مواد ضدعفونی کننده معابر کاملا بی‌خطر است

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مواد استفاده شده برای ضدعفونی معابر و مراکز درمانی و پرتردد بر اساس استاندارد‌های دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده و کاملا بی خطر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: این روز‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و نگرانی‌هایی که شهروندان درباره این موضوع دارند، شایعات هم بازار داغی پیدا کرده است از زمانی که شهرداری مشهد تصمیم گرفت برخی از معابر مهم شهری را ضدعفونی و گندزدایی کند، شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استفاده از مواد سمی و خطرناک و همچنین اسید در ضدعفونی معابر، در شبکه‌های مجازی دست به دست شد که تکذیب و تاکید می‌شود این مواد استاندارد و کاملا بی خطر است.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر و بنا به دستور شهردار مشهد، تمامی معابر مراکز درمانی و پرتردد شهر هرشب از ساعت ۲۲ تا ۶صبح مه پاشی و ضدعفونی می‌شود و عملیات مه پاشی، ضدعفونی و گندزدایی معابر، مراکز درمانی و پرتردد شهر تا زمان رسیدن به وضعیت سفید ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:همچنین از همراهی مردم برای نرفتن به آرامستان‌های این شهر در آخرین جمعه سال قدردانی می‌شود.

او ادامه داد:با توجه به اینکه در ایام پیش رو هم پنجشنبه آخر سال را داریم و هم ایام چراغ برات پیش روست، محدودیت‌های حضور مردم در آرامستان‌ها به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار