کاهش ۵۰ درصدی مسافران حمل و نقل عمومی اصفهان در اسفندماه ۹۸

رئیس انجمن صنفی شرکت های مسافربری اصفهان گفت:کرونا تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان را بیش از ۲۰درصد کاهش داده و مسافران حمل و نقل عمومی در اسفندماه ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین سیامکی رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری اصفهان با اشاره به تاثیر بیماری کرونا در کاهش تردد و سفر‌های بین استانی اظهار داشت: کرونا تردد در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان را بیش از ۲۰ درصد کاهش داده و مسافران حمل و نقل عمومی در اسفندماه ۵۰ درصد کاهش یافت.

او افزود: ضدعفونی کردن پایانه‌های حمل و نقل بار و مسافر روزانه انجام می‌شود.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری اصفهان علت کاهش سفر را کمبود تقاضا دانست و گفت: با توجه به کاهش شدید تقاضا برای سفر بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل در حال تعطیل شدن هستند و ما نگران تبعات اقتصادی این پیامد هستیم.

سیامکی حمل بار تجاری توسط اتوبوس‌های مسافربری را با تاریخچه ناوگان حمل و نقل عمومی پیوند داد و افزود: بر اساس مجوز‌های اخذشده، هر اتوبوس می‌تواند هزار و ۶۰۰ کیلوگرم بار را حمل کند که ۸۰۰ کیلوگرم از آن بار تجاری و ۸۰۰ کیلوگرم هم توشه مسافر است.

او بیان داشت: کالای حمل شده تعرفه دارد و نباید مرکز ثقل اتوبوس را برهم بزند.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری اصفهان تصریح کرد: حمل بار تجاری توسط ناوگان حمل مسافر به صورت غیرقانونی هم انجام می‌شود که تا زمانی که ارگان‌های درگیر اعم از راهداری، پلیس، بیمه و ... دور یک میز جمع نشوند و به نقطه مشترک نرسند این اقدامات رخ خواهد داد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.