو یاد گرفتن و موقع عمل همه تو خونشون لم دادن و مردم رو مسخره میکنن. واقعا سلبریتی ها و بعضی مسئولین بی عرضه ما که دم از روشنفکری و لیبرالی و غربزدگی میزنن باید جمع بشن از کشوری که برا ارزش هاش و برا مردمش جونش رو فدا میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خوب و بد تو هر لباسی هست فقط ظاهر نباید ملاک باشه
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
به من باشه نسل این به اصطلاح روشنفکرای غربی و مدعی ازادی و دموکراسی داخلی رو برای همیشه از داخل کشور پاک میکنم وجود همچین افرادی برا ی کشور منشا ضرر و فساد هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداوند به همه عزیزانی که در این راه خدمت میکنند مخصوصا طلاب عزیز بلاخص این روحانی بزرگوار نصرت و اجر جزیل عنایت کند.
دم همتون گرم جهادگران فی سبیل الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا رحمت کنه خانم و بچه تون رو
خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا جنس اینایی که منفی میدن چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۲:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
دمشون گرم

آرزوی سلامتی برا همه
مخصوصا کادر درمانی و جهادی و مردم عزیز
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۲:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
دمشون گرم

آرزوی سلامتی برا همه
مخصوصا کادر درمانی و جهادی و مردم عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداد رحمت شان کند برای شادی روح شان صلوات
Canada
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اجرشون با سالار شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا خیرشون بده. انشالله به این طلبه ای که همسرش و فرزندش فوت شده نیز صبر دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا متاسفم .خدا صبرتون بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلبریتیهای در پیتی های دو ریالی بی ارزش بی سواد الان شماها کجایید ؟
دقیقا کجایید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا ...کل پول مملکت توی جیب همین سلبریتی هاست ..نمیدونم واقعا چرا مردم اینقدر بهشون اهمیت میدن و به حرفشون گوش میدن.هیچکاری هم واسه مردم نمیکنن .مثل الان که خبری ازشون نیست....
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
وقتي يكي عقلش نميرسه ميره ماسك و دستكش حرام ميكنه كادر درماني بدون لباس ميمونن بقيه نبايد انجام بدن كه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداصبرتون بده و حضرت زهرا نگهدارتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداقوت به همه طلاب جهادی و دکتران و پرستاران و تسلیت به بازماندگان کسانیکه عزیز خود را از دست دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا سخته، خدا بهشون صبر بده
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا بهشون صبر میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
با زیارت عاشورا هر شب دعاگوی شما عزیزان خواهم بود...
ان شاالله که با توکل به خداوند و اهل بیت و تلاش شما عزیزان این بیماری را هر چه زودتر شکست خواهیم داد.
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۱۱:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
راستی من موندم چرا بی بی سی و وی او ای نمیآد مستند تهیه کنه!!!؟چرا چیزی از این موضوع رو به مردم منعکس نمیکنه. چرا سلبریتی ها وبازیگران نمیآن بیمارستان به بیماران کرونایی کمک کنن!!؟ آهان کمک نخواستیم چرا توی صفحه شخصی شون چیزی ازاین موضوع نمیگن فقط وفقط بلدن در مورد مسائلی که هیچ تخصصی ندارن وبهشون مربوط نمیشه اظهار فضل کنن این قماش مفتخور!!؟
-
الف
۱۱:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداوند به شما روحانی عزیز صبر دهد و برای رفتگان عزیزت اجر و خیر ان دنیا عنایت فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۱:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام. خیلی ناراحت شدم و اشک ریختم. خدا به شما صبر دهد. و به متوفیان غفران.
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۱:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
روحشان شاد باشد بهترین الگو را انتخاب کردید موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا بهتون صبر بده. خیلی سخته خیلی سخته.
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۱۱:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداوند روح آن مرحومه و فرزندشان را غریق رحمت الهی قرار دهد و به ایشان صبر جزیل عنایت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا رحمتشون کنه . متاسفانه دیروز تو قم خیابانها هم چنان شلوغ بود . مردم خودشان باید نکات ایمنی رعایت کنند.ازدحام وشلوغی تو بعضی ازجاهای قم مشهودبود.اگه همه مردم توخونه باشن خیابانهاخلوت باشه فروشگا ه ها خلوت باشه خوب درصدابتلا میاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
درد وبلاشون تو سر اونایی که مثل موش چپیدن تو سوراخ،
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اجرت با خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
به خدا دمشون گرم اجرشان با اباعبدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
رو چه حسابی منفی داده ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
سرحدی ص
۱۱:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خداقوت خوهراوبرادرم خداقوت اساتید بژرگوار که امروز درس مردانگی داریددرمیدان عمل نشان میدهیدجهان متحیر از مردانگی شما ست جهاد هنر مردان خداست شهادت مزد هنر مردان خدا من خود طلبه هستم از استان کرمان این برای من جوان یک کلاس اخلاق با تمام معناست افتخار میکنم به خودم مردمان سرزمینم ایران خوشا به سعادت شما که امروز اینگونه در شهادت به رویشان گشوده شده ما به حال شما غبطه می خوریم اللهم العجل الولیک الفرج(ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
آفرین بر شما که داغ خودت را پنهان کردی
تارفیقانت و بیماران ناراحت نشوند
خداوند به شما صبر جمیل عنایت بفرماید
روح عزیزانت هم شاد باشد
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
داغ خودش را پنهان کرد?
۱۲
آخرین اخبار