کد خبر: ۷۲۸۷۲۰۷
گروه : فارس » شیراز
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
کد خبر : ۷۲۸۷۲۰۷
گروه : فارس » شیراز

سامانه تلفنی ۴۰۳۰ به پرسش‌های مردمی در مورد کروناویروس پاسخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سامانه تلفنی ۴۰۳۰ را به عنوان مرکز پاسخگویی به پرسش‌های مردمی در خصوص کروناویروس معرفی کرد.

سید روح الله حسینی گفت: با توجه به اهمیت افزایش آگاهی و اطلاع رسانی صحیح در جامعه، به عنوان راهکار موثر مقابله با کروناویروس، مجموعه وزارت بهداشت از روز‌های نخستین شیوع این بیماری، اقدام به راه اندازی سامانه تلفنی برای پاسخگویی به پرسش‌های مردمی کرده است.

او، با معرفی شماره تلفن ۴۰۳۰ به عنوان مرکز پاسخگویی وزارت بهداشت به پرسش‌های مردمی در خصوص کروناویروس، افزود: همچنین با توجه به اهمیت موضوع بیماریابی و شناسایی افراد در معرض خطر، کارشناسان این سامانه نیز با سرشماره ۴۰۳۰ با مردم تماس گرفته و در صورت اعلام وجود نشانه‌های ابتلا به بیماری، اقدامات مراقبتی و پیگیری‌های بعدی از سوی تیم‌های سلامت، انجام می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین وبگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ را به عنوان مرجعی رسمی برای کسب اطلاعات معتبر در مورد کروناویروس، آخرین آمار مبتلایان در فارس، ایران و جهان و انتشار اخبار مربوط به خدمات رسانی در این زمینه معرفی کرد.

حسینی گفت: از دیگر مزایای این وبگاه اینترنتی که با استقبال ویژه مردم همراه بوده است، پاسخگویی آنلاین پزشکان دانشگاه به پرسش‌های مخاطبان است.

انتهای پیام/ 

سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر