بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۷ اسفند؛

واکنش تند محمود رضوی به هتک حرمت شیعه‌نماها به حرم رضوی ؛ توصیه کرونایی دختر خردسال خانم بازیگر

گزیده‌ای از پست‌های منتشر شده توسط هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده کنید.

هنرمندانبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: انتشار تیزری از فیلم دوپینگ توسط نیما شعبان نژاد؛ عکسی جالب از سروش صحت در مورد اوضاع انسان‌ها


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید. 

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی درباره کرونا، به مخاطبان توصیه کرد که عید را در خانه می‌مانیم.

هنرمندان

سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما، ضمن انتشار ویدئویی از صحبت‌های تولیت آستان قدس رضوی درباره بسته‌ شدن درب‌های حرم رضوی در صفحه اینستاگرام خود، اهانت و جسارت به حرم امام رضا(ع) را 

اول؛ اسلام و شیعه واقعی همین مواضع به حق و منطقی حضرت حجت الاسلام آقای حاج شیخ احمد مروی تولیت معزز آستان قدس رضوی است، حفظ سلامت میهمانان و زائران علی ابن‌موسی‌الرضا علیه السلام با متولیان حرم آن امام همام است و حال که جان زائران و مجاوران حرم رضوی در خطر است برای حفظ جان مسلمین این کار انجام گرفته است و در مقابل حمله‌ی عده‌ای مقدس نما به نیت زیارت و هتک حرمت به ساحت مقدس حرمین شریف حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) عین جسارت به آن بزرگواران است.
دوم؛ زیارت امام معصوم علیه السلام، مستحب موکد است، اما حکم فق‌ها واجب است، اکثر فق‌ها حکم شرعی داده اند تبعیت از دستورات کمیته ملی کرونا بر همه واجب است.
سوم؛ این روز‌ها حال همه‌ ما بد است، بدتر اینکه این بیماری منحوس کرونا باعث شده تا دارالشفاء ایران درب هایش بسته شود، حتما این روز‌ها را در تاریخ خواهند نوشت و آیندگان از آن به عنوان یک واقعه تلخ یاد خواهند کرد، اما مگر نه اینکه بعد منزل نبود در سفر روحانی، مگر کم خاطره و واقعه داریم از شفاء از راه دور توسط امام رئوف (ع)، کم شنیده اید از معجزات از راه دور با یک سلام، خب حالا بنا بر شرایط درب‌های حرم بسته شده و همه ما میتوان از راه دور سلام بدهیم و دل‌ها را به پنجره‌ی فولاد گره بزنیم.

هنرمندان

مازیار فلاحی خواننده پاپ کشور با انتشار تصویری از پرستاران دلسوز بیمارستان‌ها، از زحمات این جان برکفان تشکر کرد.
محمود رضوی
محمدحسین مهدویان کارگردان سینما در صفحه اینستاگرام خود خبری مبنی بر نمایش خانگی فیلم رد خون را منتشر کرد.
واکنش تند محمود رضوی به هتک حرمت شیعه‌نماها به حرم رضوی
شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون ویدئویی را از دختر خردسال خود منتشر کرد که در آن توصیه کرونایی را به زبان شیرین کودکی بیان می‌کند. در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید.
واکنش تند محمود رضوی به هتک حرمت شیعه‌نماها به حرم رضوی ؛
 
نفیسه روشن چهره هنری تلویزیون در استوری صفحه اینستاگرام خود ویدئوی طنزی را در رابطه با کرونا منتشر کرد.
واکنش تند محمود رضوی به هتک حرمت شیعه‌نماها به حرم رضوی ؛ توصیه کرونایی دختر خردسال خانم بازیگر
 
رضا عطاران هنرپیشه سینما و تلویزیون، در آخرین پست ایسنتاگرام خود، عکسی از یک سکانس فیلم سینمایی را با ماسک منتشر کرده و نوشت: «در خانه بمانیم»
واکنش تند محمود رضوی به هتک حرمت شیعه‌نماها به حرم رضوی ؛ توصیه کرونایی دختر خردسال خانم بازیگر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار