عامری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکل قانون در کشور نداریم/ بزرگ‌ترین دغدغه مردم مبارزه با فساد است

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب گفت: مجلس باید نظارت‌هایی را پیگیر باشد که باعثِ حلِ مشکلات شود.

مشکل قانون در کشور نداریم/ بزرگ‌ترین دغدغه مردم مبارزه با فساد استجواد عامری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تورم و نرخ بیکاری در کشور گفت: بزرگ‌ترین مشکلات مردم تورم و بیکاری است. فکر می کنم از بزرگ ترین کارهای مجلس یازدهم این است که باید مشکلات مردم را حل کنند.

عامری در ادامه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید قوانین و یا نظارت هایی را پیگیری کند که باعث شود مشکلات حل شود. ما قوانین بسیاری داریم که باید از تولیدات داخل حمایت شود و قاون هم باید بر این حمایت نظارت کند.

عامری با توجه به عملکرد برخی از وزارتخانه ها گفت: بعضی از وزرای دولت هستند که به نظر من خوب عمل نکردند، مخصوصا وزارت نفت که مشکلات متعددی ایجاد کرد. باید یک نظارت بر روی این وزارتخانه‌ها باشد. بحث وزارت بهداشت هم به این شکل است، یعنی آن جایی که موضوع نظارت در میان است، باید پیگیری های خوبی انجام شود و اگر قانونی هم باید در این زمینه تصویب شود، نمایندگان باید تصویب کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در کشور خیلی مشکل قانون نداریم، یعنی در حال حاضر بیشترین اقدامی که باید نماینده ها پیگیرش باشند این است که نظارت های خود را انجام دهند، زیرا آن قوانینی که تصویب شده است، باید هرچه سریع تر پیش برود و مشکلات معیشت مردم حل شود.

عامری در مورد فساد موجود در برخی از مراکز دولتی گفت: فسادی که در بعضی از مراکز دولتی وجود دارد مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده، در این زمینه هم فکر می کنم مجلس باید با قوه قضائیه همکاری خوبی داشته باشد، زیرا بزرگ ترین دغدغه‌ای که داریم در این زمینه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
مبارزه با فساد جز لاینفک همه جوامع بشری است و احتیاجی به گفتن نداره // لطفا به وضع بیکاری جوانها و وضع معیشتی مردم و 27 درصد سود بانکی رسیدگی کنید
آخرین اخبار