مراسم ویژه تحویل سال نو با هدف پیشگیری از بیماری کرونا در گلزار شهدای رشت برگزار نمی‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: مراسم ویژه تحویل سال نو برای مهار کرونا در گلزار شهدای رشت برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا داوطلب، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: بر اساس توصیه‌های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا مراسم ویژه تحویل سال نو در گلزار شهدای رشت برگزار نمی‌شود.

او افزود: هر سال در آیینی سراسری با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مراسم تحویل سال نو را با حضور مادران شهدا و خانواده‌های آنان در جوار مزار شهدا برپا می‌کردیم که با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و ضرورت توجه به مراقبت‌های بهداشتی، امسال این مراسم برگزار نمی‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان اظهار داشت: امیدواریم به برکت خون شهدا و نگاه ناظر آنان بر زندگی ما، هر چه سریع‌تر آفت و بلای این بیماری از کشورمان بیرون برود.

داوطلب،  آسایش و امنیت امروز کشور را به برکت خون شهدا دانست و گفت: امید است با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با توسل و التجاء به درگاه پروردگار متعال، هر چه زودتر عافیت قرین مردم عزیزمان شود.

او ، با بیان اینکه  استان گیلان یک هزار و ۲۸۴ گلزار شهدا دارد ، تصریح کرد: یک بار دیگر از همه مردم می‌خواهیم برای قطع زنجیره این ویروس منحوس به هشدار‌ها و مراقبت‌های بهداشتی توجه کرده و غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

 

انتهای پیام/م.ع



برچسب ها: شهدا ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.