معتمدی: حدادی با رفع محدودیت پرواز‌ها به آمریکا می‌رود/ زمان مسابقات انتخابی المپیک مشخص نیست

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی گفت: اگر محدودیت پرواز‌ها در آمریکا برداشته شود در آن صورت حدادی راهی این کشور می‌شود.

معتمدی: حدادی با رفع محدودیت پروازها به آمریکا می رود/ زمان مسابقات انتخابی المپیک مشخص نیستپژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اردوی احسان حدادی در آمریکا اظهار کرد: ما هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم که حدادی روز ۲۸ اسفندماه به آمریکا برود، اما پرواز‌های این کشور به اروپا محدود شده است به همین علت حدادی نمی‌تواند از اروپا راهی آمریکا شود و اردویش در آمریکا لغو شد. به هر حال با حدادی صحبت کردیم و قرار شد که او به همراه مزگوف و توکلی مربیان خود روز سه شنبه راهی کیش می‌شود.

او درباره زمان سفر حدادی به آمریکا گفت: اگر محدودیت پرواز‌ها در آمریکا برداشته شود در آن صورت حدادی راهی این کشور می‌شود تا اردویش را زیر نظر مربی آمریکایی اش برگزار کند.

تفتیان اردوی خود را در مشهد پیگیری می کند 

معتمدی درباره وضعیت اردوی تفتیان در فرانسه بیان کرد: با توجه به اینکه کشور فرانسه هم به خاطر شیوع ویروس کرونا قرار است قرنطینه شود به همین علت تفتیان با اولین پرواز از فرانسه راهی ایران می‌شود تا مابقی اردوی خود را در مشهد برپا کند.

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: پیرجهان تا ۲۸ اسفند ماه در کیش تمرین می‌کند و بعد از آن اردوی خود را در تبریز برپا می‌کند.

شیری و رسولی بعد از پایان اردوی بلاروس به کشور بازمی گردند 

او درباره وضعیت اردوی بهنام شیری و حسین رسولی و اینکه این ۲ پرتابگر درخواست تمدید اردویشان کردند، گفت: اردوی این ۲ ورزشکار ۳ ماه بود که ۲/۵ از این اردو  در بلاروس سپری شده است و به زودی اردویشان به پایان می‌رسد. این ۲ ورزشکار هم باید به کشور بازگردند.

معتمدی درباره لغو مسابقات قهرمانی هند بیان کرد: بله مسابقات قهرمانی هند قرار بود ۲۲ تا ۲۵ فروردین ماه برگزار شود، اما به علت شیوع ویروس کرونا این مسابقات لغو شد. همچنین مسابقات جوانان آسیا قرار بود روز‌های ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت برگزار شود که این مسابقات هم لغو شده است.

کمیته جهانی المپیک قصد برگزاری المپیک توکیو دارد 

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه مسابقات انتخابی المپیک توکیو چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: زمان جدید این مسابقات مشخص نیست و در همه دنیا مسابقات لغو شده است. همچنین صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نامه‌ای به فدراسیون دو و میدانی ارسال کرده است که کمیته جهانی المپیک (IOC) تمهیداتی در نظر می‌گیرد که مسابقات در ژاپن برگزار شود. البته در این نامه پیش بینی نشده است که مسابقات انتخابی المپیک در چه زمانی برگزار می‌شود. البته احتمال دارد المپیک توکیو با یک سال تاخیر برگزار شود و هنوز مسئولان المپیک جهانی به جمع بندی در این باره نرسیدند. به هر حال شیوع ویروس کرونا باعث شده که همه مسابقات و اردو‌ها لغو شد و ما هم از این موضوع تبعیت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: اردوی حدادی در آمریکا لغو شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار