علی پور گفت:از آغاز شیوع کرونا ۱۲ درصد پسماند پزشکی افزایش یافته است.

افزایش ۱۲ درصدی پسماند پزشکی/ دستکش‌های غیر قابل استفاده را در مخزن زباله اندازیدصدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر در عملکرد این سازمان برای جمع آوری و دفن ایمن پسماند‌های شهری و پزشکی گفت: در حوزه پسماند پزشکی ۱۲ درصد افزایش تولیدپسماند داشتیم و بر همین اساس تعداد نیرو‌های خدمات شهری را هم افزایش دادیم.
رئیس سازمان مدیریت پسماند تصریح کرد: همه نیرو‌های خدمات شهری را ملزم به استفاده از ماسک و دستکش کردیم و بر این اساس تاکنون حتی یک نفر از کارگران که شرایط کاریشان هم در محیط‌های آلوده است، به این ویروس مبتلا نشده اند.


بیشتر بخوانید: افزایش ناوگان جمع آوری پسماند پزشکی



او افزود: علاوه بر این تمام مراکز اسکان کارگری را به طور روزانه ضد عفونی می‌کنیم تا کارگران در شرایط ایمنی استراحت کنند.
علی پور با اشاره به این که مواردی از رها سازی دستکش‌های استفاده شده در کف خیابان‌ها مشاهده شده است، اظهار کرد: کارگران شهرداری مستقیم با این موارد در تماس هستند و از مردم خواهش دارم، حتما دستکش‌های غیر قابل استفاده را در مخازن زباله رها سازی کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار