عضو جمعیت ایثارگران انقلاب گفت: مجلس باید نظارت‌هایی را پیگیر باشد که باعث شود مشکلات حل شود.

مشکل قانون در کشور نداریم/ بزرگ‌ترین دغدغه مردم مبارزه با فساد استجواد عامری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تورم و نرخ بیکاری در کشور گفت: بزرگ‌ترین مشکلات مردم تورم و بیکاری است. فکر می کنم از بزرگترین کارهای مجلس یازدهم این است که باید مشکلات مردم را حل کنند.

عامری در ادامه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید قوانین و یا نظارت هایی را پیگیر کند که باعث شود مشکلات حل شود. ما قوانین بسیاری داریم که باید از تولیدات داخل حمایت شوند، که باید نظارت کنند.

عامری با توجه به عملکرد برخی از وزارتخانه ها گفت: بعضی از وزرای دولت هستند که به نظر من خوب عمل نکردند، مخصوصا وزارت نفت که مشکلات متعددی ایجاد کرد. باید یک نظارت بر روی این وزارتخانه‌ها باشند. بحث وزارت بهداشت هم به این شکل است، یعنی آن جایی که موضوع نظارت در میان است باید پیگیری های خوبی انجام شود واگر قانونی هم باید در این زمینه تصویب شود، باید تصویب کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در کشور خیلی مشکل قانون نداریم. یعنی در حال حاضر بیشترین اقدامی که باید نماینده ها پیگیر باشند این است که نظارت های خود را انجام دهند، زیرا آن قوانینی که تصویب شده است، باید هرچه سریع تر پیش برود و مشکلات معیشت مردم حل شود.

عامری در مورد فساد موجود در برخی از مراکز دولتی گفت: فسادی که در بعضی از مراکز دولتی وجود دارد مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است. در این زمینه هم فکر می کنم باید با قوه قضائیه همکاری خوبی داشته باشند و به هر ترتیب بزرگ ترین دغدغه هایی که داریم در این زمینه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
ما چشم به دستهای حاج آقا رئیسی داریم مگر ایشون کاری بکنه و داد ما برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
قانونه سربازی خالی از اشکال نیست
نمیشه که جوان ها دوسال از عمرشان به بطالت بگذرد و حقوق نگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
مسئولین پاسخگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
Yjc شما که میگید مطالباتتان را بنویسید ما پیگیری میکنیم، من حدوده یک ماهه در مورد حق و حقوق سربازان به شما پیام میدم ولی تا کنون پاسخی ندادید
آخرین اخبار