از شایعه تا واقعیت؛

شایعات درباره اخراج معلم آستارایی صحت ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته توسط معلم خوشنام و خوش زبان آستارایی، گفت: شایعه اخراج این معلم صحت ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، نادر جهان آرای در باره شایعات مطرح شده در زمینه اخراج معلم آستارایی گفت: خانم «صفایی» معلمی خوشنام در حوزه کاری خود است.

او با بیان اینکه این معلم با وجود ۶۷ سال سن و گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی خود به واسطه وظیفه شناسی همچنان در عرصه آموزشی تلاش می‌کند، گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان همواره از زحمات و تلاش‌های فرهنگیان به ویژه معلمان سخت کوش خود قدردانی کرده است.

جهان آرای با اشاره به اینکه این معلم خود فرزند یک فرهنگی خوشنام آستارایی است، تصریح کرد: وی برای هفدهمین سال متوالی است که راضی به دور ماندن از کسوت شریف معلمی نشده و همچنان به عنوان معلم پایه ششم دریکی از مدارس غیردولتی شهر آستارا مشغول خدمت است.

جهان آرای با تأکید بر اینکه با نهایت افتخار از وجود چنین معلمانی در حوزه آموزش و پرورش استفاده می‌کنیم، افزود: فرهنگیان و مردم آستارا نیز به داشتن چنین معلمانی افتخار می‌کنند.

او ادامه داد: لهجه معلم وظیفه‌شناس آستارایی دستمایه برخی افراد قدرناشناس در فضای مجازی شد، به هیچ عنوان خللی در مجاهدت علمی معلمان وظیفه شناس ایجاد نمی‌کند و وی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است، در روز‌های گذشته یک خانم معلم در این روز‌هایی که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند، در فضای مجازی با شاگردانش ارتباط گرفت تا به آن‌ها درس بدهد.

در میان صحبت‌های خانم معلم، واژه آنلاین، آیلاند خطاب شد و ظرف مدت کوتاهی فایل صوتی جملات خانم معلم به دابسمش تعدادی از مخاطبان تبدیل و امروز هم خبری منتشر شد که خانم معلم از کار، بیکار شده است و به خاطر این دابسمش او را بیکار کرده‌اند که این خبر از سوی آموزش و پرورش استان گیلان تکذیب شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.