تولید روزانه بیش از ۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در جهرم

برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، روزانه بیش از ۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی در مرکز رشد فناوری جهرم تولید و تحویل دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس پارک علم و فناوری فارس گفت: براساس اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، روزانه بیش از ۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی در مرکز رشد فناوری جهرم تولید و تحویل دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان می شود.

امین رضا ذوالقدر گفت: این اقدام براساس برنامه ریزی های صورت گرفته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و استفاده از ظرفیت شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری فارس صورت گرفته است.

رییس پارک علم و فناوری فارس با تقدیر از فرماندار ویژه شهرستان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در اختصاص سهمیه الکل، گفت: این تولیدات توسط شرکت برج و بارو فارس از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری فارس با حمایت و با هماهنگی مسوولان شهرستان در مرکز رشد فناوری شهرستان جهرم تهیه می شود.

به گفته محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، تا کنون ۱۰۵ نمونه گیری از بیماران مشکوک انجام شده است و جمع بیماران کرونا مثبت در جهرم به ۲۰ رسیده است که ۳ مورد آن غیر بومی و ۱۷ مورد آن بومی است.

با شناسایی ۲۷ مورد جدید کروناویروس، آمار کنونی استان فارس به ۲۹۵ نفر رسیده است، همچنین ۵۴ نفر از مراکز درمانی بهبودی و ترخیص شدند و در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش شده و تاکنون ۱۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس، جان خود را از دست داده اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

 شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار