در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛

ماهیگیری تاکسی‌های اینترنتی از آب گل آلود کرونا و نوروز/ ویروس افزایش نرخ کرایه بلای جان مسافران

شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در روزهای کرونایی نرخ کرایه خود را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا در کشور شکل خدمت رسانی نهاد‌ها و ارگان‌ها به مردم شکل تازه‌ای به خود گرفت و این تغییر در شیوه خدمت رسانی به گونه‌ای بود که تمام نهاد‌ها ظرفیت خود را به کار بستند تا در شرایط کرونایی کشور گامی در مسیر حل مشکلات شهروندان بردارند.

اما در میان تعدادی از نهاد‌های خدمت رسان نیز آب را گل آلود دیدند و از این شرایط کرونایی به دنبال اخذ درآمد بیشتر و به دنبال ماهیگیری خود بودند و می‌توان گفت این سود‌ها در شرایط اقتصادی موجود کشور هزینه‌ای بیش از پیش بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

با شیوع ویروس کرونا مدیران شهری مردم را به استفاده بیشتر از خودرو شخصی ترغیب کردند تا با این اقدام ناوگان حمل و نقل عمومی از تراکم جمعیت خالی شود و به این شکل زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

اما در این میان آن دسته از افرادی که خودرو شخصی ندارند راهی جزء استفاده از ناوگان تاکسی‌های اینترنتی ندارند تا از این روش سلامت خود را با استفاده از ناوگان حمل و نق عمومی به خطر نیندازند، اما شکایات مردمی حاکی از آن است که شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در روز‌های کرونایی نرخ کرایه خود را افزایش داده است و در هنگام درخواست خودرو با اعلام پیامی افزایش نرخ کرایه خود را توجیه می‌کند.


بیشتر بخوانید: سودجویی چراغ خاموش «اسنپ» در ارائه تسهیلات به معلولان 


این اقدام شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در حالی است که پیش‌تر با اعلام این خبر که ناوگان تاکسی‌های اینترنتی اسنپ در طول روز ضد عفونی می‌شوند سعی در افزایش میزان تقاضای شهروندان برای استفاده از این ناوگان داشت.

حال پرسشی که مطرح می‌شود این است که شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ با چه مجوزی و چرا نرخ کرایه خود را با شیوع کرونا افزایش داده است؟

ژوبین علاقبند مدیر عامل شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح علت افزایش نرخ کرایه اسنپ با شیوع کرونا گفت: ما در ایامی که شیوع کرونا افزایش پیدا کرده است، به شکل میانگین نزدیک به ۲۰ درصد نرخ کرایه خود را کاهش دادیم و باید گفت یک مورد افزایش نرخ کرایه ملاک نیست.

حال باید منتظر ماند و دید دو مرجع سازمان حمایت از مصرف کننده و وزارت صنعت، معدن و تجارت که متولی تعیین نرخ کرایه ناوگان تاکسی‌های اینترنتی هستند، چه واکنشی نسبت به افزیش نرخ کرایه از خود نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
راننده اسنپ
۱۳:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما ب چه مجوزی ارزش پولت انقد ناچیزه؟ شما ب چه مجوزی تورم داری؟ شما ب چه مجوزی رکود داری؟ شما ب چ مجوزی رانت داری؟ شما ب چ مجوزی اختلا۳ داری؟ شما ب چه مجوزی مدیران نالایق و بی تقوا داری؟ مشتی حالت خوبه مطمینی چیزی نمیزنی ؟ انقد وقیحی که ده دقیقه صبر کردم تا جوابتو بدم یعنی حتی ارزش جواب منطقی هم نداشتی
Iran (Islamic Republic of)
باقر
۲۰:۱۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه جوری میگن درآمدمون پایینه انگار مهندس برقن. راننده ای دیگه عمو بدون سواد و بدون مهارت. اگر هم سواد و تحصیلات داری که نباید راننده باشی برو بیرون. کرایه ها رو کم کنید بتونیم از حمل و نقل عمومی استفاده کنیم هر راننده ای مشکل داره بره بیرون. هر چه کرایه ها کمتر بهتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
کرایه اضافه شده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
راننده اسنپم در مشهد
واقعا رانندگی برای اسنپ فقط تلف کردن زمانه کاری میکنن راننده به گدایی بیفته سی کیلومتر راه میری ۹هزارتومن راننده هم ادمه رباط که نیست اون ماشین کلی هزینه داره واقعا فقط متاسفم برای خودم و همکارام که داریم برای این شرکت نامرد کار میکنیم اصلا ارزش برای راننده قائل نیستن خبرنگاران گرامی راننده هم آدمه یذره هم از درد دل ما بنویسید هرچند اینم حذف میکنید ولی خدارو خوش نمیاد از ناچاری ما سواستفاده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
الان انقدر ترس از ویروس هست که راننده های اسنپ با وجود ماسک و لوزم ضد عفونی مورد نیاز از رو ناچاری اسنپ روشن میکنن.اسنپ برای کار دوم مناسب هست.حالا تصور کنید راننده ای تنها شغلش باشه.بنزین و لوازمم که بشدت گرون شده که هیچ خوردرو هم گرون شده.تو این گرونی ها مردم باید هوای راننده هارو داشته باشن و اعتراضات منطقی باشه.وقتی گرونیه راننده باید تامیین باشه که مسافرم رو زمین نمونه...!
Iran (Islamic Republic of)
خسرو فتح الهی
۲۰:۲۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
بنده به عنوان یک راننده تاکسی اینترنتی هیچ افزایش قیمتی ندیدم، به قدری کرایه ها کاهش داشته که ترجیح دادم تو خونه بمونم و....
شما که الان عنوان میکنی اسنپ با چه مجوزی افزایش قیمت داشته، تا حالا عنوان کردی که اسنپ با چه مجوزی انقدر کرایه هاش پایینه که اشک همه راننده هارو در آورده؟ سوال کردی که چرا با افزایش قیمت بنزین و لوازم ماشین و گوشت و برنج.... چرا اسنپ کرایه هاش با دوساله پیش تغییری نکرده.
Iran (Islamic Republic of)
سردار کمالی
۰۱:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
تو شهرستان یک مسیر نیم ساعته تو شهری 5 هزار تومان با این گرونی وسايل ماشین وسوخت می صرفه؟ من تو یک کارخونه بودم که به خاطر مسايل سو مدیریتی تعدیل نیرو کرد از اول خرداد سال 98 تا آخر بهمن ماه 20میلیون کار کردم10میلیون استهلاک ماشین شد.. باطری، گیربکس، دینام، سنسور اکسیژن، کمک ها، اکسل، طبق، لاستیک، لنت ترمز، صفحه کلاج، منبع اگزوز، جعبه فرمان، شیشه بالابرها، شلنگ های بنزین، صافی بنزین، تسمه دینام، تسمه کولر، تسمه تایم، فولی... حالا همه اینا رو به تعویض روغن هم هر 20 روز یه بار اضافه کن.. پراید 7 میلیونی شد 70 میلیون حالا شما چسبیدی به کرایه.!؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجید
۱۴:۵۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام. این گزارش مغرضانه است. کرایه ها نه تنها افزایش نداشته که بنا به اذعان مسافران کاهش هم داشته. این قدر کرایه ها مزخرفه که ارزش کار کردن ندارد و به صرفه نیست.

کاش خبرنگار محترم از انبوه رانندگان شهرستانی که در تهران بدون رعایت کمترین نکات بهداشتی فعالیت می کنند نیز گزارش تهیه می کرد.

این شرکت ها میگن به پلاک شهرستانی ها خدمات نمی دهیم ولی خدمات می دهند و اکثر رانندگان این شرکت ها در تهران شهرستانی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۲۳:۰۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام من خودم راننده اسنپ هستم کی میگه کرایه ها زیاد شده تازه از روزهای عادی هم کمتر شده کرایه ها از بس کم شده که نمیشه کار کرد یه کم به فکر ما بدبختها که مجبوریم هم از جون خودمون هم از ماشین مایه بزاریم باشید
Iran (Islamic Republic of)
راننده تاکسی
۱۴:۳۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
با تشکر از شما برادران بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
راننده تاکسی
۱۴:۰۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
از دیروز چند بار من این مطلب رو نوشتم و ارسال کردم، که شما چرا درمورد افزایش تا پنجاه درصدی حقوق کارمندان و کارگران مقالات حمایت کننده می نویسید، اما در مورد افزایش کرایه ی ما رانندگان تا ۳۶ درصد، مقالات اعتراضی. آیا شما برای ما رانندگان حق زندگی کردن قائل نیستید. آیا شما که خبرنگار هستید، از این خبر مطلع نیستید که طبق قانون کرایه ی ما مثل حقوق کارمندان و کارگران در هر سال باید مطابق با نرخ تورم سالانه افزایش پیدا کند.پس چرا در جهت تائید این حق قانونی در جهت روشن کردن افکار عمومی و احقاق حق ما مطلب نمی نویسید.ایا شما خبر ندارید که نرخ تورم واقعی چقدر است.آیا نرخ تورم واقعی کمتر از ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد است.
Germany
یه راننده
۰۴:۰۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
شماها چرا‌ کل شب عید نرخا پایین‌بود صداتون در نمیومد به خاطر کرایه پایین ۲۰ روزه خونه نشینم خجالت بکشید حقوق‌انچنانی میگیرید عیدی و‌پاداش و هزارتا چیز دیگه فقط چشمتون‌تو یه لقمه نون راننده هاس؟ دلار ۱۷ تومن لوازم یدکی خدا تومن
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۰۴:۰۱ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
چرا الکی دروغ میگید کی گفته نرخ کرایه بیشتر شده کرایه رو به حدی کم کردن که من خودم واقعا برام سخته با این نرخ کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
راننده تاکسی
۲۲:۴۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
با عرض سلام خدمت برادران عزیزی که تو این شرکت ها مشغول کارند عرض میکنم. که چون شما به خاطر بی کاری و گرفتاری ها ی هزینه ای خانوادگی که دارید، مجبور شدید برید ودر این شرکت ها کار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
گل محمدی
۲۱:۲۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام.راجع به خبر ماهیگیری تاکسی اینترنتی.اولاکرایه ها نسبت به اسفندماه پارسال خیلی کمترشده است.دوما شما اصلا سلامت راننده ها رو درنظر نمیگیریدواینکه ما راننده های اسنپ چگونه باید زندگیمون روبااین وضعیت بگذرونیم.اسفندوفروردین ماه خیلی تعداددرخواستهای سفرکاهش پیداکرده ودرامدماخیلی کاهش پیداکرده.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
چقدر دروغ راحت شده برای توجه دیگران
العان من توی این یک ماه گذشته کرایها خیلی پاین تر آمده و من مسافر رازی هستم باز بهانه میراید که بالا ببرید !!!!!!!!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نیما
۱۷:۴۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
از زمان شیوع کرونا و ماندن مردم در خانه، تعداد درخواستها در اسنپ به شدت کاهش پیدا کرد و بر طبق قانون عرضه و تقاضا در قیمت گذاری اسنپ، قیمت کرایه‌ها تقریبا به نصف کاهش پیدا کرد.
متاسفانه فقط کافی است که قیمت کرایه در اسنپ به میزان ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند، آن وقت تمامی خبرگزاری‌ها و مسافران و همه نهادها نسبت به این افزایش ۵۰۰ تومانی واکنش نشان می‌دهند ولی زمان‌هایی مثل همین شیوع کرونا و یا ماه رمضان و ... که کرایه‌ها کاهش گاه تا ۵۰ درصدی دارد، هیچ کسی حرفی از کاهش کرایه نمیزند.
پیشنهاد من به کسانی که به افزایش قیمت اعتراض دارند این است که به مدت ۱ ماه فقط با اسنپ کار کنند و هیچ گونه درآمد دیگری نداشته باشند، در این صورت است که کمی متوجه می‌شوند که رانندگان با چه مشکلاتی مواجهند و آیا با این کرایه‌های به گفته شما گران، اموراتشان می‌گذرد یا خیر؟!
لطفا همانند اسنپ یک طرفه با قاضی ننشینید و با چند تن از رانندگان نیز مصاحبه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهربان
۱۶:۵۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
من خودم راننده اسنپ هستم کی گفته نرخ کرایه افزایش داشته یکی از علل کار نکردنم همین قیمت کرایه های پایین اسنپ بود بخاطر کرونا خونه موتدم ولی خداوکیلی خیلی زور داشت واسم از شهرری تا صادقیه برم ۱۷۰۰۰ هزار تومن با ۱۶/۵ درصد کمیسیون
Germany
ناشناس
۰۴:۰۶ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
اخه اینا‌ خبر دلارن و خبرناهار کمیسیون ۱۶.۵ درصدی رو‌نمیببین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
کرایه ها که زیاد نشده هیچ آنقدر ارزون کردن که ارزش نداره بدی مسافر جابجا کنی چند روزه خونه نشستم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی چگینی
۱۶:۱۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
چرا انقدر دروغ میگید کرایه هاتون پایین پایین اومده انقدر پایین که ده روزه دیگه کار نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۰۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
کار کردن توی اسنپ شده بیگاری و مفتبری.اصلا برای راننده نمیصرفه.لطفا واقعیات هم لحاظ شود.
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۶:۰۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
من اردبیل هستم . مفت دو هزار سه هزار کل شهر می ریم
سر هر چهارراهم جذب راننده از هر پلاکی هم‌این شهر ازاده
۷۰ درصد شهر یک طرفه ورود ممتوع
کرونا امد قیمت اورد پایین
هر ۵ سفر یکی راحت می رسیم لغو . اسنپ که ریال استعهلاک نداره این راننده است با سیستم طلم و زور شرکت اسنپ‌۲۰ درصدم کمسیون می دهد.
چه افزایشی؟ هر روز بدتر از دیروز .
Netherlands
یه راننده ی بدبخت
۱۵:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
تو مدیر عامل این شرکتی راننده ی بدبخت داره با این کرایه های مفت تو این شرایط کار میکنه جیب شرکت شما را پر میکنه حالا باید وزارت تصمیم بگیره برا افزایش قیمت؟؟ چطور پیچ کم شدنش دستتونه؟ مسیر چهار کیلومتری سه هزار تومن برا من اومده ۱۵درصد کمسیون و ۱ونیم درصدم عوارض کم بشه چقدر میمونه اقای علاقه مند؟؟
Germany
علی
۱۵:۲۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام خبر نگار محترم ارزو می کنم تو هم مجبور بشی با ماشین کار کنی با این کرایه ها تا بفهمی یه طرفه به قاضی نباید رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
یه ماهه اکثر رانندگان اینترنتی بیکار شدن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام من راننده اسنپم
دوستان رفقا میدونم سخته ولی بیایین یک هفته کارنکنیم ماشین برا شرکت اسنپ کم شه تا قیمتارو درست کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
کجا‌کرایه ها افزایش داده چرا دروغ میگین حتی ارزونترم شده همش گزارشات دروغ دروغ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امین
۱۱:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
باسلام من متاسفم برای آنهایی که فقط یه طرف سکه رو میبینن هزینه های زندگی داره کمر ما راننده ها مخصوصا راننده اسنپهارو میشکنه بدون هیچ پشتوانه وبیمه ای چرا کسی یه گزارش از بدبختی ما نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
با سلام در حاله حاضر ارزانترین خدمات در ایران تاکسی اینترنتی میباشد .که واقعا خنده داره ماشین دربستی سوار بشی و۳۰۰۰ تومان پرداخت کنی مبلغی که همه مون میدونیم باهاش چی میشه خرید . جالبه برخی خجالت میکشن ۳۰۰۰ پرداخت کنن .به هر روی مشکل کلان تر از این حرفاس . چاره ایی نیست . بهتره بدنباله موضوعات جذابتری بروید
Iran (Islamic Republic of)
Faramarz
۱۱:۳۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
متاسفم به شما مسافرا بی چشم روکه فقط دنبال منافع خودتونید .ای کاش شما هم مدتی راننده اسنپ بشید از روی نا چاری بعد ببینید این عزیزان همکار چی میگن .دارن با جونشان بازی نیکنن ولی کسی نمیبندشون .شماها عادت دارید چیز مفت سوار بشید
Germany
علی
۱۱:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
کجا نرخ کرایه ها بالا رفته.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۲۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
نرخ کرایه ها بسیار پایین است، ضمن اینکه سفرها بشدا کاهش یافته، همچنین چرا وقتی گرانی همه چیز در کشور رکورد زده و تاکسی های اینترنتی با نرخ چندسال پیش فعالیت می کنند، اینگونه تیتر زده می شود، درآمد 10 سغر خرج 4 کیلو میوه را به زور می دهد، چه برسد به آجیل و خورد و خوراک و هزینه های سنگین ماشین، اینگونه گفتن موجب نابودی این سبستم های منظم می شود و در نهایت مردم مبتلا به کرایه های غیر متعارف تاکسی های خطی می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا مدنی
۰۵:۳۷ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
با سلام بنده فوق لیسانس عمرانم و بیکار و متاهل در شرکت تپسی راننده هستم. در این روزها تعداد سفرها خیلی کم شده و کرایه هاهم زیاد که نشده. کمم شده. ولی هزینه من راننده چند برابر شده. هم به دلیل تهیه مواد زد عفونی کننده و هم ماکس. و مسافرا هم فقط کرایه هارو نقدا پرداخت می کنن که این خودش برای من راننده خطر آفرینه. هیچ گونه حمایتی هم از سوی هیچ نهادی از ما نمیشه. من راننده هم خانواده دارم دوس دارم توی خونه بمونم ولی مجبورم چون مرگ با عزت برام بهتر از زندگی با ذلته....سال نو همه دوستان مبارک
Iran (Islamic Republic of)
حسن جلیلی
۰۵:۲۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
با سلام خدمت شما.در مورد گزارشی که تهیه کردید با موضوع افزایش کرایه تاکسی اینترنتی اسنپ خواستم بگم شما چرا فقط طرف مسافر هستید در قبال قیمت چرا طرف دیگر قضیه را نمیبینید,منظورم راننده اسنپ هستش.اگر به قیمتهای همیشگی اسنپ توجه کنید میبینید این قیمتها نسبت به قیمت آژانس ها و تاکسی های معمولی خیلی ارزانتر هستش اون راننده بدبختی هم که راننده اسنپ شده تو این مملکت داره زندگی میکنه برید از هر کسی که تو اسنپ راننده هستش هم یه گزارش تهیه کنید ببینید اسنپ یا تپ سی چطوری راننده هارو با این قیمت های پایین به استثمار کشیدن کرایه ها همیشه پایینه اسنپ شانزده درصد کمیسون دریافت میکنه از راننده .تو این گرونی قطعه و تورم و بنزین و .. خیلی بی انصافیه شما اینطور در مورد زیاد شدن کرایه ها گزارش تهیه کنید .بیایید کمی هم طرف راننده ها رو بگیرید که همیشه دارن مفت کار میکنن.حسن جلیلی از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۰۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
مهندس اخه اصلا کرایه ها بالا نرفته که هیچ پایینم اومده
همین ادمینی که این گزارشو منتشر کرده خداوکیلی از سر مسیرشم حاضر نیست با سه تومن مسافرو تا اونوره خیابونم ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
بخدا زورم میام اسنپ روشن کنم ولی چاری نیس
United States of America
اشکان
۰۴:۰۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
کرایه اسنپ نسبت به زمان قبل از وجود کرونا حدوداً ده تا پانزده درصد کاهش داشته اونم بخاطر اینکه ترافیک از بین رفته چرا زورتون به بدبخترین و مضلوم ترین قشر جامعه میرسه قشری که تو این وضعیت داره جون و سلامتی خودش و خانواده اش رو به خطر می ندازه تا یه لقمه نون در بیاره درآمد یه راننده اسنپ از درآمد یه کارگر ساده که پایه حقوق ثابت داره هم کمتره
France
ميلاد
۰۱:۱۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
شما يا راننده بدبخت را ساده فرض كردين يا تو ماشيناتون اب ميريزين بنزين شده ٣٠٠٠ تومان يه پرايد اشغالي را ميفروشي ٥٠ تا ٦٠ ميليون اونوقت فكر كردين راننده بايد از كجا در بياره كه كرايه ٣٥٠٠ توماني ميزنه ماشين استارت بخوره خاموش بشه ٥٠٠٠ تومان هزينه داره جدايي اين كه حركت كنه چرا دارين بين اقشار مختلف جامعه تفرقه ميندازين مردم خودشون ميفهمن همه چيز شده ٣ برابر
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۲۳:۵۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش یک‌ هر ایرانی سالی یک ماه رو می تونست راننده باشه که درک کنه در روز واسه ماشین راننده چه اتفاقاتی میوفته دخل و خرج ماشین یکی نیست . فشار اصلی بر گردن خود راننده است . من از بس ماشین خراب شد و مجرد هم هستم ولی باز از عهده این کار بر نیامدم . این شغل رو بوسیدم گذاشتم کنار . در اینکه شرکت هایی مانند اسنپ دیکتاتور هستن شکی نیست ولی خود دولت هم بی تقصیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
Daryosh
۲۳:۳۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام اینم بگید که رانندگان بدبخت اسنپ تا قبل کرونا خو یک قرون دوزار کرایشون بود.الان که ادم جرات نمیکنه با ماشین خودشم بیاد بیرون ما کارکنان اسنپ داریم خدمات میدیم.حالا ته یه برحه از زمان کمی افزایش داشته که نسبت به بقیه چیزا هیچی نیست.بابا بخدا بازی با جونمونه.وگرنه کی مسافرکشی میکنه تو این بحران.بخدا قطعات گرونه بنزین گرونه روغن لاستیک گاز و.......کمی درک کنید
Iran (Islamic Republic of)
راننده اینترنتی
۲۳:۳۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
بخاطر کرایه های پایین خیلی از راننده ها خونه نشین شدن از جمله خودم ما راننده ها نه بیمه داریم نه پشتوانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
اگر اسنپ نبود راننده های تاکسی با قیمت های نجومی مسافر جابجا می کردن. واقعا دلم برای راننده های اسنپ می سوزه که با این کرایه های پایین چطوری می توتن خرج زندگیشونو تامین کنن.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۵۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
میخواید بعداز 3 برابر شدن قیمت بنزین و افزایش لوازم مصرفی و تعمیری خودرو و گرونی های اخیر ، کرایه ها رو رایگان کنن؟
اما هیچوقت درباره اخذ کمیسیون 1.5 درصد تاکسیرانی علاوه بر کمیسیون شرکت های تاکسی اینترنتی و عدم هرگونه امکانات از طرف تاکسیرانی صحبتی نکردید!!!!

راننده تاکسی اینترنتی هم از همین مردم است و نیاز به امرارمعاش دارد.
لطفا پس از مقایسه قیمت بنزین در ایران با کشورهای دیگه ، قیمت تاکسیهای اینترنتی رو هم مقایسه کنید....
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
من صبح دو روز با اسنپ رفتم سر کار ۱۱۵۰۰ تومن گرفت .
اخه با این قیمت کی کار میکنه.
از شهرک کیانشهر تا جردن خیابان پدیدار
با اتوبوس یا مترو میرفتم ۲ ساعت راه بود .یه ربع طول کشید رسیدم سر کار .خدا پدر مادر این اسنپی ها رو بیامرزه .
با تاکسی بیرون حداقل ۳۰ تومن باید میدادم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۳۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام شما خودتون مقایسه کنید مثلا
از سر بهار تا صادقیه نفری ۲۵۰۰ تومان حالا یک نفر از های پر با بار اسنپ میگیره تا صادقیه مبلغ را براش ۱۰ هزار تومان میزنه ضمنا شب هم هست اگر ایشون بخواد با بار بره ایستگاه بهار صادقیه باید ۱۰ دقیقه پیاده روی کنه اونم با بار بعد هم باید ۱۰ تومان بده دربست بره با خودش حساب میکنه می بینه اسنپ بصرفه تر هست تا تاکسی خطی ضمنا ا اون کرایه ۱۰ هزار تومان اسنپ باید ۲:هزار تومان هم کمیسیون اسنپ را بده کجاش برای راننده میصرفه بیچاره باید مسیر حداقل ۱۵ هزار تومان را با خالص دریافتی ۸ هزار تومان بره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۳۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
این خبرتون بیشتر به یه شوخی شبیهه. کرایه‌ها اگه کاهش نداشته باشد، قطعا افزایش هم نداشته. تا اواخر اسفند از این حرفم مطمئن هستم چون خودم به عنوان راننده اسنپ به دلیل افزایش نیافتن کرایه ها تصمیم گرفتم این کار رو رها کنم. واقعا مسخرست ما راننده ها روزانه باید همه جور آدم و غیر آدم رو ببینیم و بعضی هاشون رو هم تحمل کنیم. حالا به جای قدردانی سعی دارن ریشه همین آب باریکه رو هم بزنن. خود اون مسافر حاضره چند نفر رو به هر قیمتی سوار ماشینش بکنه درحالی که احتمالش زیاده بعضی هاشون کرونا داشته باشن!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید‌کریمی
۲۱:۳۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
اتفاقا‌نرخ‌خیلی‌پائین‌‌و‌بدون‌صرفه‌بود
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۱:۱۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
باور نکنید تازه نرخ هر روز پایین و پایین تر میاد .خبری از زدعفونی .ماسک.دستکش که اسنپ وعده داده بود نیست همش دروغه.حتی پیمایش اسنپ برای پرداخت بنزین من محاسبه کردم نصفش میزنن.منم.راننده اسنپ از ابادان
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۲۰:۳۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
اتفاقاً از وقتی که این کرونا اومده کرایه ها به شدت پایین اومده کدوم راننده ای هست که با کار رانندگی زندگی خوبی داشته باشه این راننده های بیچاره که از هیچ کجا حمایت نمیشن نه بیمه ای دارن نه مزایایی اون هم با این خرج و مخارج ماشین که هرروز بالاتر میره با بنزین 3 هزار تومنی سهمیه 1500 تومنی بنزینشون هم فقط جواب 3 تا 4 روز کارشون رو میده مابقی رو باید آزاد بزنند متأسفانه تو مملکت ما در مقابل گرونی هایی که هرروز به سرمون میاد ساکتیم اما تا چند درصد که به کرایه های این قشر زحمت کش اضافه میشه همه فریادها بلند میشه بهتر نیست کمی واقع بین و منصف باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۲۰:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
من راننده اسنپم. با این کرایه های مفتی، آدم جونش رو کف دستش گرفته میره دوتا مسافر میزنه، آخه بی انصاف از 4 تا راننده اسنپ هم می نوشتی که کرایه ها گرون؟؟؟ الکل بخری بطری 15 هزار تومن، بنزین 3500، آخه بی انصاف، کجای کرایه ها گرون.؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا س
۲۰:۱۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
دوست عزیزی که این مطلب رو نوشته باید سندش رو هم داشته باشه والا ما که راننده اسنپ هستیم از وقتی کرونا شروع شده با درخواست کم و کرایه های بسیار پایین که حتا به مراتب از زمان بنزین 1000تومانی کمتر هم شده کمرمون داره میشکنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۱۱ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام. اون که این اخبار رو گذاشته اشتباه بهش رسوندن. من راننده اسنپ هستم. اتفاقا هزینه کرایه پایین اومده. هم تهران و هم کرج. اصلا مسافر و راننده مثل ماه های قبل هست که مقایسه گذاشتین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
والا اگر به من باشه حیفه باماشین مدل بالامسافرسوارکردلیاقت انهاکه قدرراننده رانمیدانند بایدماشین مدل پایین پیکان یاپرایدقدیمی باشه من سمنددارم دلم نمیاید حتی استاردبزنم به ماشینم بااین کرایه های پایین فقط نبایدکارکنیم همگی باهم کرایه هارادرست کنند
Iran (Islamic Republic of)
turk
۱۹:۴۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
لوازم یدکی سه برابر شده ماشین گرون شده اون سرمایه ماس خودش الان پول زیادی ...
میزارم تو بانک سودشو میگیرم بی درد سر
مردم تا موقع که مظلوم و ضعیف درک نکنن حالشون روز ب روز بد تر میشه و روز خوش نمیبینن...
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۹:۳۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
اولا همچین کرایه بالایی نیست دوما اون راننده داره با جونش بازی میکنه و کار میکنه کرایه معمولی هم میگیره
Iran (Islamic Republic of)
شفیعی
۱۹:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
میدونین بدبختی مااینه که فراموش کاریم یادمون رفته که کرایه تاکسبها واژانسهاداشت به کجامیرفت عوض تشکر ازاسنپ ورانندهامیاین این مقاله هارومینویسین اگه کرایه ها خوبه خب شما هم تو این کسادی بازار بیاین تو اسنپ مشغول شید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
بنده ساکن مشهد مقدس هستم و حدود چهار ماه است که با اسنپ یا تپسی به محل کارم میرم تا عصر ۲۹ اسفند بنده هیچگونه افزایش قیمتی مشاهده نکردم.
یاعلی.
Iran (Islamic Republic of)
سید مسعود پورزمان
۱۸:۵۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
چطور ما آدم نیستیم دولت که این همه منم منم میکند تمام اقلام مصرفی سرمایه ای مردم را چند برابر کرده از جمله همین خودرو آنوقت پشتون فقط کرایه اسنپ را
می‌بینه میخوان بیان کول ما مجانی می بریم؟
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۸:۵۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
اون کسی که این خبر رو نوشته اگه خیلی مرده یه مدت توی اسنپ کار کنه اونوقت میفهمه که کرایه ها کمه یا زیاد آدم تا چیزی رو امتحان نکنه راجبش نظر نمیده
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۸:۵۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
عزیزی که این خبر رو گذاشتی
این کرایه رو با چی مقایسه کردی که ميگي گرونه
با بلیط مترو یا اتوبوس اسنپ و تبسي و... بدترین ظلمها رو در حق رانندها میکنن کسی چرا صداش درنمیاد به همه چی تورم میخوره الا نرخ کرایه های اسنپ و تبسي
Iran (Islamic Republic of)
مهدی فرانکی
۱۸:۳۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام.دوستان اصلا کرایه ها بالا نرفته من ۲ ساله که تو اسنپ کار میکنم بخدا ماشین صفر پراید داشتم الان ماشینم بخرج افتاده انقدر درامدم کم هستش که به ماشین نمیتونم برسم .اگه کرایه ها بالا بود حداقل یه لنت ترمز که دوساله داره واسم کار میکنه عوض میکردم .هر کسی همه که میگه کرایه ها بالا رفته ببخشید شکر میخوره.منم تو این مملکت دارم زندگی میکنم اصلا برای هیچ راننده اسنپی یا تپسی نمی صرفه . بااین کرایه ها پایین ..نمونش از تهران تا کرج زده بود ۳۸۰۰۰ هزار تومان خداوکیلی کدوم ادم عاقلی باین کرایه میره کرج اونم اگه از کرج خالی برنگرده ..ترو خدا انقدر تو هاشیه نباشید ..از مرگ و میر بترسید
Iran (Islamic Republic of)
امین مهدی
۱۸:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
من اسنپی نیستم ولی استفاده دارم خدایش راضی به ضرر راننده ها نباشین اگر مسلمونید واقعا که دارین این دروغ به این بزرگی... والا من که فقط با ماشینم میرم اداره برمی گردم ۶ ماه پیش ۴ میلیون خرج ماشین کردم خداشاهده دیروز تا حالا ۵ میلیون خرج ماشینم کردم حالا موندم این بیچارها رانندها که صب تا شب تو دور هستن چجوری خرج خودش و ماشین رو در میارن و چی می خورن ... . آخه من خودم بارها به اسنپی ها می گم واقعا می صرفه امروز ۱ فرودین یدونه اسنپ گرفتم کسی قبول نکرد زنگ زدم آژانس می گه پراید اون مسیرو می ره ۳۰ پژو ۴۵ حالا اسنپ می برع ۱۸ و پونصد والا که ظلمه در حق راننده های اسنپ... . من نمی دونم شرکت که این همه داره کمسیون می گیره و داره می ترکه از پول پارو کردن چرا کمسیون شو کم نمی کنه که یذره به فکر راننده هاش باشه با این کرایه ها ی کم... شرکت اسنپ واقعا داری ظلم می کنی در حق راننده هات خیلی نامردی ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
درود به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
همین راننده تاکسی ها که بسته حمایتی گفتن میخوان!!! اینا مفسدن دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن
نونم گرون کردن نانوایی ها پیگیر باشید yjc تازه نازکشم کردن
بعضی وقت ها هم بو بنزین میده این چه نونیه تو بندرعباس میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۴۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
بیچاره این رانندگان اسنپ که هیچ حامی ندارند و در بعضی شهرها واقعا بهشون ظلم میشه
حالا شاید یک یا چند مسیر در پایتخت بدلایل مختلف افزایش داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
کدوم افزایش کرایه؟
ای کاش موقعی که کرایه پایینه از طرف رانندها هم اعتراض کنید!
Iran (Islamic Republic of)
سرداراسلامی
۱۷:۳۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام خدالعنت کنه هرچی انسان دروغگو رو که این همه فشار اقتصادی سنگین هست بازاین همه ظلم درحق راننده های اسنپ عین نامردیه کجاکرایه گرونه بااین توروم لعنتی بااین استلاک بالا بخداقسم خداروخوش نمیادانقدرظلم میشه من به عنوان راننده اسنپ که ۴ساله که کارمیکنم این حقه بچه های راننده اسنپ که باسواد مدارک عالیه دارن نیست بخدا به قرآن نیست یه خورده با منطق باشیم بخدا(آرزوی سلامتی وسربلندی وکسب کارخوب برای دوستان زحمتکش راننده اسنپ دارم)موفق باشید یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
امیری
۱۷:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام.
توی این شرایط کرونائی اینا باید کرایه هارو کم کنن تا مردم بیشتر رفت و امد داشته باشن!!!
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۲۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
باسلام
نرخ کرایه های اسنپ در این مدت که کرونا اعلام شد، هیچگاه بالا نرفت که هیچ، پایینتر هم امد.چون خودم راننده اسنم هستم، اصلا بااین کرایه ها حاضر به جابجایی مسافر نشدم.حتما شمااز نرخ تورم، هزینه ها،اجاره خونه، قبضها اطلاعی ندارید و یاشاید میخواهیدراننده مجانی این طرف و اون طرف برید.چرابایدراننده تاوان مسافر،اسنپ و دولت رو بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
بابا فازتون چیه پس فکر کردیدد راننده میاد بخاطر ۱قرون چندرغاز جون خودشو فدا کنه شما ها همه چیزو مفت میخواید.
زورتون به راننده رسیده
Iran (Islamic Republic of)
راننده تاکسی
۲۱:۴۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
نه اشتباه نکن همه چیز رو مفت نمی خواهند، برای همه چیز خیلی خوب پول هم دارند، فقط کرایه تاکسی رو مفت می خواهند.چون سال ها مفت استفاده کردند و به روش عادت کردند.وترک عادت موجب مرض است
Iran (Islamic Republic of)
راننده تاکسی
۲۱:۵۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
نه اشتباه نکن همه چیز رو مفت نمی خواهند وبرای چیزهای دیگه خیلی هم خوب پول دارند.فقط کرایه تاکسی رو مفت می خواهند، چون به این روش عادت کردند و ترک عادت موجب مرض است.اگر این ها پول نداشتند می بینی که وقتی دو روز تعطیلی پیش می آید اینطور به این انبوهی تو جاده ها نمی رفتند و وقتی ماشین آشغالی قیمتش به هفتاد میلیون می رسید اینطور یکساعته ظرفیت فروش کارخانه را خرید نمی کردند و موارد دیگر پس می بینی که فقط برای ما پول ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام من راننده تاکسی اسنپ توی اهواز هستم اینجا کرایه چندوقته بشدت پایین آمده وبخاطر اینکه خرج و دخل باهم جور در نمیاد بنده نتونستم کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
شرم باد به اینها. شرم باد به اسنپ و...
Iran (Islamic Republic of)
پولاد
۱۶:۴۱ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
شرم بر تو باد،،تو اصلا میدونی راننده ها چه وضعی دارن،،حقوق پایه کارمند شد دو و هشتصد،،ما چی،،اسنپ واقعاا به قشر راننده داره خیانت میکنه با این کرایه های مسخره،،تو هم نفست از جای گرم بلند میشه تو ادارت روزنامه میخونی و از بیا المال اضاف کار میگیری،،خدا وکیلی رانندگی اسنپ درامدش از هر کاری کمتره،حداقل باید روزی پانزده شانزده ساعت کار کنی تا خرجت دربیاد،در ضمن تو فکرشو بکن ی راننده اسنپ الانداره چه ریسکی میکنه کار میکنه،،ولی مجبوره چون کارش روزمزده،جای این فشار بیار حداقل ی بیمه کنن راننده ها،پولش خودمون میدیم شامل تخفیف بشیم لااقل
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۱:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
آقا پولاد؛
در اینکه راننده ها زحمت می کشن هیچ شکی نیست
ولی دو مطلب قابل ذکر است؛
1-هرگونه افزایش نرخ باید طبق قانون ،با مجوز و پس از تایید اطلاع رسانی عمومی بشه
2-همه کارمندان دولت اون طوری نیستن که شما گفتی(روزنامه و...اضافه کار رو...)
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۴:۰۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
واقعاً از این حرفت بایدخجالت بکشی.
شرم به اونایی که می‌بینند رانندگان اسنپ چقدر زحمتکش ودرامدشون ناچیزه،امافقط بفرخودشونن.چندروزپیش ماشینم خراب شده بود ومجبورشدم که برای تعمیر و خریدقطعه،باماشینای دیگه ای برم اماکسی حاضر به سوارکردنم نبود.بعضیهاهم میگفتن کرایه دربست و برگشت هم بایدبدی!
تازه فهمیدم رانندگان اسنپ چقدربدبخت هستن ودرامدشون چقدرکمه،تازه20درصدخم کمیسیون میدن.
خلاصه اینهمه ظلم به رانندگان روانیست.بااین تورم وگرانی واقعا نمیصرفه!
همه رانندگان اسنپ ازروی بیکاری و اجبار این کاروپذیرفتن.اولین فرصت شغلی که براشون پیدا بشه،حتمامیرن.بعضی ازمسافراانگارنوکرشونی،توقعات بیجا میکنن.
خدابهداپ
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۴:۳۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
شرم آوره.چطورمیتونی اینجوری بگی؟
رانندگان اسنپ الان دارن ازجونشون مایه میزارن!البته رانندگان اسنپ اینقدر مظلوم واقع شدن،که مجبورن بخاطرچندرقازجونشونوبزارن کف دستشون که شرمنده زن وبچه نشن.اینروزاماشینای دیگه باسه برابراین قیمتهاهم کسیوسوارنمیکنن.تقصیرمارانندگان اسنپه!؟
بایدهمه باهم اعتصاب کنن،شایدتوفیقی بشه!پایه حقوقی کارگرساده،امسال2800شده.ولی خدایی هیچ راننده اسنپی عمرأنمیتونه تویکماه اینقد کارکنه!خدابه دادمون برسه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام شماهم فقط زورتون به رانندههای بدبخت رسید حتمن خودتون تاکسی اینترنتی میگیرین که درد تون اومده کرایه ها کجا بالاست خرج خود ماشین هم در نمیاد.....
Iran (Islamic Republic of)
Mamad yakoza
۱۵:۵۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام دوستان سال نو مبارک. من خودم سه ساله راننده اسنپ و تپ سی هستم تو کرج واقعا کرایه ها مسخرست . هر چند وقت که گرونی میشه لوازم فروش و تعمیرکار از خجالت مردم در میان و یجوری گلیمشون رو از آب میکشن بیرون . شرکت اسنپ هم کمیسیون رو میبره بالا فقط ما راننده های بدبخت این وسط سرمون بی کلاه میمونه. به نظرم باید اعتصاب کنیم تا جلوی ظلمی که در حقمون میشه رو بگیریم. البته به امید خدا کرونا زمینه ی ظهور آقاست تا ظلم اصلی رو نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۵:۵۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
حدود شش ماه که این سایت باشگاه خبرنگاران جوان دنبال میکنم
ابن خبرنگاری که این خبر داده
لطفا با رانندها هم صحبت کنید
قیمتا یک سوم شده نه افزایش
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۱۵:۵۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
اگر این کرایه ناچیز رو هم نمیخواین بدین ی صلوات بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا کار کردن.در اسنپ با این کرایه های کم به شعور انسانها توهین می شود اسنپ فقط.فکر کمیسیون خودش است
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۲۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
همش راسته شما راننده ها دروغ میگید یا اسنپ مسیری که من قبل از کرونا ۶هزار تومن میدادم الان شده ۹هزار تومن تمام مدارکش هم موجود هست هرکی میخواد بگه براش رو میکنم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۰۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام
کلیه لوازم یدکی سه برابر شده همه مواد غذایی چندین برابر شده مدارکش هست اگه میخوایید راننده هام رو کنند
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۷:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
جمع کن بابا معلومه به مفت رفتن عادت کردین حالا که کرایه ها تقریبا داره نرمال میشه البته هنوز تا اعتدال فاصله داره که درامد با هزینه سربسر بشه حالا پس انداز سرمونو بخوره شماهارو ترس ورداشته که دیگ نمی تونیم سوار اسنپ بشیمو رایگان اینور اونور برین!!! داش ناراحتی اسنپ نگیر برو آژانس بگیر بجای ۹ تومن ۲۵ تومن بری خب
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
شما لطف کن با بی ارتی یا مترو برو واست بهتره رو دل میکنی زورت به هیچی نمیرسه سر راننده بدبخت خالی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۸:۵۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
آخه 6تومن کرایه بود تو می دادی
که الان شده 9تومن ناراضی هستی
به دربست همون مسيرو بگیر ببین ازت چقدر ميکيرن
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۹:۱۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
بازم کمه واقعا کمه باید بیشتر بدی 9 تومن که چیزی نیست با این قیمت بیمه قطعات و...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
من راننده نیستم ولی فکرشو بکن یه مسافر مریض سوار بشه و اون راننده هم مریض بشه .اگه مجبور نبودن اصلا کار نمیکردن.
اونوقت به جای ۹ تومن ۹۰ تومن باید میدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
مسیر 15 کیلومتر مصرف بنزین3 هزار استحلاک 1500 دهدیقه معطلی برا سوار شدن مسافر 2 هزار بیست دیقه سفر و ترافیک وقت و دست مزد راننده هیچ محاسبه کرایه 6000
اگر دین ندارید ازاده باشید حرف مفت نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
چرند نگو ساعت 6صبح یا7شب که ترافیکه.یا12شب میخواهی بگم اصلا با یه بوس جابجات کنن. پرو تراز افرادی مثل تو با این دیدگاه زیاد هستن.بقول دوستمون همچی سه یا چهار برابر شدن .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
راننده مگر ادم نیست که همه چیز رو به جون میخره که شما رو برسونه
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۰۳:۱۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
این همه راننده میگن نرخ امده پایین تر تو میگی رفته بالا ببین ی کاری کن پولتو جمع کن خط ۱۱ طی کن هم برای سلامتی شما خوبه هم پولت حدر نمیره خیلیم ناراحتی اتوبوس هست... فاز مثبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
میگن مظلوم همیشه بهش زور میگن اینام از راننده اسنپ مظلوم تر کسی رو گیر نیاوردند
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۵:۱۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
کدوم افزایش ما راننده این شرکت هستیم شما میگید افزایش قیمت؟مفت تر از این کرایه داریم مگه چه فکری کردی راننده های اسنپ که از همه جامعه ندار ترند بد کنی راستی خدایی هم هست ما جون خودمون و خانوادمون تو این اوضاع به خطر انداختیم بخاطر کرایه ۳۵۰۰ تو بشین تو اتاقت و اسم ماها رو بد کن خدا بزرگه یا حق
Germany
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
من راننده اسنپ نیستم ولی خدایی تواین روزایه کرونایی کارشون ریسکه کاش بهشون ماسک وموادضدعفونی بدن من یبارتداین روزااسنپ استفاده کردم ازترس کروناتوماشین ترسیدم نفس هم بکشم گفتم کرونااولش بدون علامته شایدراننده داشته باشه زیادبامردم درارتباطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
معلومه که یا راننده ای یا از فامیلاشونی
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
ماشین مثل یه آدم بالغ کلی خرج داره حتی گاهی وقتا خرجش از آدمم زیادتر میشه.شما الان حساب کن با سه برابر شدن بنزین و این گرونی وحشتناک و این کرونا اصلا صرف میکنه ماشینو بیرون بیاری تازه یه چیزیم بدهکار میشی.
من به راننده ها حق میدم دولت بی فکر باید کاری کنه.فقط بنزینو گرون کردن ولی فکر نکردن صدها هزار نفرو بدبخت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۱۴:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
با سلام وتبریک سال نو من خودم راننده اسنپ هستم نرخ کرایه های ما به نرخ سال ۹۶ رسیده بطوریکه هیچ انگیزه ای برای قبول درخواست نداریم حالا به ما هم بگید کجا کرایه بالا رفته بریم همونجا کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام هرکس اسنپ براش به صرفه نیست یه چند بار از تاکسی تلفنی ها استفاده کنه تا فرق قیمت ها را متوجه بشه ،قیمت بسیار پایین کرایه در اسنپ باعث شده قیمت ها ی آژانس ها یادمان بره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
همه چی گرون شده کرایه های ما همونه.تو لین روزای کروناییم کرایها به شدت اومده پایین شما خودت با میانگین کیلومتری ۵۰۰تومن کار کنی زندگیت رو روال عادیه؟میانگینم ماشین کیلومتری ۲۵۰تومن هزینه تعمیرات و سوختو داره.
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
yjc اسنپ در حق راننده هاش هزار برابر ظلم میکنه ..بنده هزار بار ب۶تون گفتم منعکس کنین و کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ی راننده اسنپ بیکار
۱۴:۴۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
اقا از کجا این امار گرونی رو پیدا می کنیید؟
شد یکبار راجب وضعیت سلامتی رانندگان تاکسی اینترنتی توی این یک ماه صحبت کنیند؟
مگه ما رانندگان خرج بنزین و کمیسیون و قطعات و ... نداریم؟
اخر سالی چه حمایتی از ما رانندگان تاکسی اینترنتی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
تشکر نمیکنند هیچ
هزار جور توهین و کاهش قیمت و دیگر مسائل را باید تحمل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
دایی، آب گل آلود وماهی کجا بود، وقتی منه راننده را سه ماهه مسخره کردن. امروز سهميه سوخت واریز میشود فردا واریز میشود آخرش هم سال 98 تمام شد واریز نگردن. من به عنوان راننده غلط میکنم که دوباره بااین کرایه ها برم اسنپ کار کنم. دقیقاً هرروزی که کار کردم یه تیکه ازماشینمو کندم به خورد زن وبچم دادم.شما به جای کاسه داغتر از آش شدن یه نمه هم مخارج راننده نگون بخت و ببین......
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۳۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
کدوم افزایش قیمت من راننده اسنپم حتی امروز که اول فروردینه قیمتا از قبل از این بیماری پایینتره لااقل شیراز که اینجوریه انقدر کرایه ها پایینه که نمیصرفه کار کنی این حرفا از کجا میاد؟؟؟؟؟؟
مگر اینکه تهران بالا رفته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
بابا تهران همین الان برگشتم خوونه
اینقدر کرایه ها پایینه که هیچ درخواستی قبول نکردم برگشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
من نمی دونم شما چه جوری آدمایی هستین
بنزین بالا میره ، ماشین گرون میشه ، دلار بالا میره ، قطعات دو سه برابر میشه صداتون در نمیاد که هیچ سعی میکنید سر بذارید رش مردم رو به آرامش و عدم اعتراض دعوت کنید
از طرف دیگه کمیسیون رو اسنپ کرده 20 درصد و کمیسیون شهرداری هم اضافه شده کرایه ها هم کم شده
چرا همه عالم باید حداقل حدود 20 درصد به حقوقشن اضافه بشه ولی راننده بدبخت باید با بنزین سه برابری هنوز با همون کرایه قبل کار کنه؟
مگه راننده ها آدم نیستن؟ وقتی اسنپ از حق راننده کمیسیونش رو بیشتر کرد چرا صداتون اینطوری در نیومد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا که از این مفت تر هم کرایه هم میشه؟؟؟ هر کی ارزون میخواد بره خب اتوبوس سوار شه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۲۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
کرایه ها به شدت پایین آمده به طوری که دیگه نمیشه کار کرد اونوقت تو میگی رفته بالا؟؟؟
برو خودت دو روز اسنپ کار کن تا بفهمی پایینه یا بالا
Iran (Islamic Republic of)
محسن خسروی
۱۴:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام،این یه دروغ بزرگه من راننده اسنپم دقیقا از روز شنبه بعد از انتخابات کرایه اسنپ بشدت کاهش داشته بطوریکه من از صبح تا شب پنجاه تومن نتونستم کار کنم رفتم خونه تعطیل کردم چرا ذهن مردم رو خراب میکنید؟
Germany
داود
۱۴:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
دروغ کرایه ها خیلی هم کم من الان یک ماه کار نکردم
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۳:۵۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
این دروغ از کجا اومده من بیست روزه بخاطر کرایه های پایین اسنپ و تپسی خونه نشین شدم . کجا کرایه ها رفته بالا , قسم می خورم نصف شده , ما راننده ها بیچاره شدیم بعد شما می گی کرایه ها بالا رفته؟ من سال سه سال پیش این کرایه هارو می گرفتم زمانی که بنزین هزارتومن بود و استلاک ماشین کم بود , تا حالا یک لنت عوض کردی؟ صفحه کلاچ چطور؟ کمک چی؟ که الان به دروغ می گی کرایه ها وبردن بالا , هیچکس ما راننده هارو درک نمی کنه و سختی کارمون رو
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۳:۵۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
كارمندم
گاها از اسنپ استفاده ميكنم
وباتوجه به قيمّت بنزين وهزينه هاي استهلاك
چيزي واسشون نمي مونه
هرچند افزايش هزينه ها واسه مردم سخته
ولي منصف باشيم٢*٢=٤
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
اصلا افزایش نداشته
بلکه شدیدا کاهش داشته
من راننده اسنپ هستم
هم تعداد سفرها کم شده و هم کرایه‌ها
اوضاع به قدری وخیم بود که من تقریبا یه هفته گذشته رو کار نکردم
چون صرفه نداشت. پول بنزین به سختی درمیومد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
راننده بدبخت تو این روزا با این بیماری با جون خودش و خانواده اش بازی می کنه شش ما هم با این حرفها نمک به رهنمون نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
من بعنوان کسی که حداقل یک سال رو ماشین کار کردم دارم میگم از رو ماشین بخور و نمیر بدست میاد. اگه 50درصد کرایه ها و افزایش بدن تازه میتونی یکم زندگیت نرمال بشه. رانندگی شغل سختیه تصادف داره جریمه داره استهلاک داره بیمه نداره. یکم به فکر راننده ها باشید. من یک سالی میشه با فوق لیسانس اومدم تو شرکت خصوصی بعنوان مهندس ماهی 2200000 تومان میگیرم از اسنپ بهتره. حالا ببینید رانندگی چقدر داغونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
راننده های اسنپ اکثرا باسواد و تحصیل کرده اند وماشینهایشان هم تمیز و مرتب هستن..بعضی ها لیاقتش را ندارن باید سوار ماشینی بشن که وقتی پیاده میشن لباساشون پر از خاک باشه و بوی سیگار بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
راننده های اسنپ اکثرا باسواد و تحصیل کرده اند وماشینهایشان هم تمیز و مرتب هستن..بعضی ها لیاقتش را ندارن باید سوار ماشینی بشن که وقتی پیاده میشن لباساشون پر از خاک باشه و بوی سیگار بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۲۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
بابا ما جونمون تو خطره هیچکس به ما ماسک و محلول ضدعفونی نمیده؟ شما متوجهی چی میگی؟ پول اینا رو هم خودمون از جیبمون میدیم که
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
هدفتون از نوشتن این پیام چیه؟ مگه ما راننده‌های اسنپ چه هیزم تری به شما فروختیم؟
اصلاً تا حالا نگاهی به سهمیه‌‌ی بنزین ما انداختین ببینید چقدرررر کم هست؟ بابا تو رو خدا همین آب باریکه ما رو دیگه دم عیدی جلوشو نگیرین. این خبرتون اصلاً درست و انصاف نبود
۱۲
آخرین اخبار