سیر نزولی بیماری کرونا در کازرون

فرماندار کازرون از کاهش بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

داریوش دهقان  فرماندار کازرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به کاهش بیماری کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: تعطیلی بازار کازرون نقش عمده‌ای در سیر نزولی ابتلا به کرونا در کازرون داشت.

او به آمار بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و افزود: تست ۱۲ نفر تاکنون از طرف مسئولان مثبت اعلام شده که از این تعداد ۷ نفر از بیمارستان مرخص شده اند.

فرماندار کازرون با قدردانی از همکاری مردم و بازاریان ادامه داد: این نشان از فرهنگ بالای مردم در همکاری با مسئولان بهداشت و درمان شهرستان کازرون است.

نماینده عالی دولت در کازرون بیان کرد: از اوایل شروع این بیماری با ایجاد کمپ‌های بهداشتی در همه ورودی‌های شهرستان کازرون نسبت به کنترل مسافران اقدام می‌شود.

فرماندار کازرون اضافه کرد: تاکنون دو خط تولید یک شرکت دارویی به تولید مایع ضدعفونی کننده و ژل شست و شو تغییر پیدا کرده که روزانه ۵ هزار لیتر ژل و مایع ضد عفونی تولید می‌شود.

او گفت: همچنین دو واحد تولید دستکش و ماسک به همت خواهران مرکز فنی حرفه‌ای دختران و دانشکده فنی حرفه‌ای خواهران راه اندازی شده است.

داریوش دهقان با بیان اینکه بیماری کرونا در کازرون تاکنون هیچ گونه فوتی نداشته است، از مردم درخواست کرد: همچون گذشته که همراه و همگام با مسئولین بودند به منظور حفظ ایمنی و رعایت اصول بهداشتی از تجمع و اجرای برنامه‌های چهارشنبه سوری جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
باید شهرها را تمامی ورودی خروجی ها را دقیق کتنرل کرد.خواهش.منه حقیر از تمام مردم بزرگواراینه که ترا بخدا درخانه بمانید.