غیاثی: ۲ مشتری برای خرید امتیاز تیم سوهان محمد سیما قم اقدم کرده اند

مدیرفنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: به دلیل بدهی‌های زیادی که این باشگاه به بار آورده، تصمیم گرفتیم امتیاز تیم را بفروشیم و تا الان هم ۲ مشتری برای خرید آن پیدا شده است.

مهدی غیاثی مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم، اظهار داشت: وضعیت تیم فوتسال سوهان محمد سیما چندان جالب نیست. برخی از مسئولان استان قم در این مدت وعده‌هایی را دادند که هیچکدام عملی نشده و حتی در این مدت امیرآبادی نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی هم صحبت‌هایی را مبنی بر حمایت از تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم انجام داد، اما هیچکدام از این صحبت‌ها تا امروز عملی نشده است. همچنین انتظار داریم مسئولان استانی و شهرداری قم بیشتر هوای تیم را داشته باشند. آن‌ها در این مدت وعده‌هایی دادند که تا الان هیچ یک از آن‌ها اجرا نشده است.


بیشتر بخوانید: تمامی مسابقات فوتسال بانوان و آقایان لغو شد


او افزود: تنها کسی که در این مدت بیشتر به تیم ما کمک کرد، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بود و جا دارد که از او تشکر کنم. متاسفانه او هم به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و این یک همت همه‌جانبه را میطلبد. در هر صورت امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود، زیرا در حال حاضر برای فصل بعد هیچ تیمی از استان قم در لیگ برتر فوتسال حضور نخواهد داشت.

غیاثی درباره فروش امتیاز این تیم، گفت: رسول قلی‌زاده مالک و مدیرعامل تیم سوهان محمد سیما طی این مدت به دلیل بدهی‌های زیادی که در این باشگاه به بار آورده، تصمیم گرفت امتیاز این تیم را به فروش برساند و تا الان هم ۲ مشتری برای خرید امتیاز تیم پیدا شده است. همه باید شرایط قلی‌زاده را درک کنند. تیم ما امسال توانست چیزی حدود ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند و باید مابقی قرارداد‌ها را هم در روز‌های آینده بپردازیم. گویا مسئولان استان قم چندان تمایل ندارند که این استان، فصل بعد در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم‌داری کند. به هر حال امیدوارم مدیران ورزش استان بیشتر هوای این تیم را داشته تا همچنان شاهد حضور نماینده‌های این استان در مسابقات لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار