رئیس مرکز ارتباطات و امرو بین الملل شهرداری تهران مطرح کرد؛

تأمین ماسک چالش ملی/ قطع زنجیره کرونا موضوعی چند وجهی است

محمدی درباره آخرین اقدام‌های مدیریت شهری برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا توضیحاتی داد.

غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امرو بین الملل شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به برخی از مباحث مطرح شده مبنی بر اینکه تجهیزات و خدمات شهرداری تهران برای مقابله با کرونا متمرکز نیست، گفت: شهرداری در سازمان مدیریت بحران ستادی را دایر کرده است که پیروز حناچی شهردار تهران ریاست آن را بر عهده دارد و در آن کارگروه‌ها تمامی مباحث مورد نیاز برای مقابله با شیوع کرونا را دنبال می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: یکی از کاگروه‌های تشکیل شده برای مقابله با شیوع کرونا کارگروه تأمین اقلام، بهداشت محیط و پشتیبانی است که تأمین موضوعات مورد نیاز برای مقابله با کرونا از سوی پشتیبانی انجام می‌شود و به شکل متمرکز اقلام بهداشتی در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌ها قرار می‌گیرد.

محمدی با اشاره به کمبود‌ها در حوزه اقلام بهداشتی گفت: تأمین اقلام بهداشتی مانند ماسک به یک موضوع ملی تبدیل شده است و شهروندان باید بدانند اگر بخواهیم تمام ناوگان و پرسنل شهرداری را به ماسک و دستکش مجهز کنیم، روزانه نزدیک به ۲ تا ۳ میلیون عدد ماسک نیاز است که تأمین این تعداد اقلام بهداشتی در حال حاضر امکان پذیر نیست.


بیشتر بخوانید: رفتار نوروزی متفاوت مردم با اپیدمی کرونا / مدیریت شهری پای کار ضد عفونی شهر 


او بیان کرد: شهرداری تهران یکی از هماهنگ‌ترین دستگاه‌هاست که خدمات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را به شکل متمرکز انجام می‌دهد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تأکید کرد: نظارت بر روی تمامی اضلاع سازمان برای قطع زنجیره کرونا امری چند وجهی و پیچیده است و ما از شهروندان می‌خواهیم که ما را یاری کنند تا خطای پیمانکاران در حوزه‌های مختلف شهری مانند زباله گردی را به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
كجا روزي دو سه ميليون
ماسك پارچه اي رو با پودر بشورن و دوباره استفاده كنن
آخرین اخبار