بخش اول؛

برترین برنامه‌های توسعه‌یافته توسط شرکت گوگل

در این بخش برخی از بهترین برنامه‌های ساخته و توسعه‌یافته توسط شرکت گوگل قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در این لیست برنامه‌هایی قرار گرفته شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن‌ها از چند روز قبل اطلاع کامل از آب و هوا داشته باشند.

 

 دانلود Google Sheets 1.19.412.04 - برنامه رسمی گوگل برای فایل‌های اکسل

نرم‌افزار Google Sheets برنامه رسمی شرکت گوگل است که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر شده و به وسیله آن می‌توانید فایل‌هایی همانند فایل‌های اکسل را در گوشی خود ایجاد و آنها را ویرایش کنید. با این نرم افزار می‌توانید فایلی را با گوشی خود بسازید و با کامپیوتر ادامه آن را ویرایش کنید و به آن فایل دسترسی داشته باشید.

دانلود  Google Sheets؛ برنامه رسمی گوگل برای اجرای فایل اکسل در گوشی

دانلود گوگل داکس Google Docs 1.19.412.04 - برنامه رسمی اسناد گوگل

Google Docs یکی از نرم افزارهای شرکت گوگل است که به وسیله آن می توانید فایل‌هایی همانند فایل های ورد ایجاد کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید در گوشی خود فایل‌های نوشتاری (ورد) ایجاد کنید و از آن جایی که این نرم افزار با حساب کاربری گوگل شما همگام سازی می‌شود، می‌توانید آن را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید و از طریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود Google Docs  ؛ جایگزین نرم افزار ورد برای گوشی

دانلود Gboard 9.0.14.29 - کیبورد شرکت گوگل

نرم افزار Google Keyboard بهترین نرم افزار کیبورد برای گوشی‌های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداست، این نرم افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمندترین کیبورد را از آن خود کند.

دانلود  Gboard برای اندروید و Ios؛ کیبورد گوگل به همراه مترجم آنلاین

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Drive 2.20.101.09 - اپلیکیشن گوگل

گوگل درایو یکی از بهترین خدمات شرکت گوگل است که به کاربران امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل‌ها را می‌دهد. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی انواع فایل‌های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره نمایند و در صورت تمایل آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

دانلود Google Drive 2.20.061.04 - اپلیکیشن گوگل درایو
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Now App 10.99.8 - برنامه رسمی گوگل

برنامه Google Now یک اپلیکیشن ساده و سریع برای دسترسی به اطلاعات است. کاربران با استفاده از این برنامه قدرند سوالاتی که در ذهنشان وجود دارد را به صورت صوتی از گوگل بپرستند.

دانلود Google Now App 10.99.8 - برنامه رسمی گوگل 

دانلود Google Phone v45.0.29 – اپلیکیشن مدیریت تماس گوگل فون

توانایی‌های خاص و مختلفی در لیست این برنامه دیده می‌شود که یکی از برترین آن‌ها را می‌توان سیستم مسدود سازی تماس‌های ناشناس دانست؛ این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد حتی در صورت نداشتن شماره فرد تماس گیرنده از اسپم بودن آن مطلع شوند و تنها با یک لمس ان را برای همیشه در بلک لیست خود قرار دهند.

google Phone v45.0.29 – اپلیکیشن مدیریت تماس گوگل فون


دانلود Google Calendar 2020.06.3 - برنامه تقویم گوگل

اگر شما به دنبال ملاقات با فرد خاصی هستید، قاعدتا باید زمان کافی برای ملاقات را داشته باشید. برای این کار معمولات تقویم خود را جستجو کرده تا وقت خالی خود را پیدا کنید و آن را به مخاطب خود پیشنهاد دهید. این کار ساده‌ای است، اما می‌تواند ساده‌تر باشد. نرم افزار Google Calendar برنامه رسمی تقویم گوگل است که با استفاده از آن می توانید زمان خود را مدیریت کنید. شما می‌توانيد با استفاده از این نرم افزار يک رويداد را به تقويم گوگل خود اضافه کنيد و آن را با دوستان به اشتراک بگذاريد.

دانلود  Google Calendar؛ برنامه ریزی و تقویم قدرتمند با گوگل کلندر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار